Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?
De gaten kan je het beste zelf boren, omdat wij van te voren niet weten hoe jouw loop exact gaat lopen.
Je kan dat beter als laatste doen, want eenmaal en gat geboord, kan je dat niet meer wijzigen.
Met een trapboor gaat dat heel makkelijk, mocht je die niet hebben, zie hier:
Universele Trapboor 20 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
Hoi ik Heb een Vraagje over GPU waterkoeling wand ik wil een niewe GPU kopen maar ik zou Hier een Water koel blok op zetten aleen ik weet niet of Hier ook een Water koel Blok voor is dit is de ROG-STRIX-GTX1660S-A6G-GAMING is hier voor dus ook een GPU waterkoel blok voor te koop of bestaat deze niet of hoe en welke past hier op?? Dank voor Hulp En info?
Barrow heeft er eentje volgens mij, wel de Ti dus weet niet het eventueel past. @Freddy kan die wel in de shop krijgen. Enige wat ik nu kan vinden is een Ali linkje.