• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

vraag over distro plate

djghostogb

Member
Hoi Freddy ik zou wat willen vragen over de Flat Pump Res van EK WB en de distro plate van Phanteks wand ik wil een van deze graag in mijn pc gaan zetten aan de achterkant waar de Fan zit ik weet dat er in de Distro plate aan de zijkant een paar extra g1/4 punten zitten en ook nog een paar lucht doorstroom gaten Gleuven en ik wil weten of het beter is om die van Phanteks is of die van EKWB wand ik wil ook een niewe pomp kopen van EKWB mischien omdat deze op het moederrbord past voor de snelheid ik heb zelf ook een behuizing van Phanteks de

ENTHOO 719 tnx voor info:rolleyes:?​

 
Het is een kwestie van smaak.
Wat vindt je mooier?
Je kan zelfs allebei plaatsen als je dat mooi vindt en het budget ervoor hebt :)

Als je één van de twee wilt installeren, dan is die van EK makkelijker, omdat je dan gelijk een pomp hebt.
Met die van Phanteks moet je elders in de kast nog een pomp plaatsen.
 
en ik zou ook graag willen weeten of het ook met een Distro plate enzo ook met gewoone soft tube kan worden gebruikt of dat dit beter is met hard tubes wand ik heb wel geld voor het een of wel het ander (hard tubes ) en ik zou het liefste de distro plate van het merk van mijn Case willen en een losse d5 pomp Van ek Plaatsen omdat deze op met mijn Mobo zal kunnen werken wat ik graag wil dus en ik heb ook dingen waar ik nog geen ervaring mee heb zoals hard tubing https://www.highflow.nl/watercoolin...40-distribution-plate-with-drgb-lighting.html deze plate https://www.highflow.nl/watercoolin...ch/ek-quantum-inertia-d5-pwm-d-rgb-plexi.html en deze pomp wand ik heb https://www.phanteks.com/Enthoo-719.html deze case en moet 3 onderdeelen koelen mijn mobo en mijn CPU & GPU en dit wil ik via 1 loop met 2 radiators gaan doen een voor mijn CPU&mobo samen en een voor meGPU ik doe dit nu nog met een Rad die ik heb ge split in 2 streams een naar de eerste 2 en de ander naar de laaste en dit maakt een koel Temp ka temp van de pc nu op ongeveer +/- op de bijgevoegde foto te zien als ik niet aan gamen benWhatsApp Image 2022-05-24 at 6.08.55 PM.jpeg
 
Hoi Freddy oke wel bedankt voor deze info maar ik heb er nog wel ook een andere vraagje over dit onderwerp wand ik zit met een paar gevallen waar ik niet precies uitkom wand ik zoek de beste route voor de radiatoren voor 3 onderdeelen maar ik heb ook het punt niet weet welke radiator beter is kan zijn voor dit plan en of ik beter gewoon een stand alone pompje moet neemen of gewoon mijn oude zal vervangen en dus wel dan de koste zijn deze is wel namelijk minder als ik gewoon vervang maar dit res voor de vloeistof wil ik ook met een van het merk van me pc case doen dusdanig vind ik een niewe stand alone niet erg om te koopen wand deze is ook compacter ik heb een paar fotos van mijn lijsje maar kwa tube ga ik ook voor ik denk een deel met hard en een deel met soft voor de moeilijke dingen ik heb ook een paar fotos ook hierbij gestuurt van de onderdeelen waar ik aan zit te denken en wil weeten of dus welke rad beter kan koelen voor mijn cpu en mobo samen wand ik heb nu een 4x120radi voor 3 onderdeelen en wil graar een extra bij neemen dus (sry) voor typ fouten :cool:
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.22.29 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.22.29 (1).jpeg
    296,6 KB · Weergaven: 6
  • WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.22.29.jpeg
    WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.22.29.jpeg
    265,5 KB · Weergaven: 6
  • WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.03.56 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.03.56 (2).jpeg
    324,2 KB · Weergaven: 4
  • WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.03.56 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.03.56 (1).jpeg
    300,6 KB · Weergaven: 4
  • WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.03.56.jpeg
    WhatsApp Image 2022-12-10 at 02.03.56.jpeg
    225,6 KB · Weergaven: 6
wand ik moet namelijk met een Radiator mijn mobo koelen en mijn CPU en deze hebben bijde een apart coolblock dit is dus welke ik dus denk makkelijker mischien beter kan zijn is omdat mijn mobo en cpu dad maar een rad hoeven te gebruiken zonder dat ik een split moet maaken namelijk dis is omdat ik een distro plat tegen mijn case ga maaken zoals op de eerste foto ter info en dus denk dat dit makkelijker kan zijn en hoe dan beste mijn koel lus kan linken is ik heb en foto gestuurt met dus het aantal fitingen er aan en dus voor de distro plat wil weeten welk deel ik best kan neemen voor dus mijn cpu en mobo wand dit is wat ik mij afvraag kwa behuizing maar naar eigen zien denk ik zelf onderste deel voor de cpu en mobo rad op bodem en de GPU op het bovenste deel omdat de fitingen zijn verdeelt in 2 deelen
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-12-10 at 12.50.06.jpeg
    WhatsApp Image 2022-12-10 at 12.50.06.jpeg
    134,4 KB · Weergaven: 1
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2
J Vraag over aansluiting pomp Waterkoeling 5
XYOUNEED Vraag over mijn pumpcontroller Waterkoeling 4
Sw333t Vraag over keuze van prijzen Algemene Discussies 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan