• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator.

Enola

New member
Beste HF,

Graag zou ik mijn mijn predator 360 willen uitbreiden met een reservoir. Echter zit de pomp van mijn boven in de kast. Dacht altijd zelf dat een reservoir boven een pomp moest zitten.
res1.jpg
Dus al ik de reservoir daar plaats zou dat problemen moet geven? Denk als ik de reservoir 100% vul er geen probleem is. in en uit aan de onderkant zetten. Het beetje lucht wat er dan nog aan de boven kant zit zou geen probleem zijn? Dilemma.....

Wat gebeurt er als ik een 2de pomp in mijn system zet die harder pompt. Afstemmen op elkaar is moeilijk.

Ben dus op zoek naar een mooie reservoir en goede softtubes die clear zijn. Hier zit geen budget aan. reservoir moet wel later gebruikt kunnen worden met een DDC of D5 pomp. Optie is er ook nog dat ik reservoir met een DDC combi neem. als een 2de pomp geen problemen gaat geven.
 
Wat je hebt is een closed loop systeem die je volgens mij kunt aanvullen met componenten die met quickconnect aan elkaar gezet kunnen worden.
Het reservoir is in jouw huidige geval volgens mij de radiator en de pomp zit dan aan de achter(onder) kant wat er dus voor zorgt dat je pomp niet droog zal lopen. In de kwestie reservoir toevoegen zal dit dus wel een probleem gaan geven.
Volgens mij is de bovenste een tripple rad?, dan wordt het moeilijk deze aan de voorkant te monteren zodat de pomp beneden komt, want dat zou je misschien een pomp voor de radiator kunnen toevoegen. Anders zie ik niet hoe je het kan gaan oplossen.
Een 2e pomp met radiator zou inderdaad kunnen, de bovenste pomp moet je dan bij het vullen niet aan te zetten, deze zal dan een tijdje droog lopen (vinden ze niet zo prettig). Na het vullen kun je ze beide gewoon in de loop laten draaien.
 
Hoi XenoMorpH en thx voor je input.

Heb mijn predator met een GPU en een extra rad uitgebreid. Boven de predator 360, Deze past zeker voor in mijn case. Dan zou ik mijn 280 rad naar boven moeten plaatsen. Daar had ik aal aan gedacht. Pomp zou dan onder in zitten en geen problemen moeten geven. Maar is super lelijk... Kan deze optie doen een een stuk uit de voorkant slijpen zodat de pomp en reservoir verder door kan zetten. Maar dan nog neemt hij veel plaats in.

Denk dat ik voor een 2de pomp ga met een reservoir, zijn er pomphouders die aan 140mm fans kunnen gezet worden ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Veel bubbels in reservoir na installeren niewe pomp Waterkoeling 3
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
Slader cyclone bij singularity reservoir Waterkoeling 2
E Raijintek RAI-R20 reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
J 1st time waterkoeling; Fitting t.o.v. tubing size & custom waterkoeling reservoir maken Waterkoeling 3
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
N [VERKOCHT] 2x Swiftech Micro Reservoir Verkocht 1
anub1s18 Singularity Computers Protium Reservoir Tube Replacement 100mm? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P hulp nodig met plaatsen reservoir Waterkoeling 10
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Protium 150 D5 – Reservoir Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
G Alphacool Pump DDC-1T + 5.25 Reservoir Combo Verkocht 0
P Shuim bubbels in reservoir Advies Waterkoeling Setup 2
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Singularity Computers Resonance, Reservoir Pump Combo / Distribution Plate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
the_cyberspace Bitspower DDC TOP Reservoir Adaptor Digital RGB (Acrylic) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Touchaqua XYZ Reservoir / Pump Combo with built in Flow Meter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Advies gevraagd voor 2 de reservoir Waterkoeling 2
S Reservoir D5 mod Waterkoeling 11
Freddy Alphacool Eisbecher Helix Reservoir Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Diepte ek ddc reservoir Waterkoeling 3
I Montage reservoir phanteks enthoo pro Waterkoeling 2
M monteren van reservoir Waterkoeling 3
S Magicool pomp Reservoir tube vervangen Waterkoeling 4
Hightower (gevonden) Bitspower reservoir klem Gevonden 5
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
Anchorite EK Reservoir vullen. Waterkoeling 6
K Fittingen, reservoir en pomp mounts. Waterkoeling 12
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
bundymania [Bundymania User Review] Alphacool Eisbecher DDC 150mm Reservoir [deutsch] HighFlow Product Reviews 0
J witte aanslag in monsoon reservoir na 1 maand? ? Waterkoeling 6
Bas9466 2 pompen appart wel op zelfde reservoir Waterkoeling 2
J Monsoon Series Two D5 Premium Dual 5.25 Reservoir blue en basic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
F Monsoon Series Two D5 Premium Dual 5.25" Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
volcom klein tube reservoir Gevonden 4
M Resonantie probleem met Aquacomputer D5 en XPSC Bay Reservoir Waterkoeling 1
S EK tube reservoir omhulzing Waterkoeling 3
J Reservoir aan radiator monteren Waterkoeling 2
R Reservoir tips Waterkoeling 3
D Alternate top for MCP35X Reservoir? Waterkoeling 2
T pomp en reservoir compatibaliteit Waterkoeling 1
G Nieuw reservoir /pomp Advies Waterkoeling Setup 3
M Reservoir schroefdraad kapot? Waterkoeling 2
I Blauwe Feser One vloeistof inkt afdruk op D5 Photon reservoir Waterkoeling 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan