Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen?
Dan nog.. Waarom een Reservoirpomp top (wat ik uit zijn bericht heb kunnen ontcijferen) aansluiten op een reservoir bay. Die pomp-tops zijn gemaakt om rechtop te staan/verticaal. Door hem aan te sluiten op een bay reservoir komt hij horizontaal te "hangen".
Zou eerder 2 losse bay-reservoirs doen. Als je 1 loop moet vervangen hoef je in dat geval ook niet alles te drainen.
Dan nog.. Waarom een Reservoirpomp top (wat ik uit zijn bericht heb kunnen ontcijferen) aansluiten op een reservoir bay. Die pomp-tops zijn gemaakt om rechtop te staan/verticaal. Door hem aan te sluiten op een bay reservoir komt hij horizontaal te "hangen".
Zou eerder 2 losse bay-reservoirs doen. Als je 1 loop moet vervangen hoef je in dat geval ook niet alles te drainen.
ik zou zowiezo niet alles hoef leeg te drainen omdat ik ook wel een paar kogel kraantjes gebruik en dan kan ik de helft wel afsluiten en ik wil namelijk maar een pomp gebruiken en een soort koel vloeistof dus en ook nog een andere vraag is wand omdat mijn Mobo plat in me behuizing zit wil ik ook graag weeten of het erg is als ik mijn radiator er boven Hang die de lucht naar buiten blaast en aan de voorkant naar binnen en van af de bodem naar boven die voor de plaat waar me mobo op licht langs blaast en die aan de achterkant naar buiten
:040:
en ik kan makelijk 2 aftap punten maaken voor de pc van een loop
dankje voor de info van me airflow en de pomp en kan ik die pomp ook aansluiten om mijn Moederbord voor de controle van me moederbord en pomp en de Temp omdat ik de Formula Maximus IX heb Van Asus en er een pomp op aan wil sluiten en in de bios wil convfigureeren
Ja dat kan, maar het is een beetje dure oplossing om daarvoor de D5 Next te kopen (je betaald hiervoor voornamelijk voor de display en RGB controller en functies via hun Aquasuite software).
ja maar die pomp die ik dus bedoel en dan en die die met het stekkertje de zonder verlichting van aqua die heb ik kan ik op me steker punt van bij me pomp cpu
of ik die pomp ook op me mobo van asus rog de formula IX op het CPU pomp punt kan aan plugen en dan via me mobo alles kwa koeling te regelen ook de flow speed enzo?:033:
Hoi ik wil Graag voor mijn PC De Asus Rog Ryujin 360 CPU cooler koopen! maar ik Wil Ook Zeker weeten Dat ik Deze op De juiste manier kan aansluiten op mijn Asus MAXIMUS Formula IX Mobo Voor de instelingen die je kan maaken en dit wil ik ook Graag weeten
Van de Asus Rog Thor 850P vanwege dat ik de boel niet kan aansluiten op mijn Mobo Dank Voor Hulp En Info :icon_question:
hoi ik heb een vraag over een behuizing beste Freddy en personeel van hiFlow ik wil weten of ik de https://www.highflow.nl/behuizingen/phanteks-cases/phanteks-enthoo-primo-ultimate-chassis.html maar dan in een witte versie kan bestellen en of ik ook kan vraagen om en dan aan de bovenkant een fill point in kan laaten maaken aan de bovenkant en een aftap punt aan de voorkant op het laagste punt http://www.phanteks.com/Enthoo-Primo.html wand ik wil de witte versie van deze via hiflow bestellen en dus voor mischien een kleine extra koste een fill en aftap point in kan laaten booren