• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding

djghostogb

Member
Hoi ik ben Henk djghostogb en 32jaar woon in Amsterdam ik werk bij een bedrijf voor mensen met een arbijds ongeschiktheid verklaaring ben op deze site gekomen door te zoeken op internet en via vraagen bij echte winkels ik ben aan het spaaren voor de laatse onderdeelen van mij niewe pc die ik nog niet kompleet heb me mobo is de maximus formula VII van asus en me VGA is een Asus POSEIDON-GTX980-P-4GD5 4gb bijde klaar voor waterkoeling en ik heb de coolermaster Storm trooper met window en een intel i7 -4790K CPU en moet nog ram en dvd en HDD en een goede waterkoeling set die ik wil hebben maar er nix van weet omdat ik het nog nooit heb gehad maar ik wil wel een mooie waterkoel set en dan 2 deelen een voor VGA en een voor mobo en CPU dank voor info en tips wil het denk ik wel laaten inbouwen door highflow ik stuur een foto bij wat er nu in zit maar nog niet werkt omdat ik nog niet alles heb maar heb wel nog een andere pc die ik sins 2013 heb ongeveer
IMG_0956.JPG
 
:119: Ik snap je enthousiasme omdat je wilt gaan beginnen met waterkoeling en dat je hulp zoekt maar euh, leestekens helpen een heleboel om dit begrijpend te kunnen lezen en je op weg te helpen.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan