• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project Vendetta

Waarom is het gat wat is gemaakt voor de reservoirs één gat en niet twee?

Misschien om te matchen met de andere openingen in de plaat? Of kunnen we nog iets van plexi en verlichting onder de reservoirs verwachten?

Wel daar zat vroeger een langwerpig gat voor slangen naar de reservoirs door te leiden, dus ik nog niet echt anders, nuja, dit neemt miss 0.01 vetheidsgehalte weg, ze zullen alleszins verzonken zitten !

Zie je hem, (linksboven)
289iyox.jpg

Plexi verlichting komt er nog, bovenin komt nu een oldskool (24mm spacing pa120.2 uit Duality), dus er zit nu 1 groot gat in de bovenkant, daar komt alu op en onder dat alu komt van die donkere plexi waar ik wat ledjes in wil gaan verwerken, aan de onderkant zou ik graag ook nog wat verlichting zien, en bovenin eigenlijk ook wel, in die cover achter de reservoirs, moet allessinds een uitsparing kopen, misschien daar een plexi rand en die laten oplichten, we zien nog wel waar het naartoe leidt :D, de belichting zit enkel voor buiten al in m'n hoofd, de rest moet nog ontwordpen worden, wederom in mijn hoofd :D

Update 17 - 8 April 2010 - Pacman

Fillport zit in de bodem, moet enkel nog wat D-plugs etc orderen om die dan te kunnen verbinden met de radiatoren.

Het probleem met de HDD’s hun rekje is ook van de baan, mits wat gewring komt dat allemaal goed, vijsjes zijn georderd in dozen van 100 stuks .. :p.
Soit, tijd voor wat gefoto.

mm8qx0.jpg

Placé.

9pryn7.jpg

Rest van de kast er ook eens rondgedaan.

ohe1h.jpg

Dunne Yate, filterding, hdd’s, rads :p

34owwg3.jpg

Fillport...

161i4r9.jpg

Midplate erop, vastgeschroefd aan het hdd-rek ...

“EINDE”

Update 18 - 17 April 2010 - Beat it

Ahoi heren en dames, ondertussen zit mijn leuke V2000 weer samen en zijn er frisse ideeën in mijn hoofdje binnengewandeld, alsook heb ik nog een klein foutje ontdekt ivm met mijn strakke kelder, jawel er komt weer verandering in dat keldertje.

Maar goed, ik ben even foto’s verzamelen voor de update, geniet ondertussen even van [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WObfcDIf6lY]DIT[/ame].

Toen werd het plaatjestijd met woordjes uitleg erbij.
Ik stel voor er even [ame=http://www.youtube.com/watch?v=CuVRKAN4yrc&feature=related]deze dikke jaren 90 schijf[/ame] erbij te nemen.

s5xzc7.jpg

Zoals reeds gebleken was uit het Duality-log, waren de vijzen van conrad aangekomen!

e0mkgi.jpg

En omdat de PA120.2 vertrok uit Duality naar Vendetta, ik nog een originele oldskool Thermochillgrill had liggen met 25mm spacing, mocht die daar bovenin komen !

a4pfrr.jpg

Het gat eronder was wel niet meer helemaal geschikt, dus wat groter gemaakt en een onderplaatje, maareh, dat onderplaatje moet vervangen worden, ik zit er aan te denken om gewoon pure plexi te gebruiken.

4j6ct1.jpg

De reden dat het moet vertrekken is dit, dat kom er ook van als je te veel gaat recycleren :D.

spgkdc.jpg

De bling zal uiteraard niet ontbreken, alhoewel er precies nog wat bijkan zo te zien.

11sjlte.jpg

De midplate lag blijkbaar ook al met smart te wachten op haar laag Belgom.

2rpa2qw.jpg

Hoppa !

23h58xi.jpg

Langzaam maar zeker komt de kast weer in mekaar, daar mag je zeker van zijn.

2ccta8h.jpg

Gewoon beetje bij beetje.

24cfrs2.jpg

Stukje bij stukje ...

35cpqom.jpg

Tot hij helemaal dicht kan.

9b9hsw.jpg

En eens op de foto kan met zijn kleinere “broer”.

11luc6g.jpg

Het nieuwe kelderplan is trouwens als volgt, omdat de hdd bay er voor zorgt dat ik dat frontdingetje onderin niet meer kan vastmaken met vijsjes (is me onlangs opgevallen), gelukkig geen probleem, dan komen er misschien wel minder hdd’s in, 1x640gb, 1x1TB, 2x2TB, of de eerste met 3x 2TB, hangt wat af van de prijsjes.
Op die plek kan dan mooi mijn PA160.1 die nog zijn polijstbeurt moet krijgen. Dit wil dan ook zeggen => 3loops, wat ik met de 120.1 ga doen, is waarschijnlijk in de cpuloop zetten onderin, of bij de gpuloop dat weet ik niet, plaats is er in elk geval wel voor omdat die ene PA120.3 verhuisd is.
Dat is dan vrij goed nieuws, want dan zijn bijna al mijn radiators in gebruik en heb ik niet het gevoel dat er nutteloze centjes liggen rond te slingeren.

“EINDE”

ziet er weer heel erg gelikt uit. vakwerk is wat er bij mij opkomt :)

hehe dankjewel, ik doe ook alleen maar mijn best :111:

Update 19 - 19 April 2010 - Monstertje

Er begint vorm in te komen al zeg ik het zelf, net nog wat zitten proberen.

ket4c1.jpg

PA120.2 in tha house, onderin geplaatst, lijkt mij geen slecht idee ..., 120.1 terug naar boven ...
Ook lijkt het alsof er onderin iets anders zit ...

1zpqg5y.jpg

PA160.1 in tha house, uiteraard moet deze nog gepolijst worden, kijken of ik deze week een ontverfgaatje kan vinden, dat schuur en polijstgaatje volgt dan wel van zichzelf.
Daar waar dat pompje staat komt er waarschijnlijk ook eentje, maar dan zijdelings, dus op z’n zij aangesloten op de PA120.2 en zorgend voor de koeling van de gpuloop met de 120.1 bovenin. Maar het is nog niet zeker of die daar wel mag komen !

wkfx37.jpg

Nog iets meer naar voor schuiven en hij zit goed voor mij, dan mag dit toch wel eens het definitieve gaan worden, anders is straks heel de kast genaaid nog voor ik h’m deftig in gebruik heb kunnen nemen.

2pqkfb4.jpg

Thermochill radgrill erop gezet, ik denk dat ik dat zo wel ga laten, het heeft iets, uiteraard moeten die grills dan langs beide kanten nog een polijstbeurtje krijgen, dat middensteuntje gaat er daar ook uit, en dat ijzeren balkje onderin polijst ik ook ineens mee, rechst dan ga ik een bootje maken dat de kabelboom zal moeten gaan verbergen.

33xttl0.jpg

Zijaanzicht.

vqquyo.jpg

Even de vergelijking met een PC7b van de oudjes, die had ik net een ontstofbeurt gegeven want het was nodig :D

“EINDE”

Laatst bewerkt:
Update 20 - 5 Mei 2010 - Keyboard Window

Oi, slechts weinige rustige actie teistert Vendetta, maar toch, we zullen er wel eens komen.

14nkzth.jpg

PA160.1, er uitgehaald, heel rustig natuurlijk, shroud afgedaan en teruggehangen.

2chg77.jpg

Een beetje afbijt en wat schrobben later.

1snwbq.jpg

Uiteraard, wat dacht je, klaar om gepolijst te worden ... met een eind voorafgaand schuurwerk.

sliw6x.jpg

Hier even wat bijgevijld zodat het over die dopmoeren kan passeren, nu nog wat mountgaten in boren.

ixzfxf.jpg

Stand van zaken.

Tot Piraats!

Update 21 - 13 mei 2010 - Album 100

Jongens en meisjes, Sletten en Sletinnen, kijk ‘m daar ,kijk ‘m shinen, jullie weten wie het is, hij komt naar je stad toe, jullie weten waar ik het over heb ,de enige, de echte, Thermochill PA160.1 kip 20 willes, wiwa daar staat ie dan!

okzjls.jpg

Uiteraard deftig geschuurd !

5vyxhh.jpg

Kwam daar plots een potje Belgom aangewandeld.

2qlbd3l.jpg

Dik half uur later.

124x4py.jpg

Creating a shiny result!

254wpdx.jpg

Even in de kelder mikken.

Bovenaan komt dan normaal nog een 480 grill met 1 helft een radiator, andere helft raampjes, zodat hij wat in het Duality thema opgaat, wat voor gril weet ik nog niet, zo eentje met oval stripes of een zwarte bitspowergrill, waarschijnlijk die laatste, Fillports worden gerelokaliseerd.

“EINDE”

Even een kleine vermelding

Voor mijn Vendetta project, ik ga hem uiteraard afwerken, maar aangezien ik nog geen nood heb aan een snellere pc dan duality ga ik er voorlopig geen hardware inzetten, pas wanneer ik iets snellers nodig zal hebben. Uiteraard zal hij ooit wel in gebruik komen, maar niet het eerste jaar, hij zal wel afgewerkt worden etc ...

Zodus ga ik Duality wel wat upgraden, nog een zwaardere gpu steken, 5870, 5850 blok past daar toch op, enkel ander topje voor dat blokje, dan klopt het opschrift :D, 5850 gaat dan weg, zal het voorlopig ff met een 4870 ofzo doen....

Edit, 'k ga toch m'n Q9550 in deze bak zetten met CF HD5850, nieuwe AM3 setup kopen komt te duur uit, dan halen we wel iets dat gelijkaardig is aan dit voor Duality met wat mips blokjes :)

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
V [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan