Update 18 - 17 April 2010 - Beat it
Ahoi heren en dames, ondertussen zit mijn leuke V2000 weer samen en zijn er frisse ideeën in mijn hoofdje binnengewandeld, alsook heb ik nog een klein foutje ontdekt ivm met mijn strakke kelder, jawel er komt weer verandering in dat keldertje.
Maar goed, ik ben even foto’s verzamelen voor de update, geniet ondertussen even van [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WObfcDIf6lY]DIT[/ame].
Toen werd het plaatjestijd met woordjes uitleg erbij.
Ik stel voor er even [ame=http://www.youtube.com/watch?v=CuVRKAN4yrc&feature=related]deze dikke jaren 90 schijf[/ame] erbij te nemen.
Zoals reeds gebleken was uit het Duality-log, waren de vijzen van conrad aangekomen!
En omdat de PA120.2 vertrok uit Duality naar Vendetta, ik nog een originele oldskool Thermochillgrill had liggen met 25mm spacing, mocht die daar bovenin komen !
Het gat eronder was wel niet meer helemaal geschikt, dus wat groter gemaakt en een onderplaatje, maareh, dat onderplaatje moet vervangen worden, ik zit er aan te denken om gewoon pure plexi te gebruiken.
De reden dat het moet vertrekken is dit, dat kom er ook van als je te veel gaat recycleren
.
De bling zal uiteraard niet ontbreken, alhoewel er precies nog wat bijkan zo te zien.
De midplate lag blijkbaar ook al met smart te wachten op haar laag Belgom.
Hoppa !
Langzaam maar zeker komt de kast weer in mekaar, daar mag je zeker van zijn.
Gewoon beetje bij beetje.
Stukje bij stukje ...
Tot hij helemaal dicht kan.
En eens op de foto kan met zijn kleinere “broer”.
Het nieuwe kelderplan is trouwens als volgt, omdat de hdd bay er voor zorgt dat ik dat frontdingetje onderin niet meer kan vastmaken met vijsjes (is me onlangs opgevallen), gelukkig geen probleem, dan komen er misschien wel minder hdd’s in, 1x640gb, 1x1TB, 2x2TB, of de eerste met 3x 2TB, hangt wat af van de prijsjes.
Op die plek kan dan mooi mijn PA160.1 die nog zijn polijstbeurt moet krijgen. Dit wil dan ook zeggen => 3loops, wat ik met de 120.1 ga doen, is waarschijnlijk in de cpuloop zetten onderin, of bij de gpuloop dat weet ik niet, plaats is er in elk geval wel voor omdat die ene PA120.3 verhuisd is.
Dat is dan vrij goed nieuws, want dan zijn bijna al mijn radiators in gebruik en heb ik niet het gevoel dat er nutteloze centjes liggen rond te slingeren.
“EINDE”