• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project Vendetta

Delete NOS logo aub :)

Voor de rest mooie kast, maar ik zou bijna zeggen dat alles niet helemaal even recht is bovenop?

Waarom nos logoweg, beeje te laat nu, andere moet ik weer 'n hele nieuwe baycover maken denk ik ... ik vind het wel iets hebben ... :p

bovenop is het idd niet helemaal recht, maar ik had zondag zo iets van foert, ik ben hier nu al meer dan 2u aan bezig en 's nog niet deftig, maar op het eerste zicht valt het niet echt op, het achterste stuk zit te veel naar rechts, 2-3mm ofzo ...

krijg nu 't sch**t, kbegin h'm op te vullen mijne kelder zit overvol -_-

echt kben mijnen tik aant krijgen, pompen zitten tot bena tegen de voeding en nergens nog plaats om der slangen door te leiden, echt zo gaat da ni, 'k krijg al veel zin om die kast van de hand te doen, dan wel met een beetje spijt in het hart maar het zij dan maar zo ...
't domme is, lian li maakt die kast nemeer, en kasten die inverted atx + 3loops wc, dat bestaat gewoon niet, echt FUIFUFUFUFUFUFUFU

Dat is balen zeg :S
Heb je misschien een foto van de situatie?

zal ik zo meteen even nemen

edit:

34rzm77.jpg

261onk5.jpg

Laatst bewerkt:
Volle bak daar in die kelder. :p

Als het goed is kan je daaronder nog wat ruimte vrijmaken.

Die fan van de PA160.1 past achter dat bevestigingsdingetje. Daar zit 26mm ruimte. om die fan dan eventueel wat meer ademruimte tussen de kast en zichzelf te geven, zou je nog iets tussen het bevestigingsdingetje kunnen plaatsen. Dan wordt de te winnen ruimte wel weer kleiner, maar dat is een beetje een strijd tussen het belang van praktisch voordeel en koelprestatie. :027:

Maar zo te zien heb je niet heel veel aan die 25mm extra ruimte op die plek. Misschien dat het in een andere pomp-opstelling wel beter uitkomt.

Volle bak daar in die kelder. :p

Als het goed is kan je daaronder nog wat ruimte vrijmaken.

Die fan van de PA160.1 past achter dat bevestigingsdingetje. Daar zit 26mm ruimte. om die fan dan eventueel wat meer ademruimte tussen de kast en zichzelf te geven, zou je nog iets tussen het bevestigingsdingetje kunnen plaatsen. Dan wordt de te winnen ruimte wel weer kleiner, maar dat is een beetje een strijd tussen het belang van praktisch voordeel en koelprestatie. :027:

Maar zo te zien heb je niet heel veel aan die 25mm extra ruimte op die plek. Misschien dat het in een andere pomp-opstelling wel beter uitkomt.
Kan je anders ff msn fris?

zit nu te denken 2 loops, moboloop met PA160.1, en cpugpu loop met PA120.3, moet koelen Q9550@4Ghz en 2xHD5850 dan, eventueel kan ik bovenin nog een PA120.1 steken, en uitkijken naar een dualpomptop?

We zijn er uit !!!! :D :D

=> 2 loops

moboloop met de pa160.1, cpu+2x5850 op pa120.3 en een nog te kopen pa120.1 (thermochill only build uiteraard :D)

Loops gaan er zowat uitzien zoals bij Duality, dus dan zijn het zowat 2 broertjes als je ze van bovenaf bekijkt :D

Update 27 - 24 Juli 2010 - All Areas

Ooooi, kastje is gegroeid, alles staat goed gepland, meeste dingen zijn besteld, we zijn op de goede weg.

Enkel mijn moboblokken van mips gaan nog 3 weken duren, mips moet ze opnieuw in productie nemen ...

1zpr7g6.jpg

DDC het zwijgen op leggen en bedankje@Fris voor die metalen dingen !

330ac04.jpg

blauwe plexi aaight !

21o3ekl.jpg

hier staan ze dan, 2 van de 3 pompjes !

1z33tx1.jpg

Fan fans fans, en ze moeten nog vervangen worden door GT's, en voor de 160.1 moet nog een blauw plexi dingetje ^^

8yri8o.jpg

Bovenkant herdaan, maar inhet echt is het onbeschrijfelijk mooi wat je ziet.

c6z5k.jpg

Nog 'n keertje, het geen je ziet beschrijf je het beste als night !

rhlppx.jpg

Dit is dan weer een heel ander paar mouwen !

2ui7t5j.jpg

2qvqyr8.jpg

May the flow be with me

2e1df2o.jpg

En met het 250 reservoir volledig vol is er nog een draaikolk te bespeuren, flow verzekerd en mijn 7/16 slangen zitten stevig klemloos over de 1/2 fittingen.

Voila se, dat was den updeet, tot nog eens !

We doen ons best, atm zijn mijn 2 5850's er en zitten ze er in, maar eentje schuift naar duality door, omdat ik bijna niet game en die kaarten zijn heel erg zuinig idle en in games presteren ze goed genoeg voor mij :)

Ik geloof ook dat mijn order dan binnenkomt in de loop van deze week, maar mijn mips moboblokken nog niet, die zullen nog niet klaar zijn geloof ik.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
V [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan