• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP] Mobo's Fishtank

Mobomonster

Member
Hi allemaal!

Omdat ik al een half jaar niet aan een PC heb kunnen prutsen, begint het toch weer te kriebelen. De HTPC begint toch een doorn in het oog te zijn, door de vorm en het gebrek aan WC-looks... Eerst zou ik een HTPC watersetup willen bouwen, maar het gebrek aan ruimte is toch too much.

Mijn lieve PC moet alles aankunnen, de mooiste BluRay films, (inc. geluid!), een lekker potje C&C of RA3, een snelheidsmonster; gezien ik weinig geduld bewaar met betrekking tot computergerelateerde apparaten.. enzomaarvoorts.

Het uitzoeken van de hardware is geen punt (maar o zo leuk..) en deze heb ik dus ook wel redelijk op een rijtje :) straks volgt een lijstje, graag jullie mening hierover.

Een WC setup is redelijk snel samen gesteld, ik weet ook al ongeveer waar ik mee ga werken. Er zijn enkel nog een aantal open staande ideeën, waar ik nog even over moet nadenken...

Heb geduld!...

:031:

Bij deze, een mooie verzameling 'wannahaves'

EVGA X58 SLI FTW3
I7 920 D0, inc. OCtje
2x Ati HD5770 in CF
6GB Mushkin Blackline CL7 1600
Asus Xonar HDAV1.3
Pioneer Versterker met HDMI
2x OCZ Vertex II 30GB SSD in RAID0
1x Samsung F3 1TB HDD
Corsair AX750 PSU

Heatkiller s1366 Nickel plated chrome CPU block
EK block voor GPU

Ik vond het eerst niet nodig om het mobo te gaan WCen, tot ik deze schatjes tegen kwam:

evx_58.gif

Heb Enzotech al een mailtje gestuurd of deze zouden kunnen passen op het bordje.
:054:

132-GT-E768-TR_LG_1.jpg



Nu rest mij alleen nog de vraag, welke kast?
Stiekem heb ik al een ideetje, maar daar moet ik nog ff wat denk werk over verrichten. Het wordt iig weer een leuk projectje!

:woot:041:
 
Dat Classified blokje is ook mooi idd maar die heb je voor jouw mobo niet nodig..
Op het blok dat je al wilt halen voor je X58 FTW zit al een mosfet blok dus je zit al goed :)
 
Dat Classified blokje is ook mooi idd maar die heb je voor jouw mobo niet nodig..
Op het blok dat je al wilt halen voor je X58 FTW zit al een mosfet blok dus je zit al goed :)

Lol, dat had ik helemaal gemist :icon_eek:! Inderdaad :043:. Anyway, ik denk een Lian Li omdat het alu heel mooi afsteekt bij dat zwarte bord, en ook mooi staat bij dat enzotech blokje ;).
 
Veel succes met je nieuwe build Mobo! Komt hele leuke hardware in zo te zien, mn volgend bordje wordt ook de evga x58 maar dan de classifight :p en idd lekker snel die ssd's in raid0 :D
Die enzotech ziet er vet uit joh!
Vind trouwens wel dat je een sluisje in moet modden hoor in je kast ;) whehehe :D
 
Veel succes met je nieuwe build Mobo! Komt hele leuke hardware in zo te zien, mn volgend bordje wordt ook de evga x58 maar dan de classifight :p en idd lekker snel die ssd's in raid0 :D
Die enzotech ziet er vet uit joh!
Vind trouwens wel dat je een sluisje in moet modden hoor in je kast ;) whehehe :D

Hahaha.. een sluis, in je pc.. een soort antieke versie van de Koolance snelkoppeling? :p
 
Ik vind de PC-9F een mooie kast... Ik denk alleen dat als je de cpu, mobo en 2 gpu's dat vast een 360 rad gaat gebruiken en die ga je niet kwijt in de kast raken... wat ben je precies met de WC van plan?? want dat is ook beslissend in de keuze van je kast.. intern of de rads buiten de kast
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Mobomonster88 Mobo's Foggybox 2.0 Gallery & Build Logs 15
Bl4ckj4ck666 Mobo en gpu cables Cases en Modding 6
Hightower Dimastech mobo tray eatx Cases en Modding 2
Freddy Gezocht: Socket 1150 mobo en DDR3 geheugen Gevonden 1
S nieuw mobo zelfde cooler, advies nodig Waterkoeling 3
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
S [TKA Waterkoeling set OA Aquastream Aquaero] + Mobo Cpu + Geheugen Verkocht 1
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
Viepert [TKA-Diverse] Uitverkoop diverse hardware Mobo's / GPU / CPU's / PSU Verkocht 11
N AIO waterblock gezocht voor MoBo ASUS P5QD Turbo (of waterblocks voor MosFet, SB & NB Waterkoeling 3
S Totale Hoogte Mobo + watergekoelde GPU Waterkoeling 7
C Gigabyte mobo & GEIL memory Hardware & Software 4
D [VERKOCHT] up/downgrade set(je) mobo-cpu-memory-cooler Verkocht 1
P Waterkoeling 4770K (ASUS MAXIMUS VI HERO MOBO) w/ GTX 670 (MSI N670GTX-PM2D2GD5/OC) Advies Waterkoeling Setup 9
A mobo + memory watergekoeld? Waterkoeling 5
reclamations cpu, mem of mobo probleem Problemen & Oplossingen 3
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
C P45 ddr3 1600 mobo Hardware & Software 8
Dark-NighT [CLOSED] Mobo + cpu + memory + blocks Gesloten 3
NAVYVIPER [GEVONDEN] mobo+cpu+gpu Gevonden 1
NAVYVIPER [CLOSED] cpu+mobo+gpu+ram Gesloten 1
J [CLOSED] Cpu + mobo + cpu Gesloten 8
L MCP350 genoeg voor rad480+rad120+mobo+cpu+gpu ? Waterkoeling 14
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Traxtorm Mobo defect? Problemen & Oplossingen 10
G Waterblock GPU en mobo Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan