Update 20 Maart 2010 - Meer bling !
Goedemorgen luitjes, snel nog even een update, 2e PA120.3 is klaar dus dat is ene update waard !
Doos met daarbij onze Belgom en dat prutpotje polijst.
Alles uitgepakt, sommige onderdelen zijn voor Duality, anderen voor hier.
Toen kreeg ik het niet zo verstandige idee om die PA160.1 achterop te hangen, maar dat geeft deels een leuk zich, anderzijds een raar ..., zou niet echt mooi uitkomen ivm met de loops dus dat heb ik toch maar achterwege gelaten en dus zal het waarschijnlijk een dual loops bak worden, want ik weet een plaats voor mijn
pomp, het 120 rad zou meer dan voldoen maar ik krijg het
reservoir niet geïmplementeerd, dus misschien dat er ooit nog wel eens triple loops van komt, maar nu alleszins niet, maar dan misschien dual loops met 4
pompen?
’t Is maar hoe gek je het wilt maken.
240 radgrill, komt wel zo’n oval stripes in de plaats
Eerst hadden we 2 blinkertjes.
Waarmee ik mezelf even de kelder op niveau 0 heb ingedeeld ivm met de dual PA120.3.
En zelfs het bleedscrewtje wat gepolijst !
Maar toen waren ze met 3, bende glimmertjes ! De middelste PA is het minst goed gedaan, maar op die plek ga je daar gelukkig niks van zien, een beetje het nieuwslezer in jeansbroek effect ^^.
Oink 3x mirror.
Morgen nog even het nieuwe zijplaatding maken en de afsluiting met reshouder, dan de bodem aftekenen voor de verzonken
reservoirs ... (midplate) en dan hup hup paniekupdates voor the party 8 en ict-blue gameevent aan Duality
Tot de volgende.