Update 28 - 11 Augustus - Bouncing Beats
Tijd voor een update dacht ik zo want het is alweer een tijdje geleden en mijn PC draait er al weer in.
Ik ga nog niet alles posten want daar staat mijn hoofd nog niet naar.
Wat ik nog zien gebeuren is in de loop van het jaar, rond oudejaar ofzo nog een hdd bijsteken en deze vakantie nog mijn 2 oude 320GB schijven op die open ruimte plaatsen, dan kan ik die gebruiken om een backup van mijn os-disks van Duality en Vendetta op te plaatsen.
Verder wacht ik nog op MIPS, de blokjes zijn klaar maar het vernikkelbedrijf is in vakantie t.e.m. week 33, dus dat gaat nog even duren, dus atm zit ik met zo'n geniaal ding als een Ram-loop.
Verder nog de Gentle typhoons uitstellen, wat fankabels verlengen tot aan de aquaero en voor die laatste een zwart front installeren + al een setje nieuwe lampen, want de huidige branden enkel als je de kabel in een bepaalde positie plooit.
Soit.
Nieuw grafisch speelgoed
Respectievelijk een gigabyte en een powercolor HD5850.
Het pomptrapje is een pompstandbeeld geworden, dit ter bevordering van plaats voor nog wat HDD's erachter.
USBkabel van de aquaero gesleeved.
58X0 Backplates
1 kaart voorzien van zo'n mooi
EK blok.
Deze opgeschuurde PA120.1 stond nog te wachten op zijn Belgom behandeling.
Na wat uurtjes zwoegen ...
En deze kende jullie reeds.
Er komt nog wel meer, ook van duality, maar dat zal voor na Pukkelpop zijn als de HX650 daar zijn
MDPC-x Beurt heeft gekregen.