• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project Vendetta

PAKOEK

fvzd6b.jpg
 
Update 28 - 11 Augustus - Bouncing Beats

Tijd voor een update dacht ik zo want het is alweer een tijdje geleden en mijn PC draait er al weer in.
Ik ga nog niet alles posten want daar staat mijn hoofd nog niet naar.

Wat ik nog zien gebeuren is in de loop van het jaar, rond oudejaar ofzo nog een hdd bijsteken en deze vakantie nog mijn 2 oude 320GB schijven op die open ruimte plaatsen, dan kan ik die gebruiken om een backup van mijn os-disks van Duality en Vendetta op te plaatsen.

Verder wacht ik nog op MIPS, de blokjes zijn klaar maar het vernikkelbedrijf is in vakantie t.e.m. week 33, dus dat gaat nog even duren, dus atm zit ik met zo'n geniaal ding als een Ram-loop.
Verder nog de Gentle typhoons uitstellen, wat fankabels verlengen tot aan de aquaero en voor die laatste een zwart front installeren + al een setje nieuwe lampen, want de huidige branden enkel als je de kabel in een bepaalde positie plooit.

Soit.


wch8w3.jpg

Nieuw grafisch speelgoed :)


2qwfl1d.jpg

Respectievelijk een gigabyte en een powercolor HD5850.


b7j86v.jpg

Het pomptrapje is een pompstandbeeld geworden, dit ter bevordering van plaats voor nog wat HDD's erachter.


2s9sy9g.jpg

USBkabel van de aquaero gesleeved.


2gtri55.jpg

58X0 Backplates


2a4y1ee.jpg

1 kaart voorzien van zo'n mooi EK blok.


eb2beq.jpg

Deze opgeschuurde PA120.1 stond nog te wachten op zijn Belgom behandeling.


2ev59o4.jpg

Na wat uurtjes zwoegen ...


fvzd6b.jpg

En deze kende jullie reeds.

Er komt nog wel meer, ook van duality, maar dat zal voor na Pukkelpop zijn als de HX650 daar zijn MDPC-x Beurt heeft gekregen.
 
Update 29 - 15 Augustus 2010 - hmmm Amigos

Jongens en meisjes, fotoupdate met bling !

Verder zit ik nu wel te overwegen om terug te gaan naar 1 PC, want zo 2 van deze jongens onderhouden is als student bijna onmogelijk en je kan maar op 1 PC tegelijkertijd zitten.
Uiteraard ga ik de kast en al het waterkoelspul wel bijhouden, die kan dan van pas komen voor als ik binnen 2 jaar eens een nieuwe PC bouw.
De mips blokjes zou ik ook nog bijhouden, evt mijn oude volledig laten vernikkelen (blingnikkel en deze dan kan ik bij het onderhoud gewoon blokjes wisselen en ze op m'n gemak uitkuisen.

Als het doorgaat gaat er wel wat in de verkoop komen (P5Q deluxe van hierin, 8GB geil).

Naja toch maar de foto's.


10zpt7n.jpg

Verkeerde hoekje afgetekend en afgeslepen xD.


sykxlw.jpg

Voorkant van de kast.


5xr71s.jpg

Klaar met prutsen :)


2qmerue.jpg

Doch lag er nog veel rommel te slingeren :p


34hdizr.jpg

Sfeer


nbarrc.jpg



23j4od5.jpg

Zicht op de reservoirs.


10xhagp.jpg


EINDE

PS: en dan ook het einde van de mod, moest er iemand heel erg hard geïnteresseerd zijn in de kast stuur je maar een PM.
Maar niet getreurd, ik zag vandaag een ongemodde V2000 op MP, dus ik hoop die te kunnen overnemen, dan mag deze met unieke topmod de deur uit en dan komt er wel een Vendetta Revival met echt minimale mods, zodat de kast zo origineel mogelijk blijft en dan zet ik die opzij voor binnen een jaartje misschien de Hardware van Duality in te bouwen ^^.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan