• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BIP] Project X | Scratchbuild |

Subarist

Member
Buildlog | Deel 01 | Introductie
Door Subarist

1.1 Naam van de mod:
Project "X"

1.2.
Wat ga je dit keer fixen?
Dit keer gewoon lekker in het Nederlands, Want beetje onzin eigenlijk om het steeds in t Engels te doen. Vertaal het later wel bij andere fora's. Goed, ik had een idee om nog een open showmodel casebuild te gaan maar dan een die ook kan gaan voor een LANparty. Hoewel ik eigenlijk de build als een boek wilde hebben met de mooiste onderdelen naar boven in een V vorm met daaronder twee pootjes waar dan de voeding en de SATA schijven in komen. Echter, toen ik het model eens bekeek leek het wel enorm op het Max Verstappen logo (van voren) Tja, de F1 gek als ik ben, vindt dit natuurlijk wel een verschrikkelijk vet idee! Nou ben ik niet zo,n fan van Max (ja sorry) maar wel van de Formule 1. Dus ik zat te denken aan twee radiatoren, twee reservoirs, ijzeren of koperen leidingwerk en natuurlijk ook weer de mooi gesleavde kabels. Nou heb ik alvast contact opgenomen met Tripple, de designer van het Max Verstappen logo. En als hun het idee te gek vinden ga ik red bull aanschrijven. Mochten beide partijen zeggen, doe je ding, dan ga ik kijken hoever ik kom en uiteindelijk sponsoren zoeken. En dan ga ik eens kijken bij de wat kleinere partijen die niet zo bekend zijn. Iedereen doet al modden met TT en MSI etc. Zeker zal dit vet zijn maar wil toch de underdog niet vergeten... Waarom Project X dan? De naam moet waarschijnlijk toch veranderen als een van de partijen zegt, doe maar niet. Die kan is namelijk best aanwezig... Dus stay tuned everybody. Fotos volgen later!


1.3 Lijst der onderdelen
- Alle onderdelen komen hieronder.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan