• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project Vendetta

Update 14 - 5 April 2010 - Insomnia

Oi, weer en update want er is weer zo verschrikkelijk veel gebeurd dat het wel een update waard was vond ik zelf.
Helemaal niet wat ik verwacht had, maar toch redelijk veel !


egpt3c.jpg

Het pckot, helemaal opgekuist, of toch euhm mee bezig, de PC(Duality) ook terug naar boven verhuisd.


2cgeemu.jpg

Dat is er dus gebeurd, de kast vandaag nog een paar keer in mijn handen gehad, zoveel heb ik er aan gedaan, gek he, begint die hier te schreeuwen dat het geen naam heeft.
Op de voorgrond de shroud voor coolfris die mijn vader niet zag liggen naast de typemachine, imho kon je er niet naast kijken ...


aqb1x.jpg

Duality met stof van the party 8.


2mfiqyp.jpg

De gepolijste radiators, opgeborgen in handdoeken.
Met alles zo vandaag eens vastgehad te hebben, heb ik er weer zin in en zal ik hopelijk morgen gaan doen wat ik al zo lang wou gaan doen. Qua verdere ideeën heb ik al links en rechts wat laten doorschemeren @TP8@een persoon links en rechts.

Naja, ’t is om te zeggen da de pauze over is e gasten, aaight !?
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort dan maar een giga update? Of ga je niet zo snel:p

Tempo is een beetje rustig atm, ik wil wil deze vakantie zoveel mogelijk van het ruwe gedeelte afwerken

Er komt nog een pauze met de examens en daarna zal het modderen geblazen zijn@solderen van ledjes enzo

Moet eigenlijk ook nog de hardware kopen, aangezien mijn Q9550 hier niet meer zal inkomen, eerder een leuk 890FX bord als die uit zijn, vermoedelijk een hexacore, maar wss eerst zo'n X2 555Be ofzo om wat mee aan te klooien en tegen dat die 100% klaar is alles inbouwen met ene hexacore en misschien wel een HD5970 of 2 4870's ..., we zien wel weer :p

Ook moet ik nog heel wat doen aan Duality mede door nieuwe ideeën die mij wel leuk lijken, die krijgt atm voorrang omdat dat mijn enige echte werkpaard is, de laptop is maar bijkomend speelgoed :):033:
 
Ik ga binnenkort toch ook maar weer 'ns aan de slag met mijn build.. Ook onder andere ledjes.. en nog veel meer..

Dikke hardware heb jij trouwens in je hoofd zitten zeg:icon_keel:
 
Update 15 - 6 April 2010 - Recover

Direct na de pauze ben ik er vandaag al stevig in gevlogen, vandaag halverwege de dag even een update, vanavond volgt er normaal gezien nog eentje.


281vlzr.jpg

Binnen begonnen met wat aftekenwerk en een aluplaat.


nej7zo.jpg

Dan naar buiten gegaan en dit uitgeslepen, er moet in die hoek nog een ronde uitgevijld worden, en het ene hoekje moet ook afgerond worden, dat volgt later wel.


20j0mdh.jpg

Terwijl ik dan buiten was heb ik ook ineens de ene helft van het hdd rekje aangepast zodat het op zijn nieuwe positie kan gaan staan.


j6j1ug.jpg

Terug binnen, alles direct in de kast geplaatst in mock up uitvoering, deze komt tot net voor de PA120.2 die van Duality zal gaan komen.


xpsf15.jpg

Snel weer naar buiten om de 5.25”cover tot leven te laten komen.


zu5qoy.jpg

Direct de 2 250 reservoirs van EK erin geplaatst (mockup uiteraard) om te kijken of het zo’n beetje past, deze moeten nu wel nog verzonken worden in de bodem, anders zal het hele vulgebeuren een hel worden, er komen op de bovenkanten ook 2 bodems, van daaruit zal er dan een lijntje tot in het dak gaan langs waar ik alles zal kunnen vullen.


35leqnn.jpg

Nog ‘ns een beter overzichtje.


758z.jpg

Zoveel ga ik het laten verzakken, hoe ik het dan met de pompjes zal doen weet ik nog niet, vermoedelijk een dualDDC top erop en een hardpiped verbinding naar de pompen.


2qtuyyt.jpg

Dit wijst op 30CM ruimte ...


1429e1s.jpg

30CM tussen einde en de reservoirs, genoeg ruimte om een HD5970 te huisvesten ... :)

Dat was het, ik ga nu nog wat boren, naar de all-keep om verf, naar de post om fris z’n shroud te gaan verzenden, de kast nog helemaal uit mekaar halen, spuiten, en vanavond nog wat M4 tappen waar nodig.

Dan eens kijken waar ik een hele hoop schroeven voor Duality en Vendetta kan halen.

Tot vanavond.
 
Laatst bewerkt:
ik had door dat het niet jou build was ;) (indeed naderhand lezend komt het inderdaad zo over :p) maar eerder dat je alweer stug bezig was, ik lag nog onder mn dekens weg te rotten :D maar ziet er netjes uit moet ik zeggen, die 2 resevoirs zo zien er zekers vet uit :D
 
Staan al mooi die metalen platen!

Die pompjes verzinken is een leuk idee, vooral omdat je dan net die anti cyclon stukjes er bovenuit ziet komen:033:

Persoonlijk zou ik zwarte beugels om de reservoirs nog mooier vinden denk ik.
 
Staan al mooi die metalen platen!

Die pompjes verzinken is een leuk idee, vooral omdat je dan net die anti cyclon stukjes er bovenuit ziet komen:033:

Persoonlijk zou ik zwarte beugels om de reservoirs nog mooier vinden denk ik.

Reservoirs verzinken zul je bedoelen ... :p

ik heb zwarte beugels, maar ik denk dat ik mijn plexi langs een zijde zwart doe, lijkt me vet, heb dat nog al eens ergens gezien ...

naja, ik ga de kast uit mekaar gaan halen :D
 
FACEPALM in het kwadraat

³

Update 16 - 6 April 2010 - Image of the Invisible

Zoals beloofd breng ik de avondupdate, even kort overlopen, kast ligt uit mekaar, delen delen die gespoten moeten worden zijn gespoten, er moet nog wel wat gevijld en geboord worden, maar alles ziet er haalbaar uit en dat is wat telt.
Nu dat de kast uit mekaar ligt moet ik wel allemaal schroefjes gaan kopen, maar geen probleem, ik kon via iemand van HF alles verkrijgen maar vond de prijs wat hoog voor een bende schroefjes en moertjes, dan maar mijn surfplank genomen en het internet op, op Conrad.be zou ik zo goed als alles kunnen vinden in doosjes van 100 stuks en totaal misschien 50 euri kwijt te zijn, da’s genoeg voor 2-3 Lian Li’s te ontpoppen en te bevijzen :D.


2zyep3p.jpg

Het zonnetje schijnt, mooi modderweer dus, na een 10-15 minuutjes lag de gehele kast uit mekaar in stukjes en brokjes.


14lt1yc.jpg

Door buiten nogal druk bezig geweest te zijn en crappygsmfoto’s vergeten nemen ben was het gat voor de verzonken reservoirs al gemaakt, hij moet nu enkel nog ietsje breder, dan is het perfect, hier was ik al even aan het passen met een 150 res en en stuk plexi tube...


1088eq1.jpg

Al de bespoten delen en een stuk van de kast.


vhf4o1.jpg

Ikzelf vond het geen slecht idee om wat te gaan passen ivm met de drain in de kelder, dat in alle openheid van de kast, wat het dan weer 100x makkelijker maakte om te passen, foefelen, wroeten ... ben ik tot de constatatie gekomen dat het past als ik een kleinere D-plug gebruik tussen de radiators en onderaan ik er nog een Extender tussen steek.


2yz0cc7.jpg

Nog eentje voor de sfeer...


30sdr95.jpg

Daar al geboord moeten worden voor de fillport die hier een omgekeerde functie krijgt, drainport, zonder kraantje aangezien er geen plaats voor is, gewoon een dop erop en kast boven een bakje zetten als die moet leeggemaakt worden.


2rol00n.jpg

Wat HDD’s en het HDD rekje er ook even bijgehaald en geprobeerd de andere kant van het frame erop te zetten enneuh, dat past niet ...


acwdxt.jpg

Het was te denken, deze kabeltjes ..., dat wordt alles zoveel mogelijk nog naar achter duwen en dan past het hopelijk ...


1z3v0jo.jpg

Zijpaneel en de voeding er even bijgemikt ...


kanxhc.jpg

Imho staat alles strak ...


iwq14x.jpg

Sphere@Workspace

“EINDE”
 
Laatst bewerkt:
Het past weer precies allemaal! :)
laten we hopen, pompjes komt ook goed, alles gewoon met aparte topjes, dus het komt wel snor :)
Ik denk dat ik bij Conrad.be al mijn vijsjes voor bijde kasten ga bestellen, komt op €60 neer met verzending ... :)

Straks maar bestellen denk ik :)

Hoeveel rads wil je nog meer kwijt? geneog koelcapaciteit voor 3 systemen :p
haha 2x PA120.3, 1x PA120.2, 1x PA120.1, eerste 2 voor enkel de cpu, die andere 2 voor 1 gpu, mobo en ram

Alles wordt voorzien van 2 pompen per loop.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan