• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP] LeMoN's Rig

LeMoN

Tutti Frutti
1256847173-680.jpg

Hallo iedereen!

Bij deze wil ik jullie mijn build delen van mijn i7 rig.

Deze build word bijgehouden op:
Highflow
Hardware Info

Extra Links:
Hardware Info Usersysteem
Foto Album
Foto's zijn geen top kwaliteit, gewoon gemaakt met huis tuin en keuken foto toestel ;)

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen.
Ik ben Anton Mol, 19 jaartjes jong en ik kom uit Roosendaal.
Ik studeer HBO Informatica in Breda en naast studeren werk ik ook als verkoper bij Paradigit Roosendaal.
Computers is een van mijn grootste hobby en daarnaast ga ik ook graag met vrienden wat doen en ben ik eigenlijk iedere zaterdag avond wel aan het stappen. Qua muzikale voorkeur ben ik een liefhebber van voornamelijk Hardstyle ^^.
Mijn eerste computer kocht ik in 2004. Dit was een Dell waar ik toen een tijd mee aan de gang ben gegaan. Maar na een paar jaar heb ik toen een upgrade willen doen voor een nieuwe grafische kaart, hiervoor moest toen ook een nieuw moederbord komen en achteraf ook een nieuwe kast. Uiteindelijk had ik een compleet nieuwe PC en was de grootste fout die ik had gemaakt dat ik voor AGP ging terwijl PCI-e al lang en breed in de running was! Nu in 2009 studeer ik en heb ik een leuk salaris en kan ik mezelf veel meer toe eigenen, ook is er meer kennis aanwezig en meer interesse in hardware dan nooit tevoren :)

Het systeem:
CPU: Intel Core i7 920 D0 @ 2,66Ghz
CPU Koeler: Prolimatech Megahalems
Moederbord: MSI Eclipse SLI
Geheugen: Corsair Dominator 6GB 1833Mhz
GPU: EVGA GeForce GTX275 FTW Edition
Voeding: Be Quiet! Dark Power Pro 850W
HDD: Samsung Spinpoint F1 1TB
Optical Drive: Sony Optiarc AD-7201S
Behuizing: Corsair Obsidian 800D

Rand Apparatuur:
Monitor: LG Flatron W2442PA-BF
Muis: Logitech G5 V2
Toetsenbord: Logitech G15 V2
Speakers: Logitech Z-Cinema
Headset: Logitech G35