Duriel
Junior Member
Buildlog Antec Mini P180
Na ongeveer een jaar op diverse fora te hebben rondgekeken, ga ik nu aan mijn eerste buildlog/casemod beginnen. De kast die onder handen genomen wordt is, zoals de titel al doet vermoeden, de Antec Mini P180. Ondanks het feit dat het een vrij kleine kast is, zijn er zat mogelijkheden om er wat leuks van te maken. Hopelijk kan ik dat in deze buildlog laten zien!
Updates
Update 1
Update 2
Update 3
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7
Update 8
Hardware
Intel Core i5 750
Asus Maximus III Gene
Corsair Dominator GT (4GB 1600MHz)
Asus 5770 V2
Corsair HX850W
Western Digital Caviar Blue 640 GB
Optiarc AD-7241S-0B
Koeling
Momenteel wordt alles nog door middel van lucht gekoeld. Ik ben echter van plan om op waterkoeling over te stappen. Ik wil een single loop maken die zowel de grafische kaart als de processor gaat koelen. Ik heb daarvoor de volgende "main parts" in mijn hoofd:
Laing DDC-1 MCP350 12V
EK-Multioption Reservoir 150 rev.2
XSPC RS240 + XSPC RS120
EK Supreme HF - Black Acetal
EK-FC5770 - Black Acetal
To do list
Onderstaand in hoofdlijnen wat ik aan de case ga doen. Het zou echter kunnen dat ik bepaalde dingen weglaat of misschien wel toevoeg. Het staat allemaal nog niet echt vast.
Waterkoeling
Leds achter moederbord
Sleeven
Spiegelmod
DVD speler spuiten
Foto's
Exterieur kast
Interieur kast
HD cages en fans verwijderd
Na ongeveer een jaar op diverse fora te hebben rondgekeken, ga ik nu aan mijn eerste buildlog/casemod beginnen. De kast die onder handen genomen wordt is, zoals de titel al doet vermoeden, de Antec Mini P180. Ondanks het feit dat het een vrij kleine kast is, zijn er zat mogelijkheden om er wat leuks van te maken. Hopelijk kan ik dat in deze buildlog laten zien!
Updates
Update 1
Update 2
Update 3
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7
Update 8
Hardware
Intel Core i5 750
Asus Maximus III Gene
Corsair Dominator GT (4GB 1600MHz)
Asus 5770 V2
Corsair HX850W
Western Digital Caviar Blue 640 GB
Optiarc AD-7241S-0B
Koeling
Momenteel wordt alles nog door middel van lucht gekoeld. Ik ben echter van plan om op waterkoeling over te stappen. Ik wil een single loop maken die zowel de grafische kaart als de processor gaat koelen. Ik heb daarvoor de volgende "main parts" in mijn hoofd:
Laing DDC-1 MCP350 12V
EK-Multioption Reservoir 150 rev.2
XSPC RS240 + XSPC RS120
EK Supreme HF - Black Acetal
EK-FC5770 - Black Acetal
To do list
Onderstaand in hoofdlijnen wat ik aan de case ga doen. Het zou echter kunnen dat ik bepaalde dingen weglaat of misschien wel toevoeg. Het staat allemaal nog niet echt vast.
Waterkoeling
Leds achter moederbord
Sleeven
Spiegelmod
DVD speler spuiten
Foto's

Exterieur kast

Interieur kast

HD cages en fans verwijderd
Laatst bewerkt: