Update 22 - 31 Mei 2010 - Stand up
Oi, piraten, updatetijd, defnitieve ontwerp zit in mijn hoofd, dat betekend veel goeds.
Het houdt 3 radiators, slimline dvd, mogelijkheid tot 6hhd’s, crossfire, triple loops in
Deze verscheen reeds op verschillende fora, wel dat is het definitieve design, met 2 HD5870’s in CF, beetje overkill mag wel, maarja, de kaartjes moeten er 3j blijven zitten, de Q9550 nog minstens 2j.
Ik ging uiteraard eerst wat passen enzo.
Prima, maar die
radiator bovenin zat me nog dwars ...
Want zo zou er inderdaad geen crossfire in gaan.
Maar goed, aftekenen, en direct 2 van de 4 bevestigingspunten van de wieltjes over het hoofd gezien, uiteraard te laat, naja opgelost met het stukje op te vissen uit de hoop aluminiumplaatjes en het onder de radgrill te steken, zo werkt dat ook, en er moet toch nog iets ghetto aan zijn he
Toen de hele boel gemonteerd was beneden, teven een oud topje opgevist uit mijn waterkoeldoos, geupgrade met een 140mm tube, en geïnstalleerd op een MCP350, even laten lopen door die PA160.1, en ook een definitief idee gevonden voor het rad bovenin zoals in de eerste paint tekening die helemaal niet in verhouding klopt maar toch een bruut beeld brengt, geplaatst. Uiteraard komen er dan van die 5.25 dingetjes met gaatjes in en stoffiltertje.
Overzicht van opzij, ook de pci-e kabels zijn alle 4 gesleeved geraakt, nu nog ene molex als ik het goed heb
Hierzo het HDD rek, komt nog verhoogd, want de slimline DVD komt eronder te liggen.
’t Keldertje.
Gedoan mee den update.