• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project Vendetta

:119::031::026:

1pav14.jpg
 
Update 22 - 31 Mei 2010 - Stand up

Oi, piraten, updatetijd, defnitieve ontwerp zit in mijn hoofd, dat betekend veel goeds.
Het houdt 3 radiators, slimline dvd, mogelijkheid tot 6hhd’s, crossfire, triple loops in :)


1pav14.jpg

Deze verscheen reeds op verschillende fora, wel dat is het definitieve design, met 2 HD5870’s in CF, beetje overkill mag wel, maarja, de kaartjes moeten er 3j blijven zitten, de Q9550 nog minstens 2j.


15cbiqc.jpg

Ik ging uiteraard eerst wat passen enzo.


2vkl0ys.jpg

Prima, maar die radiator bovenin zat me nog dwars ...


30iglz5.jpg

Want zo zou er inderdaad geen crossfire in gaan.


2yl6yjn.jpg

Maar goed, aftekenen, en direct 2 van de 4 bevestigingspunten van de wieltjes over het hoofd gezien, uiteraard te laat, naja opgelost met het stukje op te vissen uit de hoop aluminiumplaatjes en het onder de radgrill te steken, zo werkt dat ook, en er moet toch nog iets ghetto aan zijn he :D


4q5u9h.jpg

Toen de hele boel gemonteerd was beneden, teven een oud topje opgevist uit mijn waterkoeldoos, geupgrade met een 140mm tube, en geïnstalleerd op een MCP350, even laten lopen door die PA160.1, en ook een definitief idee gevonden voor het rad bovenin zoals in de eerste paint tekening die helemaal niet in verhouding klopt maar toch een bruut beeld brengt, geplaatst. Uiteraard komen er dan van die 5.25 dingetjes met gaatjes in en stoffiltertje.


2r5c8et.jpg



ehag6x.jpg

Overzicht van opzij, ook de pci-e kabels zijn alle 4 gesleeved geraakt, nu nog ene molex als ik het goed heb :p


2qxbalz.jpg

Hierzo het HDD rek, komt nog verhoogd, want de slimline DVD komt eronder te liggen.

1z52mtf.jpg

’t Keldertje.

Gedoan mee den update.
 
Laatst bewerkt:
Klote. Ik zit hier op men werk altijd 's nachts te lezen en posten maar ik kan geen prentjes bekijken als ze niet geupload zen.

Mor als ik thuiskom, ga ik het eens bekijken !!
 
Die 360 had ik toentertijd in het midden van die kelderbodem geplaatst. Dan past er nog maar net een microres naast. Een stukje opzij is idd zeker beter. Past er precies een of meerdere DDC's naast. :023: Daar was ik later via sketch-up ook achter gekomen, maar wel wat te laat.
 
Die 360 had ik toentertijd in het midden van die kelderbodem geplaatst. Dan past er nog maar net een microres naast. Een stukje opzij is idd zeker beter. Past er precies een of meerdere DDC's naast. :023: Daar was ik later via sketch-up ook achter gekomen, maar wel wat te laat.

Idd past mooi een DDC naast, komt er maar eentje naast hoor, de andere 2 worden boven de PA120.3 gemount ;)
 
Update 23 – Talk – 19 Juni 2010

Het is alweer even geleden sinds ik nog een update gepost heb. Er zijn redelijk wat spulletjes besteld etc, en in tussentijd heeft er nog even een pctje ingezeten om even een testje te doen ivm met BP 3/8 HF barbs en 3/8 – 5/8 OD slang, klemloos dan wel, en dat lukt redelijk goed.
Het slechte nieuws is, ik had een P5Q deluxe gekocht van iemand@HWi die uit RMA kwam, ik vroeg h’m om het bord te testen, werkte, bord was hier, en het deed niks, DOA zal wel het geval zijn, dus die gaat terug en ik refund mijn centen. Nu dan is er geen hardware voor deze bak. Dus wat zal blijken, dat we deze moeten afwerken maar voorlopig zonder hardware, onlangs had ik wel nog het ingenieuze idee om telkens ik een case onderhoud moet geven mijn hardware gewoon overbouw :D.

Naja, er zal wel hardware in komen, vroeg of laat dan wel :p. In tussentijd, kan de kast rustig aangepakt worden !

Ow en ik kan nog een normale DVD brander gebruiken indien ik een Thermochill PA120.2 van de nieuwe generatie steek of een RX240, ook fijn uiteraard. RX240 zou makkelijk zijn, maar aangezien dit een Thermochill-only build is, zal dat toch wel in de loop van de zomer een PA120.2 met 15mm spacing worden. Geïnteresseerden in een gepolijste RX240 mogen zich altijd melden !


2w20sqp.jpg



x2tksx.jpg



pn9n7.jpg

Radgrill van de PA120.3 op de bodem.


33n97yv.jpg

Gelieve uw arendsoog even naar onder te richten en even blingbling op te merken ;)


2nvdthz.jpg



mcztja.jpg



30259ag.jpg


Daag ;)
 
Als je nog een ander mobo zoekt inplaats van die PQ5 heb ik nog een StrikerII NSE liggen. met eventueel cpu en ram ook nog

Ghoh ik ga het zo laten denk ik, Ben wel niet echt een voorstander van nvidia chipsets en eigenlijk alles rond hun. 'k begin het wat verloren te vinden om nog te investeren in S775, ik heb nu wel die dominators van je gekocht en ze zullen nu geen doel krijgen ..., beetje jammer en waarschijnlijk gewoon weer de verkoop in gaan, tenzij je ze liever zelf zou terug zien ...


Edit: bord zag er goed uit maar nadere inspectie, dikke knik middenin, volgens mij enkeke banen doorgebroken ofzo
6ol9c7.jpg
 
das jammer dat je ze nu niet kan gebruiken...
Je kan idd beter investeren in een nieuwere chipsets...zeker als je al genoeg 775 mobo's hebt...

Idd dat wel, ik kan anders 'ns vragen of mijn vriend Jonas ze niet moet hebben, zijn build verschijnt hier ook wel ;) aangezien ik donderdag naar daar trek kan ik ze dan wss wel meenemen :)

Atm heb ik maar 1 S775 mobo en das m'n huidige p5q deluxe. Als ik in iets nieuws investeren zal, dan zal dat wss wel een hexacore amd processor worden, maar da's nog niet voor direct aangezien dit Q9550@4Ghz beest nog meer dan voldoet voor mij :)
 
Update 24 – 22 Juni 2010 – Take Me To The Hospital

Oi meiden,

Zoals links en rechts verteld, heb ik die P5Q deluxe in gang gekregen, eigenlijk was het slechts een dommigheid met jumpertjes, nee niet die jongens met de petjes en nike airs maar die kleine pietlullige dingen op je moederbord., maar soit, dat gebeurt ook al eens, nietwaar? :p

Ook wil ik dat de cpuloop een loop wordt waar je makkelijk blokjes kan testen, ik ben van plan 2 flowmeters (net na radiator en net voor die het reservoir weer ingaat te plaatsen. Idem met 2 tempsensors, verder krijgt elke loop ook nog 1 flow en tempsensor (die voor gpu en mobo), Ik hoop de boel te kunnen aansturen met een aquacomputer Aquaero.

Maar goed foto’s !


2epiq7s.jpg

De zon scheen door het raam, ik had in dat randje wat gaatjes aangebracht en ga er nog wat aanbrengen volgende week of binnen 2 weken. Handig voor je kabeltjes aan op te hangen en cablemanagement bevorderend.


x5cvtl.jpg

Een bepaalde plaats op de midplate heeft nog een beurtje belgom gekregen, voor ik alles inbouw de laatste keer ga ik die midplate nog eens zoveel mogelijk herdoen.


2r6ie0l.jpg

Testsetup, werkend met lelijke stock koeling.


muwpyc.jpg

In de kast ermee.


2sb8rog.jpg

Toen kwam er water in het spel !


jsdsi9.jpg

Klemloze zooi.


2i0grvp.jpg

Overzichtje


24c9og5.jpg



245m52c.jpg

Kelder met PA120.3 wat yates en een kant van de fittingen nog eens gepolijst, ineens weet ik ook hoe en waar ik m’n pompen ga zetten. Maar dat verklap ik nog niet.

En ga nu maar allemaal een appel eten, da’s gezond, of een lekker pintje, daar kan je uiteraard ook wel van genieten.

EINDE :D
 
Laatst bewerkt:
Update 25 – 29 Juni 2010 – Wake Up

Goedemorgend, gisteren heb ik wat aangemodderd aan mijn pompmount voor de 2 18w DDC’s.
Dus dat is toch wel even een update waard.


260y820.jpg

Eerst de 6 gaten in de zijkant even tappen.


imv3w1.jpg

?


2ur4dv8.jpg

Hoopje schroot.


2qlvguf.jpg

Tot ineens een half uurtje later, waren we klaar, moet nog een klein beetje bijgewerkt worden, maar het komt wel in orde :).


14xo0hv.jpg

Let niet op die roze fans


1tsj6r.jpg

Hier zou ik nog 2 hdd’s willen mounten zodat er in totaal 6 disks in zitten.


3445fft.jpg

De kast hoe die der nu bij staat.


25qzku1.jpg



20sacg6.jpg

Mijn res is wel wat vuil …

“EINDE”
 
Update 26 – 7 juli 2010 – Dubbin’

Oi,

Hier zijn we weer met een update, zondag en vandaag redelijk wat uitgevoerd, dus laten we maar beginnen.


sdz8l3.jpg

Kast leeggehaald en mijn nieuwe aanwinst, BP Radgrill 480 der even op gelegd, het enige deel dat ik van die hele radgrill ga gebruiken…


sculx4.jpg

Tevens de rest ff op ’ n ghetto setup gegooid.


69lzdz.jpg

Gaten en plexi verzorgd.


jzbq6o.jpg

Gaatjes geboord.


eb3cxc.jpg

Maakt wel een boel stof


2cdbwa1.jpg

Toen zat het in mekaar daarboven.


hrdhn4.jpg

Vandal switch, kabeltjes gesoldeerd zodat de witte rand mooi oplicht !


v6ivbc.jpg

Massa’s diep blauw !


30kq1xw.jpg

Andere ghetto setup, met 2 4870’s, die eerste gaat naar Eddy van it-service, geruild voor een rode die in duality gedraaid zit.


4lngg5.jpg

Het idee voor vandaag !


http://i26.tinypic.com/e7bcip.jpg[img]
Baycover gemonteerd.


[img]http://i30.tinypic.com/2076wq9.jpg
Had nog een nos logotje liggen, en vond het wel in de kast passen !


195nd1.jpg

Komt dan ook mooi in het zicht.


hv9ukm.jpg

Leeg en gestofzuigd


sgqwdi.jpg

NOS logo …


2z6s12b.jpg




Zondag gaan we het volgende doen !
- HDD Mount afwerken
- 2e HDD rek voor onderin afwerken !
- Pompmounts boven de PA120.3 nog wat verfijnen
- Pompmount voor de pomp van de mobo loop maken
- Reservoirs ophangen
- Stofzuigen

Als het goed zit heb ik binnenkort nog een HD5870 stock pcb, als C. De Weert op HF eens reageert …

Daaag lieve mensjes !
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan