• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

vraag om help met mijn case build.

gabberstein

New member
hallo, ik ben sinds een tijdje bezig met het maken van de plannen voor mijn eigen case maar ik zit een beetje vast en ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die de tijd zouden willen vrijmaken om mij even verder te helpen.
pc build dit is de save file die ik heb gemaakt in google sketchup. dus daar kan je kijken wat ik ongeveer in gedachten heb. ik heb ook al een winkelwagentje opgeslagen met onderdelen van wie ik zeker weet dat ik ze erin wil hebben. het materiaal dat ik wil gebruiken voor de build is polystyreen zwart mat en acrylaat transparant
dus als jullie ideeen hebben hoor ik het graag
 
Heb je zoveel bays nodig?
Mischien is het dan leuk om een hele kast van ijzer erom heen te bouwen en plexiglas in de zijkanten te zetten?

Mijn voorkeur gaat uit naar standaard kasten die niet al te veel zijn gemodificeerd en ze vervolgens zelf helemaal te gaan modificieren.
Want voor je het weet loop je ergens tegenaan waardoor de kosten heel hoog kunnen uitkomen, dat je iets moet aanpassen waardoor het ontwerp er heel erg van af wijkt etc.
 
ik heb wel het aantal bays nodig tenminste in deze case want ik heb 1 bay voor m'n dvd speler 1 bay voor m'n card reader 1 bay voor harddisks 3 bays voor fancontrollers want er komt best wel een aantal fans in (die staan nog niet in de tekening). en dan nog 2 bays voor een display want dat lijkt me wel gaaf.
en ik had eerst het idee om een case te kopen en die dan aan te passen alleen het idee dat ik had zou dan heel erg moeilijk worden en ik vind dit veel leuker. ;)
 
Je moet je ook aan één thema kunnen houden.
anders wordt het zo'n rommeltje (bv rode Led fans met groene LED stips)

Ik zou alsnog altijd voor een kast gaan.
Mischien kun je een oude kast ergens kopen voor een prikkie en hem vervolgens helemaal customizen?

Ik vind het een leuk idee wat je hebt en als je de tools, geld, tijd en techniek voor hebt moet je het zeker doen!
 
ik heb een thema namelijk zwart en rood. al blijkt dat niet helemaal uit het model. ik denk niet dat een oude kast customizen gaat lukken in elk geval niet met deze set up. maar goed in elk geval bedankt voor je mening :)
 
ja maar ik heb in de tussen tijd nog even nagedacht en ik heb een beter idee namenlijk mijn motheroard tray wordt ook meteen mijn revervoir. en dn komen er een paar watervalletjes in het word heel gaaf.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
djghostogb vraag over D5 pomp Advies Waterkoeling Setup 2
D Vraag over 2080ti koeling Overige Koeling 2
djghostogb vraag over distro plate Advies Waterkoeling Setup 6
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
S Kabel dikte vraag. HighFlow Webshop 2
M VRAAG Informatie - D5 pomp bracket en Phanteks Enthoo Primo compatibiliteit Advies Waterkoeling Setup 4
Ruud Voorstel, en vraag? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
M pc burea vraag Cases en Modding 1
R Vraag mbt DarkSide led's Cases en Modding 9
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J vraag over Apogee Drive II Waterkoeling 1
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
L casemod vraag Cases en Modding 1
S Waterkleur mayhem dye doorzichtig ( rood ) + vraag PASTEL Waterkoeling 9
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Vraag over passieve radiatoren Waterkoeling 4
S Vraag Waterkoeling Waterkoeling 6
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
B Vraag over waterkoeling loops Waterkoeling 10
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D Transparante goud/geel coolant vraag Waterkoeling 5
D Simpele vraag Waterkoeling 6
N Vraag plaatsing radiator Waterkoeling 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
K CPU cooling vraag Advies Waterkoeling Setup 1
G vraag waterblock Waterkoeling 26
B Vraag ronde 2 Advies Waterkoeling Setup 10
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
AQuAKiNG vraag over g1/4 schroefdraad Cases en Modding 3
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
M Vraag Fans H100i Waterkoeling 3
G Vraag, regelen EK-DDC 3.2 PWM Waterkoeling 11
N Vraag over videokaart gewicht? Waterkoeling 2
J Vraag over aansluiting pomp Waterkoeling 5
XYOUNEED Vraag over mijn pumpcontroller Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan