Mannekino
Member
Ik heb onlangs mijn Lian Li PC-O11 Dynamic XL kast ontvangen. Omdat ik maar één USB 3.0 header op mijn moederbord heb en vier connectors op de kast kan ik twee niet gebruiken. Om het cable management makkelijker te maken wil ik de kabels weghalen alleen dan heb ik twee lege gaten voor op de kast wat er niet zo mooi uitziet. Dit zou ik graag willen opvullen met een soort plug die ik aan de achterkant kan vastlijmen of misschien zit het gewoon goed vast zonder lijm.
Het gaat om deze combinatie van poorten aan de voorkant:
Ik heb in Paint een tekening gemaakt van wat ik graag wil hebben. Hopelijk is het duidelijk ? de maten zijn allemaal goed en met een digitale schuifmaat opgemeten. Het plaatje moet een basis hebben van 11mm breed en 40mm hoog met twee verhoogde plugs die aan de achterkant in de lege gaten gedrukt kunnen worden van de USB connectors. De plugs moeten 1,5mm hoog worden en de plaat zelf mag 2mm hoog zijn (of ook 1,5mm als dat beter werkt).
Kleur: zwart.
Is er iemand die dit op korte termijn tegen betaling kan doen? Zo ja, wat zijn de kosten?
Het gaat om deze combinatie van poorten aan de voorkant:
Ik heb in Paint een tekening gemaakt van wat ik graag wil hebben. Hopelijk is het duidelijk ? de maten zijn allemaal goed en met een digitale schuifmaat opgemeten. Het plaatje moet een basis hebben van 11mm breed en 40mm hoog met twee verhoogde plugs die aan de achterkant in de lege gaten gedrukt kunnen worden van de USB connectors. De plugs moeten 1,5mm hoog worden en de plaat zelf mag 2mm hoog zijn (of ook 1,5mm als dat beter werkt).
Kleur: zwart.
Is er iemand die dit op korte termijn tegen betaling kan doen? Zo ja, wat zijn de kosten?