• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kan niet alle waardepunten gebruiken

coppercoq

New member
ik kan niet al mijn waardepunten toepassen.

9PhIO.png


als ik meer dan 102 punten toe pas dan krijg ik dit:

9PhMg.png
 
Ons software systeem kan een bedrag van een bestelling niet op nihil zetten i.v.m. administratie door de BTW berekening.

Waardepunten kan enkel in mindering worden gebracht op de producten en niet op de verzendkosten.
Mocht je niet alle waardepunten kunnen gebruiken, kan je uiteraard de resterende waardepunten gebruiken bij een volgende bestelling.
Wil je alle waardepunten gebruiken, kan je eventueel extra benodigde producten toevoegen aan de bestelling, zodat er meer/alle punten kan worden toegepast.
 
Ons software systeem kan een bedrag van een bestelling niet op nihil zetten i.v.m. administratie door de BTW berekening.

Waardepunten kan enkel in mindering worden gebracht op de producten en niet op de verzendkosten.
Mocht je niet alle waardepunten kunnen gebruiken, kan je uiteraard de resterende waardepunten gebruiken bij een volgende bestelling.
Wil je alle waardepunten gebruiken, kan je eventueel extra benodigde producten toevoegen aan de bestelling, zodat er meer/alle punten kan worden toegepast.

Waarom staat er dan bij dat ik maximaal 123 Waardepunten bij die bestelling kan gebruiken terwijl dit er eigenlijk maar 102 zijn?
Sowieso heb ik niet genoeg om in theorie ook maar de verzendkosten er mee te betalen, dus dit was ik niet van plan.

Ik ben ook niet van plan om nog een keer te bestellen, of meer te bestellen omdat dit het enige is wat ik nog nodig heb.


Ons software systeem kan een bedrag van een bestelling niet op nihil zetten i.v.m. administratie door de BTW berekening.

Toch zou ik wel willen dat dit (eenmalig) gedaan kan worden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
D Waarom kan ik niet meer dan 1 meter bestellen? HighFlow Webshop 1
CDA441 Kan beeldscherminstellingen niet opslaan Problemen & Oplossingen 4
J Kan multiplier niet aanpassen na nieuwe videokaart en overclock fail Overclocking 2
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
Legendary1985 kan mijn Coupon Code/waardepunten niet toepassen HighFlow Webshop 1
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
J Kan Paypal niet selecteren HighFlow Webshop 5
Sanders Steam, kan geinstalleerde spellen niet 'delen' Gaming 8
E Kan web port niet veranderen van IP camera Problemen & Oplossingen 7
P Ik kan niet kiezen. Advies Waterkoeling Setup 1
D kan het line in geluid niet regelen met de volume mixer Problemen & Oplossingen 3
D Kan gebrande DVD's niet afspelen op DVD speler? Problemen & Oplossingen 0
Freddy Asus P6T Probleem: Kan BIOS niet zien, maar Windows opstartscherm wel :S Problemen & Oplossingen 2
D Harddisk IDE, kan er niet mee booten. Jumper settings? Problemen & Oplossingen 30
MonsterEnergy FileZilla, kan mappen niet weergeven. Problemen & Oplossingen 5
M Kan VMware service niet starten. Hardware & Software 5
Freddy Vista x64 kan updates niet installeren Hardware & Software 11
1 Wat je al niet bij het vuilnis kan vinden... Algemene Discussies 5
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
vincent wie kan afbeelding aanpassen? Hardware & Software 7
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
Bar Weinig Kan ik reserveren, aanbetalen, of kunnen we iets anders regelen? HighFlow Webshop 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
J Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen Waterkoeling 15
J Kan dit materiaal in de loop? (messing, koper, delrin) Waterkoeling 4
vincent Gezocht iemand die een bedrijfs logo kan maken Algemene Discussies 3
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
A Kan iemand mij helpen met acrylic tubing Waterkoeling 9
T Advies en Hulp gevraagd of onderstaande kan : Waterkoeling 5
S Kan geen verkoop topic aanmaken? HighFlow Forum 17
Freddy Netwerkkabel kan defect gaan?! Problemen & Oplossingen 5
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
J 4890 kan geen 3d beelden afspelen AMD / ATI 4
P [IN-ACTIVE] Modder die een LED strip kan/wil solderen. Gevonden 3
X Kan ik meerdere fans aansluiten op 1 aansluiting van een fan-controller? Overige Koeling 6
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
S Vraagje hoeveel gewicht kan een reservoir aan Waterkoeling 2
B Kan GPU erbij in mijn loop? Waterkoeling 2
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
Adam Vandervorst Kan de XSPC 750 baypump/pomp mijn loop aan? Waterkoeling 3
B Kan je een gevuld waterkoeling systeem op zijn kant leggen? Waterkoeling 5
B GEZOCHT iemand in de buurt van hoogkerk(groningen) die mijn 24 pin atx kan sleven €25 Cases en Modding 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan