Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij?
Hey @Bl4ckj4ck666 bedankt zover, die blauwe ziet er qua afwerking het mooiste uit, of is dat een mal o.i.d.? Kun je daar wat meer over vertellen? Valt die zwarte niet met dezelfde gladde afwerking te doen?
Ah ok, dus die onderste "blauwe" is het eindresultaat? Die is wel gewoon egaal/glad en dus zwart? Die ziet er goed uit. Misschien moet ik dan een beetje bijvijlen inderdaad. Wat is de dikte van de "baseplate" is dat niet wat te dun en misschien fragiel?
Kijk,ik lever kwaliteit af,en geen troep.Ik heb adhd en autisme dus alles moet zo perfect mogelijk zijn bij mij.
Je kan het bijwerken,gladder maken,al wat je wil.
De plug past goed aan de voorkant maar ik heb deze nog niet kunnen plaatsen in de achterkant dus ik heb de handeling geparkeerd totdat ik het eerste onderhoud ga doen aan mijn custom loop. Het probleem is dat ik er niet bij kan zonder de ventilatoren eruit te halen. En de ventilatoren kan ik er niet uithalen zonder de distro plate eruit te halen. Dus dat zou betekenen dat ik de hele loop moet drainen, alles uit elkaar halen om een plug te plaatsen en dat vind ik wat overdreven voor een kleine optische verbetering. Ik was van plan om in de zomervakantie onderhoud te plegen aan mijn loop maar alles draait nog uitstekend dus dat is nog niet nodig. Misschien tijdens de kerstvakantie.
Maar de plug is precies wat ik wilde dus dat gaat wel goed komen. Ik zit eraan te denken om in de kerstvakantie mijn PETG buizen te vervangen door Acrylic en dan kan ik de plug plaatsen.
@Bl4ckj4ck666 1 jaar en 4-5 maanden later en de plug zit er eindelijk in . Het past perfect en ziet er mooi uit. Ik ben nu bezig aan het eerste grote onderhoud van mijn loop en om deze plug aan de achterkant te kunnen plaatsen moest de PCB met de front I/O eraf, en om dat eraf te kunnen krijgen moesten de side intake fans eruit, en om die eruit te krijgen moest de hele loop uit elkaar .
Maar nu is eindelijk de loop uit elkaar en kan ik de plug plaatsen. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.