• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht

anub1s18

Junior Member
hoi,

me viel net op dat er een clustertje...bolletjes...bubbels...not sure which in mijn reservoir drijft. normaal zou ik hier niet naar om kijken maar...het is geen laagje maar echt een bolletje aant vormen. is dit gewoon iets dat in een reservoir gebeurt (ik heb hiervoor eigenlijk alleen boven in onder er uit gehad in mijn reservoir dus denk dat zooiets zich nooit heeft kunnen vormen).

maar is dit niks of gaat mijn pc binnenkort proberen iets tot leven te wekken.

2020-01-26 12.18.32.jpg

vloeistof zit er nu ongeveer 3 maanden in zweeft vaak tussen 17 graden (uit in een huis met de verwarming laag) en max 38 graden (heb hem nog niet hoger gezien in de koudere maanden ben benieuwd naar de zomer momenteel is hij zo ingestelt dat hoe warmer het water word hoe harder de fans gaan maar met de koele lucht op mijn kamer komt hij opt moment niet boven de 38 graden water temp.)

met vriendelijke groet,

Nick Tobben
 
Laatst bewerkt:
Daar hoef je geen zorgen over te maken, tis geen celdeling en dat er straks iets uit jouw reservoir kruipt :sarc:
Waarschijnlijk een plekje in het reservoir waar een soort van vortex is en luchtbelletjes bij elkaar komen.
Gaat na verloop van tijd wel weer weg, gaat sneller als een tijdje het dopje van het reservoir houdt.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Maatwerk aangeboden: 3D printen, iets laten draaien en frezen Te Huur 0
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
Bar Weinig Kan ik reserveren, aanbetalen, of kunnen we iets anders regelen? HighFlow Webshop 2
Enola Iets over Enola Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
Dave-V [CLOSED] Iets laten spuiten? Gesloten 14
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
T Watercooling: Iets in de setup veranderen Waterkoeling 3
D Gedestileerd water + iandh dead-water - nog iets anders nodig? Waterkoeling 3
P Waterkoeling set compleet of mis ik iets? Advies Waterkoeling Setup 7
B Bestelling al geplaatst, maar wil nog iets bij bestellen en laten mee verzenden HighFlow Computer Cooling Shop 3
P Meer fans in mij kast, aansluiten op moederbord of iets anders? Overige Koeling 20
xTOX Iets om over na te denken... Algemene Discussies 10
3 Iets té vroeg.... :P HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
K Eindelijk iets fout... HighFlow Testimonials / Shopreviews 37
R Iets besteld HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Robin HAF932 weg en iets anders Cases en Modding 23
A Oh, goed dan, iets meer info Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Lek gehad in mijn build Waterkoeling 4
L Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd Advies Waterkoeling Setup 80
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan