• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij?

Mannekino

Member
Ik heb onlangs mijn Lian Li PC-O11 Dynamic XL kast ontvangen. Omdat ik maar één USB 3.0 header op mijn moederbord heb en vier connectors op de kast kan ik twee niet gebruiken. Om het cable management makkelijker te maken wil ik de kabels weghalen alleen dan heb ik twee lege gaten voor op de kast wat er niet zo mooi uitziet. Dit zou ik graag willen opvullen met een soort plug die ik aan de achterkant kan vastlijmen of misschien zit het gewoon goed vast zonder lijm.

Het gaat om deze combinatie van poorten aan de voorkant:

1608996186937.png

1608996194970.png

Ik heb in Paint een tekening gemaakt van wat ik graag wil hebben. Hopelijk is het duidelijk ? de maten zijn allemaal goed en met een digitale schuifmaat opgemeten. Het plaatje moet een basis hebben van 11mm breed en 40mm hoog met twee verhoogde plugs die aan de achterkant in de lege gaten gedrukt kunnen worden van de USB connectors. De plugs moeten 1,5mm hoog worden en de plaat zelf mag 2mm hoog zijn (of ook 1,5mm als dat beter werkt).

Kleur: zwart.

Is er iemand die dit op korte termijn tegen betaling kan doen? Zo ja, wat zijn de kosten?

1608996249395.png
 
Ik denk dat een brushed aluminum plaatje aan de achterkant er mooier uit gaat zien dan een 3D geprinte plug.

De knoppen aan de voorkant zijn ook zwart en verzonken op dezelfde manier. Dus zwart lijkt mij het mooiste want dat past het beste met wat er nu ook is.

Nog een optie als je het mooi vindt (persoonlijke smaak natuurlijk), zijn 2 casebadges erover heen plakken :)

Dat is misschien zo'n slecht idee nog niet. Moeten dan wel mooi zijn natuurlijk en goed passen.
 
Ik heb hetzelfde 'probleem' en heb:
-een USB3->USB2 converter kabel gekocht. Vind het nu geen noodzaak om persé 4 USB3 poorten te hebben.
-Aquaero HUBBY7 erbij gezet omdat ik maar 2 USB2 connectoren op mijn moederbord heb en er sowieso meer nodig heb. Is makkelijk achterin de O11DXL te verwerken.

Op deze manier heb je dan toch 4 werkende usb poorten. :)
 
Mocht je het nog nodig hebben. Kan ik er wel voor je naar kijken. Ik heb zelf een printer, heb ook wel vaker way dingen ontworpen. Laat maar weten :)

Ja, ik heb nog steeds interesse. Is het duidelijk wat ik nodig heb? Mijn Paint tekening is niet geweldig maar de maten kloppen allemaal. Gaat dus gewoon om een soort plug die ik vanachteren er in kan drukken.

Ik heb hetzelfde 'probleem' en heb:
-een USB3->USB2 converter kabel gekocht. Vind het nu geen noodzaak om persé 4 USB3 poorten te hebben.
-Aquaero HUBBY7 erbij gezet omdat ik maar 2 USB2 connectoren op mijn moederbord heb en er sowieso meer nodig heb. Is makkelijk achterin de O11DXL te verwerken.

Op deze manier heb je dan toch 4 werkende usb poorten. :)

Ben inmiddels klaar met de build, dus dat gaat niet meer lukken :D 16+ uur aan cable management en 2 poorten is wel voldoende.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
vincent Gezocht iemand die een bedrijfs logo kan maken Algemene Discussies 3
A Kan iemand mij helpen met acrylic tubing Waterkoeling 9
B GEZOCHT iemand in de buurt van hoogkerk(groningen) die mijn 24 pin atx kan sleven €25 Cases en Modding 2
C kan iemand mij helpen een slang voor mijn ek waterkoeling set uit te zoeken Waterkoeling 1
S hey kan iemand me helpen met wat ik nog nodig heb Waterkoeling 27
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
vincent wie kan afbeelding aanpassen? Hardware & Software 7
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
Bar Weinig Kan ik reserveren, aanbetalen, of kunnen we iets anders regelen? HighFlow Webshop 2
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
D Waarom kan ik niet meer dan 1 meter bestellen? HighFlow Webshop 1
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
J Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen Waterkoeling 15
J Kan dit materiaal in de loop? (messing, koper, delrin) Waterkoeling 4
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
T Advies en Hulp gevraagd of onderstaande kan : Waterkoeling 5
S Kan geen verkoop topic aanmaken? HighFlow Forum 17
Freddy Netwerkkabel kan defect gaan?! Problemen & Oplossingen 5
coppercoq Kan niet alle waardepunten gebruiken HighFlow Computer Cooling Shop 2
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
J 4890 kan geen 3d beelden afspelen AMD / ATI 4
CDA441 Kan beeldscherminstellingen niet opslaan Problemen & Oplossingen 4
P [IN-ACTIVE] Modder die een LED strip kan/wil solderen. Gevonden 3
X Kan ik meerdere fans aansluiten op 1 aansluiting van een fan-controller? Overige Koeling 6
J Kan multiplier niet aanpassen na nieuwe videokaart en overclock fail Overclocking 2
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
S Vraagje hoeveel gewicht kan een reservoir aan Waterkoeling 2
B Kan GPU erbij in mijn loop? Waterkoeling 2
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
Adam Vandervorst Kan de XSPC 750 baypump/pomp mijn loop aan? Waterkoeling 3
B Kan je een gevuld waterkoeling systeem op zijn kant leggen? Waterkoeling 5
Freddy [SOLVED] Kan je geen berichten plaatsen? (met IE?) HighFlow Forum 9
aadje93 Project "omdat het kan" Gallery & Build Logs 20
R Kan er nog een GPU blok bij mijn set? Waterkoeling 10
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
M Nieuwe videokaart gewonnen, kan dit met mijn huidige setup? Waterkoeling 12
Legendary1985 kan mijn Coupon Code/waardepunten niet toepassen HighFlow Webshop 1
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
gerjanlubbers Wat kan ik modden aan de Inwin Griffin? Cases en Modding 7
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan