Mooi werk weer. Om de een of andere reden vind ik dat er toch iets 'mis' is met je mesh, maar ik kan er de vinger niet op leggen :s It seems out of place lijkt me de beste manier om het te omschrijven.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het nog steeds een extreem vette mod is
Thanks! De mesh zal ik meer gaan gebruiken, hopelijk wordt het dan wat meer een geheel en lijkt het niet meer zo out of place
Ben ook maar is gaan kijken voor die paracords, en heb is wat sample's besteld. Is kijken of ik het ook ga gebruiken! Het ziet er in ieder geval retestrak uit!
Tof, zeker de moeite om het een keer te proberen. Het is een lastig/pijnlijk werkje om het strak te krijgen, maar het resultaat is de moeite wel waard
Update!
Ben verder gegaan met de rechter achterkant, hiervoor had ik eerder al een afdekking gemaakt. Die is achteraf toch niet zo mooi en heeft bovendien geen openingen. En omdat ik ook ergens een 'uitlaat' voor de voeding moet hebben, heb ik de achterkant maar vervangen voor een mooiere oplossing, met genoeg ventilatieruimte voor de voeding:
Zo was het:
En dit heb ik ervan gemaakt:
Eerst een 3 tal hoekprofielen op maat gemaakt:
De profielen komen zo tegen elkaar:
Stukje mesh op maat geknipt:
En zo zit het dan in de achterkant van de kast:
De mesh zit nog los, ik twijfel of ik deze met dubbelzijdige tape, of toch met een paar verzonken boutjes in de profielen vast zet. Nadeel van tape is dat er weining oppervlakte op de mesh is om aan vast te plakken en dat het op een gegeven moment los laat. (toch?) Nadeel van boutjes is dat ze dan waarschijnlijk zichtbaar zijn aan de achterkant, wat minder mooi is, dus wat is handig om te doen?
Dat was em weer :smiley_moustache:
Project inverted is sponsored by: