ProAce
Master Elektronicus

Nu mijn eerste project bijna klaar is (Server Case 2.0) begin ik met de volgende build: Nice Soil.
De hardware voor dit project is de hardware van mijn main pc plus wat sponsoring:
Verdere HW:
- q6600 @ 3.3Ghz
- Gigabyte GA-P35-DS3R
- XFX HD6870 Black Edition
- Icidu Wi-Fi kaartje
- Cooler Master V8
- Cooler Master V450s
- Cooler Master Silencio 652
Verder nog 2 3.5" schijven en 1 2.5".

Deze kast van Cooler Master ontvangen om onder het mes te leggen, en dat gaat ook zeker gebeuren. Heb al veel ideeën welke ik bijna allemaal al heb voorbereid.
Voor deze build heb ik gekozen voor een Zwart-Wit kleurenschema en als doel een chille dagelijks gebruikte kast te maken die stil is, goed kan gamen en er gewoon strak en netjes uitziet.

Zoals te zien is het moederbord erg kleurrijk, wat niet past bij de build. Hier zal dan ook een cover voor worden gemaakt, materiaal is nog niet duidelijk. Wel wordt hij wit met nog nader te bepalen zwarte strepen.
Voor de kabels komt er als het goed is morgen wat witte, zwarte en grijze paracord binnen. Hiermee worden alle zichtbare voedingskabels gesleeved.

Deze laptop is overgebleven na de hele windows xp gekte. Na hem uit elkaar gehaald te hebben kwam ik op het idee om er wat mee te gaan doen in de case, na een tijdje nadenken heb ik bedacht dat deze in de sidepanel van de case gaat komen. Hiervoor is hij nu helemaal klaar, alleen nog plexi halen om hem op te hangen.
Weet alleen nog niet welke dikte plexi en waar weg. Als ik een plaat heb maak ik ook de Server Case 2.0 build af.

Verder heb ik de controller van de Cosmos II. Deze ga ik ook nog ergens in de case verwerken, deze gaat dan dienst doen als fan controller en als aan en uit knop van de laptop.
Zoals jullie misschien wel weten maak en verkoop ik ook ledstrips. Hiervan gaan er ook een paar deze build in.
Dit is het begin van een langlopend project aangezien ik vaak alleen in de weekends tijd heb. De ideeën staan nog niet vast en er kan ook nog een hoop bijkomen, dingen zullen on-the-go opgelost en bedacht gaan worden. Daarom is er ook geen sketchup of render beschikbaar.
Hoop dat jullie gaan genieten van deze build en tot de volgende keer.