DieHard
Twello, GLD
Hee mensen en casemodders. Bij deze wil ik mijn casemod in project graag met jullie delen :
Met dank aan mijn eerste Sponsor: CoolerMaster
Hartelijk bedankt Marco!
Voor deze mod ga ik de CoolerMaster CM690 II Advanced gebruiken die ik heb gekregen van CoolerMaster.
Wat ik nog meer ga gebruiken zijn de 3 120MM rode LED fans die ik heb gekregen.
Nu wat meer over de mod:
De naam 'The Devil's Den' heb ik gekozen omdat dit een mod wordt die de kleuren thema zwart/rood heeft en de duivel dus redelijk veel met rood te maken heeft. Als je aan de duivel denkt, denk je meestal ook aan de hel en mischien wel zwarte gaten.
En omdat ik een groot fan van DubStep ben en Skrillex een nummer heeft die 'The Devil's Den' heet heb ik uiteindelijk tot deze naam gekozen
Nu de ideeën die ik graag wil uitwerken:
Voor de casemod ga ik de volgende hardware gebruiken:
-ASrock Extreme3 880G mobo
-AMD Phenom II X6 1050t 3.3 GhZ CPU
-8GB ram (Kingston en OCZ)
-Sapphire Radeon HD 6790 GPU
-OCZ ModXstream 500Watt PSU
-CoolerMaster V8 CPU koeler.
-WD 500GB HDD
De 5.25INCH bays wil ik eruit halen, net zoals de hard-drive bays.
Met de ruimte die ik dan over heb wil ik het volgende doen:
Ik wil een aluminium plaat of een plexiglas plaat naast het moederbord bevestigen.
In die aluminium plaat of plexiglas plaat wil ik dan het CoolerMaster embleem in graveren en daarachter één of twee LED strip's neerleggen zodat het mooi oplicht en je het embleem goed kan zien.
De plek waar de bays zaten wil ik gaan gebruiken om een 360 radiator grill neer te zetten en daar 3 120MM Enermax fans in plaatsen.
De bedoeling is om fans te gaan gebruiken met rode LED's.
De PSU wil ik gaan bedekken met aluminium en daarover carbon folie en ik wil het aluminum zo plaatsen zodat de kabels die uit de PSU komen niet meer te zien zijn.
Verder wil ik de harde schijf op de bovenkant plaatsen.
Momenteel zit er een blauw moederbord in mijn kast (ASrock extreme3 880g) en aangezien die kleur niet past met het idee dat ik heb wil ik het hele moederbord afdekken met aluminium waarop carbon folie zit bevestigd.
Bij de processorkoeler, het ram geheugen en de videokaart maak in dan een gat zodat die er nog wel uit kunnen komen.
En natuurlijk komt er een plexiglas window in de zijkant
De tools die ik bezit zijn:
-Een knabbelschaar
-Dremel
-Slijptol
-Decoupeerzaag
En hier dan de eerste pics:
Mooi kertcadeau ontvangen:
Ohh yeah:
Direct als een dolle dwaas uitpakken:
Wat een schoonheid:
Vervolgens het pakketje met de fans uitgepakt:
En vervolgens de hele kast gestript:
Dit waren dan de eerste foto's
Binnenkort natuurlijk meer
Hopelijk vinden jullie het wat!
Groetjes Kevin
Met dank aan mijn eerste Sponsor: CoolerMaster
Hartelijk bedankt Marco!
Voor deze mod ga ik de CoolerMaster CM690 II Advanced gebruiken die ik heb gekregen van CoolerMaster.
Wat ik nog meer ga gebruiken zijn de 3 120MM rode LED fans die ik heb gekregen.
Nu wat meer over de mod:
De naam 'The Devil's Den' heb ik gekozen omdat dit een mod wordt die de kleuren thema zwart/rood heeft en de duivel dus redelijk veel met rood te maken heeft. Als je aan de duivel denkt, denk je meestal ook aan de hel en mischien wel zwarte gaten.
En omdat ik een groot fan van DubStep ben en Skrillex een nummer heeft die 'The Devil's Den' heet heb ik uiteindelijk tot deze naam gekozen
Nu de ideeën die ik graag wil uitwerken:
Voor de casemod ga ik de volgende hardware gebruiken:
-ASrock Extreme3 880G mobo
-AMD Phenom II X6 1050t 3.3 GhZ CPU
-8GB ram (Kingston en OCZ)
-Sapphire Radeon HD 6790 GPU
-OCZ ModXstream 500Watt PSU
-CoolerMaster V8 CPU koeler.
-WD 500GB HDD
De 5.25INCH bays wil ik eruit halen, net zoals de hard-drive bays.
Met de ruimte die ik dan over heb wil ik het volgende doen:
Ik wil een aluminium plaat of een plexiglas plaat naast het moederbord bevestigen.
In die aluminium plaat of plexiglas plaat wil ik dan het CoolerMaster embleem in graveren en daarachter één of twee LED strip's neerleggen zodat het mooi oplicht en je het embleem goed kan zien.
De plek waar de bays zaten wil ik gaan gebruiken om een 360 radiator grill neer te zetten en daar 3 120MM Enermax fans in plaatsen.
De bedoeling is om fans te gaan gebruiken met rode LED's.
De PSU wil ik gaan bedekken met aluminium en daarover carbon folie en ik wil het aluminum zo plaatsen zodat de kabels die uit de PSU komen niet meer te zien zijn.
Verder wil ik de harde schijf op de bovenkant plaatsen.
Momenteel zit er een blauw moederbord in mijn kast (ASrock extreme3 880g) en aangezien die kleur niet past met het idee dat ik heb wil ik het hele moederbord afdekken met aluminium waarop carbon folie zit bevestigd.
Bij de processorkoeler, het ram geheugen en de videokaart maak in dan een gat zodat die er nog wel uit kunnen komen.
En natuurlijk komt er een plexiglas window in de zijkant
De tools die ik bezit zijn:
-Een knabbelschaar
-Dremel
-Slijptol
-Decoupeerzaag
En hier dan de eerste pics:
Mooi kertcadeau ontvangen:
Ohh yeah:
Direct als een dolle dwaas uitpakken:
Wat een schoonheid:
Vervolgens het pakketje met de fans uitgepakt: