Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb inderdaad ook sleeves van MDPC-X, maar die heb ik voor deze foto niet gebruikt. Wat voor sleeves dit dan wel zijn daar moet je nog even geduld voor hebben, hopelijk weet ik met een paar dagen meer en kan ik er wat meer over vertellen
Helaas wel een puntje met het reservoir, de aansluitingen zitten niet in dezelfde hoek. Dat is een probleem voor de manier hoe ik de leidingen wil aansluiten, deze hoek kan ik namelijk niet maken met de fittingen, waardoor de leidingen niet haaks zijn en niet zullen aansluiten..
Dus ik denk dat ik hier toch een stukje slang ga gebruiken en dan meteen aan beide aansluitingen zodat ik ook meteen de trillingen van de pomp isoleer. Of toch een andere top? Of..?
leuke opties Thierry, alleen die fittings werken alleen met of rechtdoor of met 90 graden, het gaat hier om enkele graden.
met de fittingen die jij vermeld kan je daar nooit mee compenseren.
zoals meelobee al zei, een stukje slang is de enige optie(naast een andere top en res, maar dat had ik hem al verteld)
ps. meelobee, bespaar jezelf eens de centen!! ik word bijna duizelig van al je fittings damn thank god it aint my bill!! XD