Zoals vermeld begin ik een nieuwe buildlog, fris vanaf het beging bij me vorige build : http://forum.highflow.nl/f34/cip-gemene-machine-16420/ kreeg ik maar geen inspiratie en vond het geheel niet naar mijn smaak.
Voor degene waarom de buildlog Frits heet is gewoon de naam van mijn hond (moest toch wat verzinnen)
Nu heb ik een case gevonden die ik echt mooi vind de Phanteks Enthoo Pro heb zelf de non-window versie want ik wel zelf de window naar eigen smaak maken.
Gewoon een mooie case die strakheid, simpel en luxe uitstraalt. icm met mijn hardware hoop ik hier iets mooist van te kunnen maken. Lekker simpel cleane build wat toch weer tot een mooi geheel kan worden.
Plannen heb ik niet, zie wel hoe het gaat.
Met dank aan de volgende sponsors die interesse hebben en die het mede mogelijk maken van deze buildlog:
Knivesandtools.nl - keukenmessen messen zaklampen en verrekijkers
Paracord:
Paracord kopen? De beste 550 paracord producten op voorraad | knivesandtools.nl
Door hun geleverd de Outbreak Zombie paracord:
AVEXIR - Blitz1.1 Series
Voor degene waarom de buildlog Frits heet is gewoon de naam van mijn hond (moest toch wat verzinnen)
Nu heb ik een case gevonden die ik echt mooi vind de Phanteks Enthoo Pro heb zelf de non-window versie want ik wel zelf de window naar eigen smaak maken.
Gewoon een mooie case die strakheid, simpel en luxe uitstraalt. icm met mijn hardware hoop ik hier iets mooist van te kunnen maken. Lekker simpel cleane build wat toch weer tot een mooi geheel kan worden.
Plannen heb ik niet, zie wel hoe het gaat.
Hardware:
Moederbord: Gigabyte G1.Sniper 5
Processor: Intel Core i7 4770K
videokaart: 2x Nvidia 690GTX
Geheugen: Corsair Dominator Platinum
Voeding: Enermax 1350Watt platimax
ssd: 2x samsung 120gig
Moederbord: Gigabyte G1.Sniper 5
Processor: Intel Core i7 4770K
videokaart: 2x Nvidia 690GTX
Geheugen: Corsair Dominator Platinum
Voeding: Enermax 1350Watt platimax
ssd: 2x samsung 120gig
Met dank aan de volgende sponsors die interesse hebben en die het mede mogelijk maken van deze buildlog:
Knivesandtools.nl - keukenmessen messen zaklampen en verrekijkers
Paracord:
Paracord kopen? De beste 550 paracord producten op voorraad | knivesandtools.nl
Door hun geleverd de Outbreak Zombie paracord:
AVEXIR - Blitz1.1 Series
Laatst bewerkt: