Sw333t
I Love my NUC

Zoals jullie wellicht weten, heb ik mijzelf een super lief en strakke case cadeau gedaan. Het is de Xigmatek Nebula geworden. Verwacht geen extreme modding, ik schuw de dremel niet maar de aanpassingen die gedaan zullen gaan worden zullen klein zijn.
De hardware:
Xigmatek Nebula M-ITX Black
Seasonic Platinum Series 400 Watt Fanless
Asus H81I-PLUS
Intel Pentium G3220
Corsair Vengeance LP 8GB DDR3 Blue
Samsung 840 EVO 120GB
Samsung Spinpoint F3 500GB
De koeling:
Scythe Big Shuriken 2 Rev. B
2x Cooler Master JetFlo (no led)
Swiftech 8 Way PWM Splitter
De gadgets:
Phobya LED-Flexlight RGB controller with IR-Remote controller
2x Phobya LED-Flexlight HighDensity 30cm RGB 18x SMD LEDs
Gisteren (13-03-2014) kwam de bestelling binnen vanaf Highflow:
De gadgetienies en andere stuffewuf.
De case :035:.
De top is wel erg shiny. Wellicht gaat ik daar nog wat aan doen.
Oud vs nieuw. Een heel klein kastje is het dus niet.
Maar goed, gelijk de boor erbij gepakt en een gaatje in de zijkant van de top gemaakt. Hierdoor het IR oogje gestoken voor de controller van de RGB strips en hoppa, die zit:
De cover lijkt krom te zitten, maar is echt een manco aan onze camera.
Vervolgens de voet verhoogd, zodat de ledstrip er tussen kon (had eerst deze besteld, maar die is defect geraakt):
En even testen:
Net even iets te fel, dus het werd tijd om de boel een beetje in te korten en beter weg te stoppen:
Hier waren er nog maar 3 segmenten aanwezig van de ledstrip en jammer genoeg (rond het einde van het filmpje wel te zien) was het middelste segment een beetje aan het kutten. Boel losgehaald, container ingemikt en nieuwe besteld.
Gelijk ook de rgb controller en de fan splitter een plekje gegeven en vast gejast. Ook de fan vervangen door een Cooler Master JetFlo:
Vandaag (14-03-2014) gezocht naar een juiste manier van ophogen van de voet, zodat de verhoging evenredig loopt. Gezocht bij de bouwmarkt naar geschikte oplossingen (ik zoek niet naar product x maar naar iets dat de truuk kan doen). Uitgekomen bij closetbuffers, 22mm rond, 10mm hoog en transparant. 1,25 euro per 5 stuks
En op wat M3 boutjes gemonteerd (de koppen van de boutjes zitten in de case), tevens zit er nog een reststukje ledstrip (puur voor hoogtebepaling):
Voor de verhoging zat er 8mm tussen, nu 18mm:
Zo, meer info zal in volgende posts komen.
Laatst bewerkt: