Oli4v
Active member
Project: Vendetta
Ahoi beste piraatjes, hier is hij dan, de start van mijn eventueel al lang aangekondigde build, met een Lian Li V2000b II Plus, overgenomen van SmokeyTheBandit@tnet, met de buitenkant eigenlijk krasvrij, deze zal tevens mijn laatste build zijn, enige waar die nog uit mekaar zal voor mogen is voor hardware upgrade of onderhoud, ben benieuwd hoe lang ik dat ga uithouden !
Nu Duality is wel nog lang niet klaar ondanks dat we vrij dicht staan, daar zal af en toe nog wel iets gebeuren, eerst die afwerk en hier ook van tijd tot tijd iets aan doen, ik hoop hem tegen ooit klaar te hebben, na paasvakantie of begin zomervakantie.
Nu denk je, waarom laatste, kruipt hij van het modden onderuit, welnee, ideale wc kast gevonden, daarna wil ik wel nog iets zoals een petra's tech waterkeg gaan maken, maar dat moet dan toch wel echt het allerlaatste worden !
Alles is wel nog een beetje@brainstormfase, vooral qua slangenkleur en fittings, voor de rest is alles al min of meer bepaald.
Het moet wel strak worden, overkill aan waterkoeling en ik hoop murdermod sleeving.
Qua koeling is alles wel +- bepaald, hardware ook, daarom lijstjestijd !
HWlist:
- Q9550@4Ghz
- Asus P5Q Deluxe
- Geil PC8500 C6 black dragons@472Mhz@2.24v@5-5-5-20
- Asus ATi Radeon HD5850 (volgende week aanschaffen )
- Corsair HX750
- WD Black 640GB
- WD Black 1TB
- 2x WD Green 2TB
- Lian Li V2000B II Plus case !
- X-Fi
- Zooi die ik vergeet
Cooling list
3- loops overkill waterkoeling, meer typ ik niet !
Fototijd !
Aangekomen ! (Nouw bent uw meneer Vleminckx? (waarop ik ja), Wel ik heb hier een breekbaar pakketje voor jou, als je hier even zou willen tekenen?
Het gewone zijpaneel
Uit de doos jij !
Op het bureau met windowpaneel.
Bleek toch al iets meer gemod te zijn dan ik dacht, maar nog altijd mogelijk om er wat moois van te maken !
Start to strip podcast !
Planning van de voorkant ...
Donkerte ...
Reeds begonnen met de midplate op te schuren , moet toch lichtjes gaan spiegelen ...
Eerste mods aan de kast, zorgen dat de HX750 tegen de midplate kan bevestigd worden, wordt dus op een niet standaard manier in de kast gehangen, beetje boren en vijlen was nodig ...
En dat was het voor deze, ik post in de loop van de week wel meer ...
Laatst bewerkt: