• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project Vendetta

Oli4v

Active member
Project: Vendetta

Ahoi beste piraatjes, hier is hij dan, de start van mijn eventueel al lang aangekondigde build, met een Lian Li V2000b II Plus, overgenomen van SmokeyTheBandit@tnet, met de buitenkant eigenlijk krasvrij, deze zal tevens mijn laatste build zijn, enige waar die nog uit mekaar zal voor mogen is voor hardware upgrade of onderhoud, ben benieuwd hoe lang ik dat ga uithouden !

Nu Duality is wel nog lang niet klaar ondanks dat we vrij dicht staan, daar zal af en toe nog wel iets gebeuren, eerst die afwerk en hier ook van tijd tot tijd iets aan doen, ik hoop hem tegen ooit klaar te hebben, na paasvakantie of begin zomervakantie.

Nu denk je, waarom laatste, kruipt hij van het modden onderuit, welnee, ideale wc kast gevonden, daarna wil ik wel nog iets zoals een petra's tech waterkeg gaan maken, maar dat moet dan toch wel echt het allerlaatste worden !

Alles is wel nog een beetje@brainstormfase, vooral qua slangenkleur en fittings, voor de rest is alles al min of meer bepaald.
Het moet wel strak worden, overkill aan waterkoeling en ik hoop murdermod sleeving.

Qua koeling is alles wel +- bepaald, hardware ook, daarom lijstjestijd !

HWlist:
- Q9550@4Ghz
- Asus P5Q Deluxe
- Geil PC8500 C6 black dragons@472Mhz@2.24v@5-5-5-20
- Asus ATi Radeon HD5850 (volgende week aanschaffen :))
- Corsair HX750
- WD Black 640GB
- WD Black 1TB
- 2x WD Green 2TB
- Lian Li V2000B II Plus case !
- X-Fi
- Zooi die ik vergeet

Cooling list
3- loops overkill waterkoeling, meer typ ik niet !

Fototijd !

1zvfhfr.jpg

Aangekomen ! (Nouw bent uw meneer Vleminckx? (waarop ik ja), Wel ik heb hier een breekbaar pakketje voor jou, als je hier even zou willen tekenen? :D

35hlr3q.jpg

Het gewone zijpaneel

2lige8p.jpg

Uit de doos jij !

5unvab.jpg

Op het bureau met windowpaneel.

jtrjia.jpg

Bleek toch al iets meer gemod te zijn dan ik dacht, maar nog altijd mogelijk om er wat moois van te maken !

2ue474i.jpg

Start to strip podcast !

ddci1f.jpg

Planning van de voorkant ...

2zevxb7.jpg

Donkerte ...

24nr1ww.jpg

Reeds begonnen met de midplate op te schuren , moet toch lichtjes gaan spiegelen ...

2a618vs.jpg

Eerste mods aan de kast, zorgen dat de HX750 tegen de midplate kan bevestigd worden, wordt dus op een niet standaard manier in de kast gehangen, beetje boren en vijlen was nodig ...

En dat was het voor deze, ik post in de loop van de week wel meer ...
 
Laatst bewerkt:
Top kast!
Kijk ernaar uit wat het gaat worden!

zeker 'n top kast :D
ik ben ook benieuwd naar wat ik ervan ga maken :D

Update 7 februari 2010 - Mocking Up!

Oi oi, beetje tijd voor een updat dacht ik zo, vandaar dat ik wat zitten knutselen heb met de slangroutes en al die andere zooi, wel al een tijdje geleden, maar goed :D.

2r4hs93.jpg

Ook wat gespoten, maar kijk toch eens in die kelder ! De PA120.1 gaat wel ingewisseld worden door iets straffers, maar zal uiteindelijk ook nog zijn job krijgen@ moboloop samen met dat iets straffers want overkill kan nooit kwaad !

200fsw0.jpg

Moederbord er eventjes in gemikt ... Hou tevens ook de midplate in de gaten !

4j89aw.jpg

Resultaat van het schuren tot dan toe ...
10mj889.jpg

Wat een joekel van een kast !

2ue5p35.jpg

Slangenroute van mobo, enfin voorlopig, ik denk DDC18w =>iets straffers=>mosfet1=>mosfet2=>NB=>ramfreezer=>PA120.1=>SB=>res, het welke dat verklap ik nog niet !

zxl7o7.jpg

Iets meer in detail in de cpu-regio, cpublokje zal waarschijnlijk de EK supreme zijn met koperen top, alhoewel ik misschien nog overga tot het aanschaffen van een HK 3.0 in het nickel, ochja, wisselende blokjes mag ook, de supreme blijft sowieso nog eventjes ... ^^
Qua fittingen ben ik er ook nog helemaal niet uit, slangmaat wel, 3/8-5/8OD, voorlopig eerst gewoon BP highflow fittings welke je denk ik makkelijk zonder slangklem kunt gebruiken, alhoewel zo'n koolkrap klemmetje ook nog mooi kan staan.
BP schroeffittingen zouden ook wel mooi zijn, maar zijn nogal prijzig en zouden,(+- 50 stuks) mijn bankrekening pluimen.
De kleurtjes van de slangen weet ik ook nog niet, die zwarte DD-tfc tubing blijft wel nog even, maar ik zou ook naar diep blauw met wit en evt clear ofzo willen gaan.

2qj9c7m.jpg

En dan komen we tevens aan bij de laatste foto van deze update ...

Daaag :)
 
Laatst bewerkt:
olli dat ziet er zeker geil uit! ik verwacht deze dan wel te zien @ tp8 he! :icon_cool:

Wat is dat zwarte goedje bij update2 1e plaatje?:eusa_snooty:

deze komt niet naar the party hoor zal lang niet klaar zijn en kan toch mielijk met een halve pc komen ook :D

zwarte goedje is verf, later zal je zien dat de mobotray een laagje heeft gekregen, achterkant moet dat ook nog krijgen, puur voor die krassen weg te stoppen die er in waren ...
 
Update 8 Februari 2010 - een beetje verf

Verdere mock up en ruwe planning en tevens ook een beetje verf, fototjeeeees, niet veel zin om veel te typen, 's al laat ...

sol7c6.jpg


28mpzzb.jpg

Hier speelde even het idee naar quad loops, jawel een aparte ram loop, hoe geniaal ... :p

25q4uf7.jpg

Zij die zich afvroegen wat er in de kelder zou komen ... 2xPA120.3 en dat ietsje meer dan de PA120.1 ...

js0kqr.jpg

Inpakken en in de sneeuw gaan spuiten, niet zo slim ...

dzz4ar.jpg

Dan maar op mijn kamer, deze nette coat kwam er op dit uit, nja, er komt wel nog iets voor, maar zelfs achter de schermen mag het ietsje meer dan standaard zijn :D

2mrw7s7.jpg

Ook de mobotray moest er aan geloven

r7kk94.jpg

Dit hier ook alhoewel het op niks trekt, atm is het al opgelost, want dit is al een kleine maand geleden :p.

O ja, daaag.
 
Laatst bewerkt:
Update 9 Februari 2010 - utting, sanding and more !

Er is natuurlijk al meer gebeurd, dus probeer ik mij wat naar voor te katapulteren wat updates betreft !
Uiteraard haal ik er de foto's bij om mijn woorden duidelijk te maken !


2py18qa.jpg

Nagedacht over de indeling van de voorkant ivm met de binnenkant ...


drcilu.jpg

Nog 'n beetje mock up ...


2vbokk1.jpg

Vloer begint meer te spiegelen ..., maar het kan beter, alles kan beter !


2upel9l.jpg

Howla powla, voor wat zou dit reservoir toch gaan dienen?


10s7yag.jpg

Dit was mijn eerste kelderplan qua rads ...


6sszf5.jpg

Daar de 3 DDC's 18w ...


flhgxs.jpg

Spiegelen, spiegelen zult ge doen !



2v1969t.jpg

Nee maar het reservoir zou voor de moederbord en ramloop gaan dienen ...


e66rzb.jpg

Nee maar, een beetje afplakwerk, ik vermoed voor boor en slijpwerken !


250uo1h.jpg



i3hv2t.jpg

TADAAAA, wie zou er hier nu komen ... ? :p



23shlwg.jpg

"Even Later"


es3z42.jpg

Pompom, nog geen radgrill ..., en de ene fillport zit niet goed, maar dat is een probleem voor later ...


119zfw5.jpg

Blijven schuren !


2qt95kh.jpg

Want daar krijg je mooie handen van !

"Einde"
 
Laatst bewerkt:
ziet er wel netjes uit, ben beniewd hoe het eind resultaat eruit komt de ideeen zijn er in ieder geval :D

ben ik ook benieuwd naar :icon_eek:

Update 12 Februari 2010 - FEAR

Ahoi, klein updateje vandaag, kwestie van wat inhaalmanoeuvres te doen om de huidige stand van zaken.


65znzk.jpg

Dit was dus een probleem, de fillport stond te veel naar het midden gericht, dus dat moet verholpen worden !


2v94zko.jpg

Eerst even de stand van zaken showen :D


ok2asn.jpg

Tussentijds speeluurtje xD



2q1e3p1.jpg

Brengt mooie foto's met zich mee!


2rc8hvl.jpg

De oplossing van het probleem, begin der uitvoering ervan !
Wat ik van plan ben laat ik nog even in het midden, er komt wel plexi en alu bij kijken ... ;)


"EINDE"
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan