• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project Vendetta

denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken

.................................................................................................................

KRRRRRRRRRRRRRRR

ik zit nu al de hele avond te denken over een andere indeling, ik wil het eigenlijk ook wel eens wat ruimtelijker hebben

ik denk
PA120.3 => CPU
PA120.1 => mobo, maar is ietsje te weinig, hmmm
2x PA120.2 = VGA's? :p

edit en had nog een 160.1 er ook in gewild, hmmm
 
Laatst bewerkt:
1 120mm rad voor mobo te weinig? Is genoeg voor 125+ watt hitte afvoer, lijkt me toch echt wel afdoende. 1x 240 rad voor je VGA's is ook meer dan genoeg. Tenzij je perse er 2 in wilt zetten. Maar aangezien je VGA standaard met lucht al 80 graden word maakt het eigenlijk niet uit of je nu 2 rads hebt en hij komt niet boven de 35 graden, of 1 rad en hij komt niet boven de 45 graden (wilde gok).

Kan je tenminste nog ergens je 1x160 rad kwijt :p
 
1 120mm rad voor mobo te weinig? Is genoeg voor 125+ watt hitte afvoer, lijkt me toch echt wel afdoende. 1x 240 rad voor je VGA's is ook meer dan genoeg. Tenzij je perse er 2 in wilt zetten. Maar aangezien je VGA standaard met lucht al 80 graden word maakt het eigenlijk niet uit of je nu 2 rads hebt en hij komt niet boven de 35 graden, of 1 rad en hij komt niet boven de 45 graden (wilde gok).

Kan je tenminste nog ergens je 1x160 rad kwijt :p

jaja maar overkill is leuk :p
 
Ik zeg het ook niet mbt overkill. Maar met de ruimte die je hebt. Neem aan dat je alles intern wilt houden?

dat was de bedoeling, maar ene 120 rad die mooi gepolijst is en glimt achterop vind ik helemaal niet erg, voor 360's extern achterop, dat vindik niet zo ..., maar een mooie glimmende 120 die doet niks verkeerd :)
 
Update 7 Maart 2010 - kiekeboe

Ahoi iedereen, het was al weer even stil, dus tijd voor een update, ik zal wel erbij vermelden dat het dan ook nog weer even stil zal blijven.

Eerst wat tekst, want onderin in de kelder vond ik het veels te druk en ik had veel te weinig plaats voor hdd's, 4 plaatsjes is leuk, maar 6 is leuker zodus. 1 van de 2 pa's uit de kelder vliegt in een radbox die ik dan nog wel eens maak ..., 1tje blijft in de kelder, samen met een PA120.2, de 3 pompjes, de HX750 en tot 6 hdd's.
Hiervoor ga ik de originele hdd rekjes gebruiken die erbij zitten. Dat zou net moeten passen icm met de lenge van de 120.3. de voeding krijgt ook zo'n lian li extender.
Waarom, haha, ik ga nog eens een trukje toepassen, want bovenin komt geen 120.1, maar een 120.2, die 120.1 vliegt dan achterop, net boven die power supply extender, dat komt +- even ver.

Dus nu kan ik nog 2x PA120.2 gaan aanschaffen en een 160.1 ook, misschien dat die in de bodem komt, dat zien we dan wel weer, wat ik voor wat ga gebruiken weet ik nog niet helemaal, enkel de 120.1, dat weet ik wel, mobo en ram. Mag geen probleem zijn want de P5Q DLX setup zal permanent in Duality blijven, dan blijft het ook nog een leuke lanbak, want ik denk er aan iets helemaal anders te proberen, geen i5/i7 maar ergens iets in de richting van phenom II met een 890FX bord.

Maar ja genoeg gekletst, hoppa naar de foto's.


2873ble.jpg

Zo staat alles er wat bij, pot afbijt gekocht ...


2gsib91.jpg

Gaatjes voor de ledjes geboord etc, maar veel zal wegvallen door mijn 120.2 rad in de top idee.


293ikwg.jpg

Super afbijt, zeg dat wel ja.


140ajx2.jpg

Blub Blub, blubber ...


55qkvp.jpg

Bijna volledig uitgekleed.


2mcvv2q.jpg

Ondergedompelde toestand.


2m60glv.jpg

Na veel schuren ...
... is hij klaar om gepolijst te worden.


2na02up.jpg

Nog een shot met grote broer.


1zvz61h.jpg

Grote broer is precies ook al redelijk ontdaan van zijn verfjes ...


23sdax5.jpg

Nog even doorflushen met een DDC 18w, krijg je gewoon niet gebleed ...


33eotns.jpg

Glim glim.


28rjzmb.jpg

De andere 2 jongens ontdaan van de verf, of toch bijna


2s8odjo.jpg

Zon stond de boel er dan even bij.


34yv2td.jpg

En vandaag dan het rechter zijpaneel in orde gezet, ik heb ook nog racing mesh besteld, ik weet neit of ik die er achter zet, vind dat inkijk@aanraakgedoe wel leuk, links het rad, rechts hddkabels, daar moeten we nog iets voor verzinnen ...


i5oztk.jpg

De rechterhoek van het kleine gat is jawel recht, kon niet anders, kwam niet mooi rond uit, jammer maar helaas, naja zo'n dingen gebeuren ...

Goed dat was het wel weer even, meer nieuws als de rads gepolijst zijn.
 
Laatst bewerkt:
Window ziet er wel coowl uit!

Als je "origineel" wil zijn zouw ik persoonlijk dit doen.

i5oztk.jpg


Dus alle hoeken vanonderen haaks.

dat lijkt mij geen slecht idee, als ik deze week een gaatje vind zet ik daar de vijl in, nu geen zin meer om nog iets uit te spoken :p

pssst, btw, 's geen window :p, daar ga je gewoon een rad zien :D, wat ook leuk is, misschien komt er nog racemesh achter, maar dat betwijfel ik
 
Misschien is het je zovaak gezegd maar :p

Hij lijkt sprekend op de build van Coolfris. Niet erg, maar nu hebben we 2 Lili V1000 Watercool mod's op Highflow :D


haha, komt wss omdat ik m'n radjes polijst, dat zal veel gelijkenissen opwekken denk ik :D, deze gaat wel niet mee, 't is de V1000 die meegaat, die volgepropte bak jawel :D

deze is een langetermijn project
kast moet volledig klaarzijn ergens in de vakantie en er zou tegen de herfstvakantie een pc moeten inzitten :D, maar ik werk er wel rustig aan verder :)

edit: vandaag ook een pakketje binnengekregen, Eddy had me die pa160.1 die ik gereserveerd had al mee opgestuurd met mijn bestelling, nu ipv die intern te hangen zou ik die mooi achterop kunnen hangen, i steekt dan wel 'n beetje uit, maar, als die helemaal opgepoetst is en@blingfase is dan lijkt mij dit helemaal niet erg :047:
 
Laatst bewerkt:
Update 17 Maart 2010 - ***Katching of Kabling***

Dikke plaagupdate van korte duur potvolkoffie !
Er is meer fotomateriaal maar dat komt pas als de 2e PA120.3 volledig klaar is !
Nu is er alvast dit spiegelend geweld waar jullie je oogjes mogen aan verblinden.


2hqs1up.jpg

De PA120.3, schroefje heb ik vandaag ook gedaan, foto is nog van gisteren, links de PA120.1 met nog die polijst van HG die eigenlijk op niet veel trekt, daarom de volgende foto hieronder.


3151g21.jpg

Belgom aja, mag zich wel degelijk de blingkoning noemen, in de tijd dat je je rad doet met HG tot dat doffe gedoe van hierboven bereik je met dit veel betere bling !
Natuurlijk in de randjes daar is dat allemaal vrij moeilijk en is de verf er zelfs niet 100% af, maar de bling die er tegenoverstaat maakt veels goed, het rvs gedeelte van het rad is niet supersuper opgeschuurd, maar daar zit een lichte brush in, waar ik nog eens ben over geweest met het polijstmiddel als “beschermlaagje”, dus het glimt lekker mee maar je ziet de lichte brush erin, tipje van Coolfris om de PA’s zo te doen.

Tot de volgende blingupdate !
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan