Update 7 Maart 2010 - kiekeboe
Ahoi iedereen, het was al weer even stil, dus tijd voor een update, ik zal wel erbij vermelden dat het dan ook nog weer even stil zal blijven.
Eerst wat tekst, want onderin in de kelder vond ik het veels te druk en ik had veel te weinig plaats voor hdd's, 4 plaatsjes is leuk, maar 6 is leuker zodus. 1 van de 2 pa's uit de kelder vliegt in een radbox die ik dan nog wel eens maak ..., 1tje blijft in de kelder, samen met een PA120.2, de 3 pompjes, de HX750 en tot 6 hdd's.
Hiervoor ga ik de originele hdd rekjes gebruiken die erbij zitten. Dat zou net moeten passen icm met de lenge van de 120.3. de voeding krijgt ook zo'n
lian li extender.
Waarom, haha, ik ga nog eens een trukje toepassen, want bovenin komt geen 120.1, maar een 120.2, die 120.1 vliegt dan achterop, net boven die power supply extender, dat komt +- even ver.
Dus nu kan ik nog 2x PA120.2 gaan aanschaffen en een 160.1 ook, misschien dat die in de bodem komt, dat zien we dan wel weer, wat ik voor wat ga gebruiken weet ik nog niet helemaal, enkel de 120.1, dat weet ik wel, mobo en ram. Mag geen probleem zijn want de P5Q DLX setup zal permanent in Duality blijven, dan blijft het ook nog een leuke lanbak, want ik denk er aan iets helemaal anders te proberen, geen i5/i7 maar ergens iets in de richting van phenom II met een 890FX bord.
Maar ja genoeg gekletst, hoppa naar de foto's.
Zo staat alles er wat bij, pot afbijt gekocht ...
Gaatjes voor de ledjes geboord etc, maar veel zal wegvallen door mijn 120.2 rad in de top idee.
Super afbijt, zeg dat wel ja.
Blub Blub, blubber ...
Bijna volledig uitgekleed.
Ondergedompelde toestand.
Na veel schuren ...
... is hij klaar om gepolijst te worden.
Nog een shot met grote broer.
Grote broer is precies ook al redelijk ontdaan van zijn verfjes ...
Nog even doorflushen met een DDC 18w, krijg je gewoon niet gebleed ...
Glim glim.
De andere 2 jongens ontdaan van de verf, of toch bijna
Zon stond de boel er dan even bij.
En vandaag dan het rechter zijpaneel in orde gezet, ik heb ook nog racing mesh besteld, ik weet neit of ik die er achter zet, vind dat inkijk@aanraakgedoe wel leuk, links het rad, rechts hddkabels, daar moeten we nog iets voor verzinnen ...
De rechterhoek van het kleine gat is jawel recht, kon niet anders, kwam niet mooi rond uit, jammer maar helaas, naja zo'n dingen gebeuren ...
Goed dat was het wel weer even, meer nieuws als de rads gepolijst zijn.