Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo allemaal, ik ga 2 radiatoren painten maar nu ben ik op zoek naar een paar bouten die in het schroefdraad passen, weet iemand welke maat in mm daarin past?
Er zijn gewoon stopjes te krijgen in G1/4. Meestal zitten deze ook in je rads als je ze nieuw koopt. Daarnaast plak ook de fins van de radiator af, anders ben je een heel stuk van je koelprestaties kwijt!
Er zijn gewoon stopjes te krijgen in G1/4. Meestal zitten deze ook in je rads als je ze nieuw koopt. Daarnaast plak ook de fins van de radiator af, anders ben je een heel stuk van je koelprestaties kwijt!
Ja, het schroefdraad Is G1/4. Zou persoonlijk alleen nooit gaan rommelen met bouten oid. Kans dat je je rad naar de klote helpt door je schroefdraad kapot te maken Is redelijk groot lijkt me. Zou gewoon 2 schroefdopjes fixen.