• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

eerste waterkoeling



heej mensen ben nu aan et bouwen en heb een probleem nu is mijn vraag kan ik mijn videokaarten zo aansluiten?
de slangen bedoel ik dan he
groetjes
wesley

(eindresultaat post ik ook nog)

is beantwoord door freddy over de telefoon wou zo graag verder dat ik maar belde:005:
 
Laatst bewerkt:
Tipje voor de volgorde van de aansluiteningen.

Gezien van boven naar beneden.

Kaart boven, aansluiting rechts ipv links.
Verbinding sli verbinding tussen de kaarten links ipv rechts.
Kaart onder 45- of 90 graden aansluiting rechts ipv links.
 
ik heb net getest en ik kwam in windows maar na ongeveer 1 min had ik raar beeld dus denk dat me videokaart of te warm word of dat ik heb gemold heb
iemand een idee

ik denk ook dat me pomp totaal geen druk maakt
maar hoe kan ik dat teste?
 
Je kaarten staan helemaal krom, je moet de schroeven wat minder aandraaien. Daardoor zal het blok ook beter contact maken met de RAM die nu wss te warm wordt ;). Als het ram te warm wordt krijg je meestal artifacts.

Edit: Als je de vloeistof ergens kan zien circuleren kan je daar kijken of het water goed stroomt.
 
Je kaarten staan helemaal krom, je moet de schroeven wat minder aandraaien. Daardoor zal het blok ook beter contact maken met de RAM die nu wss te warm wordt ;). Als het ram te warm wordt krijg je meestal artifacts.

Edit: Als je de vloeistof ergens kan zien circuleren kan je daar kijken of het water goed stroomt.

heel erg bedankt maar weet jij ook hoe je kan teste of je pomp alles wel goed rond pompt
 
helaas is een videokaart overleden:022:
de andere doet het gelukig nog alles zit er weer in en werkt en de temps zijn ide videokaart 32 graden en me processor 31 dus das errg mooi

heb mijn videokaart weer getest met stockkoeler en hij werkt maar waarom werkt hij dan niet op de waterkoeling want ik kon de temps uitlezen en die ware gewoon goed iemand een idee
 
Als je het waterblok weer erop gaat schroeven, goed kijken dat je de schroefjes niet te strak aandraait.
De PCB mag wel lichtjes gebogen zijn, maar probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.

En het kon misschien ppl zijn dat de videokaart niet goed in het PCI slot zat.

Of stroomstekker niet goed aangesloten.

Zijn van die kleine dingetjes die men onverwacht toch over het hoofd zien :)
 
Als je het waterblok weer erop gaat schroeven, goed kijken dat je de schroefjes niet te strak aandraait.
De PCB mag wel lichtjes gebogen zijn, maar probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.

En het kon misschien ppl zijn dat de videokaart niet goed in het PCI slot zat.

Of stroomstekker niet goed aangesloten.

Zijn van die kleine dingetjes die men onverwacht toch over het hoofd zien :)

die kleine dingetjes had gecheckt
maar kan het ook zijn dat de slang eronder te veel druk uitoefend op het blok ofzo iets want had het blok er al een keer vanaf gehaald en opnieuw erop gedaan om te kijken of of het dat was.

en wat ik wilde melden toen ik de kaart teste deed het handmatig harder zetten van de fan het ook niet

bedankt alvast
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
H Eerste waterkoeling PC Advies Waterkoeling Setup 5
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
B eerste waterkoeling build Advies Waterkoeling Setup 5
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
V Advies gevraagd over eerste custom waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 8
J eerste custom waterkoeling pc Advies Waterkoeling Setup 13
D Hulp nodig met eerste CPU/GPU custom waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 17
wambamnl Eerste waterkoeling setup, geen budget. I5 4670K en 2x r9 290 g4 gaming. Advies Waterkoeling Setup 5
I Eerste poging tot waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
R Eerste waterkoeling (GPU) Advies Waterkoeling Setup 3
R EErste waterkoeling bouwen Waterkoeling 16
C eerste waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 5
N Advies eerste waterkoeling. Socket 1156. Advies Waterkoeling Setup 1
H Advies eerste waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 1
B Eerste waterkoeling systeem Advies Waterkoeling Setup 3
B Advies nodig ivm men eerste waterkoeling set Advies Waterkoeling Setup 8
G Graag hulp nodig bij mijn eerste custom waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 11
J eerste waterkoeling setup I7-2600k / SLI MSI GTX570 / 4x RAM coollled Advies Waterkoeling Setup 5
J Eerste Waterkoeling Corsair 800D Advies Waterkoeling Setup 27
X Mijn eerste waterkoeling systeem (High end) Advies Waterkoeling Setup 18
Cygnitr0n [EHBW] Eerste Hulp Bij Waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 30
O eerste waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 14
B Eerste keer waterkoeling 800euro i5 3570K+ GTX670 Advies Waterkoeling Setup 6
R Eerste waterkoeling, onderdelen check Advies Waterkoeling Setup 4
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
B Graag wat hulp / advies bij mijn eerste waterkoeling systeem Advies Waterkoeling Setup 1
T Advies eerste waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 17
J Welke waterkoeling setup?(is de eerste keer met waterkoeling). Advies Waterkoeling Setup 12
D Eerste stappen met waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 17
H Eerste Waterkoeling Set, Advies Waterkoeling Setup 20
E Eerste Waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
N Advies eerste waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 15
M eerste waterkoeling set graag wat advies over wat ik heb uitgezocht Advies Waterkoeling Setup 20
L Eerste Waterkoeling €500 / €200 Advies Waterkoeling Setup 44
R [Eerste keer waterkoeling] Budget +-€350 (WC + nieuwe kast), i7 920 Advies Waterkoeling Setup 10
focus08 Eerste OC met waterkoeling Overclocking 5
Tomas Eerste keer waterkoeling Waterkoeling 12
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
Sukudow Eerste watercooling advies Asrock X570 Advies Waterkoeling Setup 4
T eerste water koel loop Waterkoeling 3
K Eerste (custom) loop - advies is welkom H700-8700k-2080Ti Advies Waterkoeling Setup 3
S Eerste water gekoelde PC. Waterkoeling 90
M Eerste water gekoelde PC bouwen. Waterkoeling 1
F Eerste watercooling setup - PC-011 Dynamic Advies Waterkoeling Setup 4
W Advies eerste watercooling en loop Advies Waterkoeling Setup 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan