tristan1986
New member
Beste mensen van het forum ik ben bezig om mijn computer te watercoolen. ik heb nu bijna alle componenten die ik nodig heb maar mis nu alleen koelvloeistof, slangen, (soft tubing hard tubing durf ik nog niet echt aan voor mijn eerste keer en is misschien een beetje moeilijk in zo'n kleine behuizing) en fittingen. de koelvloeistof is niet zo heel erg moeilijk maar de slangen en fittingen kom ik nog niet helemaal uit als ik op de shop van higflow kijk dan worden slangen met de binnenmaat gemeten en de fittingen met de buitenmaat alleen komen die in mijn ogen niet helemaal overeen dus weet ik niet precies wat het beste voor mij is (en hoeveel lengte slang ik nodig ga hebben) kunnen jullie hier misschien een paar opties kunnen geven wat het beste zou werken het gaat om een mini itx behuizing (jonsbo A4) en de loop die ik in gedachte heb is van mijn radiator naar mijn CPU (wat ook mijn reservoir en pomp is) dan van mijn CPU naar mijn GPU om daarna weer terug te gaan naar mijn radiator. ik weet alleen niet echt welke soft tubing en fittingen ik moet hebben zoals op de foto's te zijn heb ik op dit moment een AIO als koeling voor alleen mijn CPU maar wil toch iets verder gaan voor koeling en ik vind dat die slangen een wel heel korte bocht moeten maken van mijn radiator af waardoor ik bang ben dat de spanning op ten duur misschien te veel wordt en al de vloeistof er op ten duur uit komt zetten hoop dat jullie hier een beetje mee kunnen helpen groeten Tristan Bleijie p.s. mochten jullie nog meer gegevens nodig hebben dan hoor ik dat graag |