• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Update 38 – 6 Juni 2010 – Zipper

Deel 2 van de update !

Foto’s inbegrepen ennalles.


2cpal1j.jpg

Nieuwe blauwe slang.


29ntsmv.jpg

Kabel van de ledstrip ook onder handen genomen, ook gaat de ledstrip nog een schakelaar krijgen.


mr3jf5.jpg



ws4rkm.jpg

Supreme HF nickel !


2qxaih1.jpg



14wa6e.jpg



124u9u8.jpg





Nu enkel nog de schakelaar kopen en plaatsen + TC G3/8 to G1/4 converter van bitspower bovenop het rad steken.

Dan zou het klaar moeten zijn en to td e voglende onderhoudsbeurt duren eer hij eens uit mekaar moet.
 
Vind ik juist wel mooi, want ja ok alles zwart etc, maar een mottig blauwe 4870 is ook niet echt mooi, die rode steekt dan wel wat af maar dat vind ik persoonlijk niet erg :112:

Ieder zijn mening :) Ik hou van alle hardware in 1 kleur.

Ben ook van plan om witte slangen te kopen omdat dat mooier staat. Vind dat ook zo focking gruwelijk mooi bij jou kast :D
 
Ieder zijn mening :) Ik hou van alle hardware in 1 kleur.

Ben ook van plan om witte slangen te kopen omdat dat mooier staat. Vind dat ook zo focking gruwelijk mooi bij jou kast :D

wel ik wou wel een zwarte 4870, moet je ze alleen in reference design pcb zien te vinden en dat is net wat moeilijker dan je denkt :D
 
Update 39 – 24 Augustus 2010 – Pope Of Dope

Oi, een tijdje geen update, maar nu wordt het toch tijd, Duality zal voor lange tijd mijn enige gewone niet pruts desktop pc worden, hij’s wel een beetje overladen, maar cva nog.
De HX650 ben ik rustig aan het sleeven, er is helemaal geen haast bij want m’n HX750 hangt er halvelings in ^^.

Ook heb ik de reservoirs iets naar achter gezet, waardoor nu wel 1 pomp een beetje naar voor over hangt, dus dat moet ik dan nog even gaan fiksen als ik daar zin in heb.


30t55lg.jpg



mrxt6v.jpg

Top


mhpyzt.jpg



2mrz9xs.jpg

Fans nu in pull, enkel bovenin is het push-pull


141mfd1.jpg



2s9u74l.jpg



v325wp.jpg

Crossfire !


e6ccau.jpg

EK Suprem HF Full Nickel met 2 BP True Silver Highflow barbs.

Dat was het dan weer, ik overweeg enkel nog om de witte slangen van de andere loop te vervangen door blauwe, maar dat is nog lang niet zeker.
 


Ooooooi, even het project wat rekken, vorige week heb ik nog even de tijd om wat daglichtfoto’s te nemen en ik dacht laat ik die maar delen met jullie, tevens heb ik nog een V2000 op de kop getikt, waaraan ik hopelijk in de loop van het jaar iets kan doen, zoniet wordt het wel links en rechts eens wat in de vakantie, dan komt alle hardware van hierin daarin en komt hierin de hardware van mijn spare pc, dus er zit nog binnen nu en enkele maanden een rebuild aan te komen, waarbij ik huidige euvels wel kan wegwerken (oa cable management achteraan dat nog net links en rechts wat mist …


xwrp1.jpg



2n1ibo4.jpg



11t0qau.jpg



xnry2r.jpg



16lcvao.jpg



9k8iud.jpg



2m622vn.jpg



xf6hbl.jpg


fypl3t.jpg



k0g494.jpg



14kk4rr.jpg


10nu6bc.jpg



2uiuhvo.jpg


Dat was het dan, tot met de rebuild, zoals hij er nu bij staat, zal hij meegaan naar de eerstkomende ICT-blue lan en waarschijnlijk ook nog wel naar The Party 9.

image.php
 
Om vriendelijk en met tact te blijven zeg ik.
Heel proper (netjes) goede oplossing voor een gebrek aan plaats :)
JW zal waarschijnlijk vele beter deze mod kunnen doen door met een zwart gat van zen aapje ruimte te toveren ... :)

Groetjes allemaal :D
 
Ik vind dingen buiten de kast plaatsen ook niet de meest fraaie oplossing, maar wie geen ruimte heeft moet nou eenmaal andere oplossingen zoeken toch?

nice pictures btw :p

Het is idd niet de meest nette oplossing, maar ik heb een verse V2000 staan waar ik tegen volgende zomer mijn hardware in wil gevestigd hebben. Daarna komt er andere hardware in de V1000 met de HX650 dan is de psu extender normaal geplaatst en niet met langere schroeven zodat het geheel nog eens wat extra uitsteekt, of er misschien helemaal in, maar met die radiator erboven is dat niet zo heel erg :)

ow en thx
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan