• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Oli4v

New member
Teeeeeerrrrrrriiiingggg hey. Damn superstrak ding! Ik vind het alleen jammer dat je die kraantjes in het mobo gedeelte hebt zitten.
Kon niet anders, misschien die aan het raampje nog vervangen door gewoon een T met een dop op ...

naja verrassing

Update 34 - 13 Mei 2010 - Beer For Breakfast

2e reeks foto’s van buiten, dit keer buitenfoto’s van de binnenkant, om het met Fris’ woorden te zeggen.

Neem het bestek alvast maar bij de hand want er zitten er wel ’n paar snoepertjes tussen.

Tevens heb ik ook weer een stevige hoop handdoeken klaarliggen voor jullie!

“31ND3”

Laatst bewerkt:

Duriel

Junior Member
daar mag op gefapt worden:055:

wat dacht je op foto 14 en 16? ach waarom ook niet even op de tafel staan? haha:p

Dutch013

Junior Member
Dat ziet er zeer strak uit. Zeer mooi. Mooie foto's.

Ik heb net 3 handdoeken gebruikt dus die kunnen de was in :040:

Thierry

perfectly imperfect
Ziet er goed uit man:023:

Het enige wat ik een beetje jammer vind is de radiator op de achterkant... het is zo'n mooie kast en nu zit er zo'n glimmende bak op de achterkant... Ik zou em zwart gehouden hebben dan paste hij beter bij de kast...
De windows boven in vind ik super... een idee om ook eens te doen!

Oli4v

New member
daar mag op gefapt worden:055:

wat dacht je op foto 14 en 16? ach waarom ook niet even op de tafel staan? haha:p
Haha, idd, had geen zin om h'm op de grond te zetten om die bovenkant te fotograferen.

Mooie reeks pica's! :023:
Danku andere strakkefotonemer, men kijkt hier een beetje uit naar nog een reeks van jou ;)

Dat ziet er zeer strak uit. Zeer mooi. Mooie foto's.

Ik heb net 3 handdoeken gebruikt dus die kunnen de was in :040:
deze mag je hierin deponeren

Ziet er goed uit man:023:

Het enige wat ik een beetje jammer vind is de radiator op de achterkant... het is zo'n mooie kast en nu zit er zo'n glimmende bak op de achterkant... Ik zou em zwart gehouden hebben dan paste hij beter bij de kast...
De windows boven in vind ik super... een idee om ook eens te doen!
Nja, die was gepolijst geweest voor Vendetta en vond het zonde om die te gaan verven hoor, enfin herspuiten, al die moeite die erin zit, maar het stoort me niet zo heel erg dat een zo'n blingdoos op de achterkant zit.
De raampjes zal je ook gaan terugzien bij Vendetta ;)

Ziet er allemaal erg gelikt uit!
En mooie pics genomen ook inderdaad :D. Toppie ;).
Dankje ;)

thvd

Junior Member
Ik vind het eigenlijk wel mooi zoo'n blingBling ding achterop je kast, ik bedoel dan die gepolijste radiator. Het geeft het geheel een, een industriele look. En dat vind ik eigenlijk wel mooi.

Wat ook weer eens goed is gelukt, zijn de foto's!:066: (Ja, je weet nu waarschijnlijk wat je te doen staat bij de volgende shot:033:)

Oli4v

New member
Ik vind het eigenlijk wel mooi zoo'n blingBling ding achterop je kast, ik bedoel dan die gepolijste radiator. Het geeft het geheel een, een industriele look. En dat vind ik eigenlijk wel mooi.

Wat ook weer eens goed is gelukt, zijn de foto's!:066: (Ja, je weet nu waarschijnlijk wat je te doen staat bij de volgende shot:033:)
Thx ;)

Er zit btw een domme knik in de slang van Ramfreezer naar SB -_-, vanavond kijken of ik hier nog een stukje antiknik vind, als tijdelijke oplossing tot ik 5/8 OD slang heb :icon_eek:

Oli4v

New member
Update 35 - 25 mei 2010 - Present moment

Oi, kleintje deze keer, omdat ik me niet kon houden om mijn stuk resterend zwarte plexi op maat te maken en in het sidewindow te plaatsen, tevens dan ook die “witte” eruit gedaan.
Nuja, het geheel staat dan uiteraard een pakje mooier, want dan stemt het overeen met de zwarte plexi die onder die radgrill bovenin zit.
Let even niet op die killcoils, ik zat met een knik in men slang, dit is een tijdelijke oplossing tot ik naar 5/8 OD slangen ga;).
Verder komt een nog een hardewarenverandering, de 640GB, 1TB, mobo, ram, cpu, gfx verhuizen naar de andere kast wanneer die +- klaar zal zijn, daarna komt hier ofwel mijn oude E6750 in, met een nog te kopen bordje en 4gb ddr2, ofwel een amd setupje op basis van een 790FX chipset, 4gb DDR2 of DDR3 en een HD4870 512 of 1GB.

Nuja, foto’s, want daar wachten jullie niet graag op :D

Vergeten foto’s te nemen, plexi vorm was al uitgezaagd.

Even later geplaatst.

Dat was het, misschien ook nog eens kijken naar de verlichting, dit is al veel minder fel maar bij het cpublock is er net te weinig licht imho.

“EINDE, bende knurften, bol het nu maar allemaal af !”

Thierry

perfectly imperfect
Jou kennende zal dit nog wel niet het einde van de build zijn....

Maar als dit wel het einde is is het wel een goed einde:023:

:079: zo nu snel weer verder met de V2000 :079:

Oli4v

New member
Jou kennende zal dit nog wel niet het einde van de build zijn....

Maar als dit wel het einde is is het wel een goed einde:023:

:079: zo nu snel weer verder met de V2000 :079:

haha, het einde is het nog niet, mijn Q9550 moet nog verhuizen naar Vendetta als die klaar is, maar dat duurt nog wel even, zeker nu de examens voor de deur staan.
Qua setup dacht ik iets van een M4A79 Deluxe ofzo (heeft mips mooie blokjes voor :D), misschien de helft van mijn Geils erop en qua cpu weet ik het niet een triplecore ofwel ergens een 955Be op de kop tikken, ik zie wel :D

En over de V2000 gesproken, er is aan gewerkt vandaag, ideeën zijn weer helemaal omgeslagen, maar dit keer is het vast :D

Oli4v

New member
Update 36 – Dickface – 19 Juni 2010

Kleine update meiden !

Hier kan u ene HD4850 met waterblock bespeuren, een blok dat mij ooit werd toegeïgend door Eddy van It-service, het was slechts een keer door hem gebruikt voor een demo ofzo, goed voor mij, ik kwam onlangs een stock HD4850 en pata :).

Kastje binnen en klaar.

Uiteraard pakken stiller dan de HD4870 op lucht die er tijdelijk in zat.

Mips ramfreezer ook even onder handen genomen. (Heinz Ketchup, straalt weer :)).

Bye! O en mijn HD4870 waterblok is vernikkeld en komt deze week eens terug het land in fijn om te horen. Ook komt Fris zijn spul dan waarschijnlijk ook aan en kan ik erin vliegen.

Oli4v

New member
Update 37 – 5 juli 2010 – Whisteling Drive

Ooi meiden en heren !

Stubies zijn binnengerold, 4870blok vernikkeld en nog een stock hd4870 met rood pcb, dat wordt pleuren, alleen is mijn windows wat stug en dan vooral in games, iet wat oudere van rond de periode van grid etc, ik vraag mij af of het toevallig niet aan mijn harde schijf ligt waar mijn systeem op draait.

Soit een beetje update verdient wat foto’s dus daar beunen we dan maar tegen aan!

Slangetjes van fris

Dominatortjes van Kerensky

Doos met fittings die ineens veel voller was geworden, mede dankzij fris.

Slangetjes afkoppelen

Wild stubbies appearing everywhere.

Maar dan ook echt overal.

Jup overal, geen G1/4 gat zal ontsnappen aan de stubbieinvasie !

Vultijd.

Gevuld.

Setje 4870’s, onderste komt hierin, bovenste gaat naar eddy van it-service, mooie ruil gedaan, hij wou 2 blauwe, ik wou een rode, dus die kwam met mijn bestelling mee, althans is deze eentje die ik los daarvan gekocht heb.

Uitgekleed.

Terug aangekleed met een nieuw kleedje.

In de kast gemikt, satacontrollertje is ook hogerop gegaan, kwam anders niet mooi uit met m’n satakabels en daar zit die nu niet echt in de weg omdat het al zo’n pietlullig klein ding is.

Bitspower en stubbies op de kaart!

Er komt nog een update met de rest, wat er nog moet komen is, 1 TC omzetter naar G1/4 van BP en ik denk dat ik als er een dumpdag gaat komen mij ga wagen aan 2 nieuwe 500GB schijfjes voor hierin, dan is het 3TB totaal, dan kunnen die 2 320’s in een externe doos.

BYE !

Laatst bewerkt:
Bovenaan