Update 37 – 5 juli 2010 – Whisteling Drive
Ooi meiden en heren !
Stubies zijn binnengerold, 4870blok vernikkeld en nog een stock hd4870 met rood pcb, dat wordt pleuren, alleen is mijn windows wat stug en dan vooral in games, iet wat oudere van rond de periode van grid etc, ik vraag mij af of het toevallig niet aan mijn harde schijf ligt waar mijn systeem op draait.
Soit een beetje update verdient wat foto’s dus daar beunen we dan maar tegen aan!
Slangetjes van fris
Dominatortjes van Kerensky
Doos met
fittings die ineens veel voller was geworden, mede dankzij fris.
Slangetjes afkoppelen
Wild stubbies appearing everywhere.
Maar dan ook echt overal.
Jup overal, geen G1/4 gat zal ontsnappen aan de stubbieinvasie !
Vultijd.
Gevuld.
Setje 4870’s, onderste komt hierin, bovenste gaat naar eddy van it-service, mooie ruil gedaan, hij wou 2 blauwe, ik wou een rode, dus die kwam met mijn bestelling mee, althans is deze eentje die ik los daarvan gekocht heb.
Uitgekleed.
Terug aangekleed met een nieuw kleedje.
In de kast gemikt, satacontrollertje is ook hogerop gegaan, kwam anders niet mooi uit met m’n satakabels en daar zit die nu niet echt in de weg omdat het al zo’n pietlullig klein ding is.
Bitspower en stubbies op de kaart!
Er komt nog een update met de rest, wat er nog moet komen is, 1 TC omzetter naar G1/4 van BP en ik denk dat ik als er een dumpdag gaat komen mij ga wagen aan 2 nieuwe 500GB schijfjes voor hierin, dan is het 3TB totaal, dan kunnen die 2 320’s in een externe doos.
BYE !