• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Oli4v

New member
Mooi, dus al nieuwe case staande :)
Jup, maar deze blijft in gebruik, mijn cruncher komt er dan in, heb er 3 radators voor ter beschikking dan (2x PA120.1 en 1x PA120.2) al de rest gaat dan in de grote V2000

Maar het is dan maar pas tegen volgende zomer, maar tegen dan zou ik liefst al het voorbereidend werk aan de kast ook klaar hebben, dus deze zou normaal nog naar TP9 meegaan :p

Oli4v

New member
Precies ergens een lekje.

Hmmm, waarschijnlijk die opgelapte radiator ... Kast zit ook wel wat vol, we gaan eens wat moeten herschikken.

Oli4v

New member
Deze even de hoogte in Schoppen.

Jaar of 3 geleden mijn basiscomponenten eens geüpgrade, was wel nodig, want malle ik zat anno 2016 nog op een core 2 duo E6750 te werken. Maar ging wel vooruit met een SSD.

Alles is geüpgrade naar een i5 4670K, welke ik ondertussen stabiel manueel naar 4Ghz heb overklokt. 16GB Corsair Vengeance DDR3 en een Gigabyte Z87-UD4H bord via tweakers aangeschaft.

Uiteraard is dat alles ook meer mooi gewaterkoeld geworden, maar de loop draait nu toch al bijna 3 jaar en kan wel eens een onderhoudsbeurtje gebeuren.
Ik denk dan ook nog de 2 resterende Thermochill radiators (thermochill is blijkaar failiet gegaan in de tijd dat ik het hele gebeuren niet meer gevolgd heb) uit de webshop aan te schaffen zodat ik terug een radiator achterop kan hangen en toevoegen aan de loop. Dit was het geval tot mijn 2e PA120.1 welke helemaal opgepolijst was besloot om te gaan lekken...

Op dit moment ziet dat er zo uit, natuurlijk nog mooi met tubing ipv vaste pijpjes, ik blijf wel voorstander van tubing indien ze mooi en simplistisch zijn aangebracht.

Nils

Highflow Clan Member
Haha! Leuk om te zien man! Nog steeds een dikke kast is het. Heb mijne laatst weggedaan.

Bovenaan