• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Yep, benieuwd naar het resultaat voor je achter die wijven aan gaat :)

hopelijk genoeg bling :001:

Update 31 - 1 Mei 2010 - Whole - Lotta Love

Oi, wedergekeerd van Griekenland en nog een fotoupdate in petto hebbend, tevens wacht er daarna nog een kleinere update van de laatste “kosten” aan de build, met name 4 Scythe Gentle typhoons 1850 RPM, een dunnere scythefan van 1 cm dik.
Dan is de tijd van kosten aan de pc voor enige tijd over :)

Maar goed de foto’s.


ip0g3d.jpg



2poryhk.jpg



14o9njb.jpg



imkrc5.jpg



2z6tg7m.jpg

De pompers se, opvoerhoogtes creëren van bijna 5m, dat dag in dag uit, zo hard ze kunnen !


27ziwxy.jpg



5apc8l.jpg



2vd2suv.jpg

Some TC PA love ...


v33gyh.jpg

Voeding moet nog vast gezet worden, maar da’s pas als die andere fans er in zitten.

330u1pk.jpg



1hxszo.jpg




10xeept.jpg

Clean of niet clean?


23uesrc.jpg

Vettige ramcooling + sleeving in beeld + ook nog eens wat reservoirtjes.


ixdu76.jpg

BZZZZZZZZZZZ...


22b8dh.jpg

Bitspowah !


205un4n.jpg

Imho mooiste shot van mijn cpublok tot nu toe.


263hw87.jpg

’n echte glimmer tussen al die ruwe parels rond hem heen.


143zwi1.jpg



2ngcxzl.jpg



28b8mrp.jpg



a1i7wo.jpg


Gedaan, morgen in de voormiddag eens in mijn postpunt toestuiken en mijn bestelling oppikken, dan kijken of ik een “olleken” kan vinden om alles in te bouwselen en de boel dicht te doen en nog wat verder te becablemanagementariseren langs achter.

“EINDE”
 
Toch een strak blokje hoor die vernikkeld EK HF, dan zou je eigenlijk alles willen vernikkelen :p

PS: Al gelukt met je schroefjes?

Jups, had er voor denk 52 euri incl bij conrad besteld, van alles 100 stuks, beide cases zijn al in en uit mekaar geweest, stond ergens in de vorige updates ... ;)

atm Scythe GT 1850 rpms' aan het installeren, daarna cable management en kast dicht :D
 
Update 32 - 2 Mei 2010 - Hellas

Korte eindupdate, hierna volgt nog een fotoronde als er wat beter weer is, nu kan hij mij de komende maanden gaan dienen als trouwe machine.


2qd9zpd.jpg

De doos met mijn laatste pc-gerelateerde aankoop voor de komende 2-3 maanden.


10qi8t4.jpg

Daar zat deze meuk in, 4 Scythe Gentle Typhoons 1850 RPM, een dunne kleine scythe fan voor tussen de HDD’s, wat splitterkabeltjes, snoepjes die nog voor het nemen van de foto onderweg waren naar mijn spijsverteringsstelsel en 2 ek reservoir bottoms, ipv tops, dus die zullen wss terugkeren naar waar ze vandaag komen ...


2vk0niu.jpg

Snel even uitgepakt, dat rechtse hoopje heb ik niet nodig.


2j2clll.jpg

Uiteraard nog even de rol van Coolfris erbij genomen om ze te voorzien van wat sleeve.



16lzecy.jpg

Waar komen die Yate loons nu vandaan?


dcd9bd.jpg

Van waar deze hebben plaatsgenomen.


ax08ir.jpg

20 Minutjes Cable management leverde mij dit acceptabel resultaat op. Voeding kan er nu weer normaal ingehangen worden.


2sb75ef.jpg

Zo kon het zijpaneel er zonder veel moeite terug op.


f54oea.jpg

Ook in het donker staat dat netjes.


6zac77.jpg

De andere reeds welgekende rechterkant met windowpannel, wanneer ik dit beu ben kan ik nog altijd het gesloten pannel ertegen mikken.


5mzvxe.jpg

Een klassiek gesloten overzicht, links mijn laptop die ff een weekje 24/7 wcg voor RRtech tegemoet gaat voor de Mayday Crunchdown.


2ldmys.jpg

Alles zit erin, middenin tussen de hdd’s zit dat kleine fannetje, nu blijven ook mijn os-schijf en al degenen in dat rack wat koeler, de 3 500gb-ers links krijgen nog genoeg flow van die GT.


1zd8b29.jpg

De no name schroefdraadconverters uiteraard nog vervangen door een setje BP’s.


2i0drtd.jpg

Kabeltjes bovenin, reeds sinds de vorige update wat beter gestoken, ziet er helemaal clean uit bovenin nu. Enkel nog wat twijfel om ooit eens dikkere slangen (7/16) te nemen voor de cpu-gpuloop.

Tot de fotoronde.

“EINDE”
 
Update 33 - 7 mei 2010 - Voodoo People

Oi, hier alvast deel 1 van de fotoupdate van de buitenschoot in openlucht.
Tevens nog vermelden dat ik nog 20 stubbies van Coolfris overneem, deze zullen de schroefkoppelingen gaan vervangen, met dan 5/8 OD slang (16mm buitendiameter) met koolkrap klemmetjes en de zelfde kleuren van slang, die masterkleer die ik voor de cpu-gpu loops heb liggen is wel iets bleker als ik mij niet vergis, maar daarom niet minder mooi.


2z7iszl.jpg

Deze foto werd op sommige fora als teaser uitgedeeld, hierbij werd er tevens een paar keer om een handdoek gevraagd, vandaag ...


mh7fd0.jpg



29uolma.jpg



2wrdxzq.jpg



33aas8o.jpg



i3eza8.jpg



160d21c.jpg



el8kys.jpg


29ys604.jpg



24oydqe.jpg



2ds900.jpg



2aihftd.jpg



ofyq1i.jpg


Dat was het voor de eerste reeks eindfoto’s met schroefkoppelingen, volgende keer gaan we naar binnen.

“EINDE”
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan