• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[WC] €250 alst kan, AMD Phenom II 955

Ik betwijfel dat zeerste:eusa_whistle: Maar Wie praat er over TT...ik niet :eusa_hand: Die rommel wil ik niet :110:

Voor betere prestaites zou dan toch ff wat geld bijleggen en voor een 240 gaan, of idd op tweakers kijken of er iemand een 2e hands 240rad heeft liggen...
 
ik koop dan denk wel even een 240 radje.


Maar kunnen jullie even kijken welke ik dan beste kan nemen (met die lammellen enzo)

Ik doe er denk 2 scythe ultra kaze 3000rpm fans op (bevallen me goed....)

en welke " slang enzo moet ik hebben (snap er echt niks van...)

XSPC RS240 Black

wa denken jullie daarvan??

zelfde merk.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ook....
Maar wanneer je dat setje: HighFlow CPU Set Lite aanschaft, dan zit alles erbij.
De set bestaat uit:

Radiator 1x XSPC RS120
Fan 1x YATE LOON 120mm - D12SL-12
CPU Block 1x XSPC Delta CPU Blok (Intel/AMD)
CPU Backplate 1x EK-Backplate
Reservoir 1x Swiftech MCRES-Micro
Pomp 1x Laing DDC-1 MCP350 12V
Pomp Top 1x OCLabs XPTop Laing DDC Top
Pomp Bevestiging 1x Laing Silencer Set
Slang 2x 1 meter Masterkleer - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - Clear
Koelvloeistof 1x Feser One (kleur naar wens)
Fitting 8x 13MM (1/2) High Flow Fitting, inschroef G1/4
Slangklem 8x Slangklem: 12MM - 20MM (7/16 - 1/2) RVS Zilver

Kijk ook maar eens naar de afbeeldingen. Persoonlijk vind ik de snelkoppelingen mooier afgewerkt:
13MM (1/2) Feser Schroeffitting - G1/4 (4 pack)
Maar aangezien je aan een bepaald budget zit, kan je die altijd nog eens vervangen :)
 
dat is inderdaad een mooi setje xeno, maar dat rad is niet echt veel beter dan de rs120 van delta v4 setje. De rest van het setje is idd veel beter.
Maar zoals aadje aangeeft, kan hij niet meer dan 175 via paypal overmaken..

als ik aadje was zou ik gewoon het delta setje nemen, en een rad erbij kopen.

Welk rad je erbij moet nemen? dat maakt opzich niet zoveel uit, maar probeer een dik rad te krijgen, zoals TFC of Thermochill of Xspc RX...

Deze zijn namelijk 2x zo dik als een xspc rs120 bijvoorbeeld, dus heb je 2x meer koeloppervlakte.

Maar als je nog even door kan sparen moet je eigenlijk gewoon zelf wat samenstellen :)

Ik zal eens kijken wat ik voor je kan samenstellen.

Maar het is het ook waard om sommige onderdelen 2e hands te kopen via highflow of tweakers.. waterkoeling onderdelen gaan niet echt snel stuk :)
 
ik kan mischien het budgetje wa opschroeven ..... kan mischienwel richting de 250 gaan, mischien deroverheen.... (kan wa lenen van me pa denk)

ik ga denk voor de cpu set van highflow.. Maar dan wel de medium (of de heavy muahhahaaha :p)

Die heavy siet er wel stoer uit in me kast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar, ik pleur hem denk boven op me kast, heb een grote 200mm fan in de bovenkant .....

die blaast dan van onder der doorheen, en dan 3 van die blauwe led fans derbovenop die zuigen en de warme lucht wegblazen naar boven (gewoon zachtjes laten blazen)

moe alleen kijken hoe ik hem daar vast gaat maken....., mischien da ik hem met lange schroeven vanaf da gaas van me 200mm fan vast kan maken in de rad

Nog leukerre update.......

kan over een paar weken max 325 besteden!!!!!!!!!! (met verzending/verwerkingskosten paypal erbij dan....)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
naja met 325 kan je zelf wat beters samenstellen, dan hoef je geen set + extra rad te nemen :)

Ik zal zo eens even een winkelmandje voor je maken :icon_cool:

Edit:

dit heb ik voor je bedacht.

fans heb ik hoge rpm gedaan, zodat je ze vol open kan zetten wil je flink oc'en, maar heb je geen fancontroller oid, dan kun je voor lagere rpms gaan :)

slang en fittingen kun je wel veranderen, dit is beetje voor het idee, en hoe ik het zelf ook zou doen met zon budget... mocht je iets meer geld nog krijgen, dan is het het zeker waard om voor 3/8" slang te gaan, maar dan met 5/8" buitendiameter. ( let dan wel even op dat je andere slangklemmen moet )

Verder is dat heatkiller blokje waarschijnlijk het beste blokje dat er is voor am2/3 :)
Je kunt Feser Pure water ook wel weg laten en zelf naar de kruidvat fietsen en 2 flessen demi water halen oid, maarja, die paar centjes.. zo hoef je weer niet te fietsen he!:p


Ik hoop dat je er wat mee kan :)
 
Laatst bewerkt:
heeeeel heeeeeeeeeeel erg bedankt man.. Ik kan denk niet hoger als dit gaan (ik gaat dan later wel wat uitbrijden...)

Maar alvast heeeeel erg bedankt...


Kan ik dit winkelmandje een soort en met van opslaan zodat ik het later kan bestellen (krijg nog salaris binnnen)



maare, gaat dit spul (pomp, slangen gedeelte) wel in mijn kast passen (res komt dus aan pomp als ik het goed begrijp?)

Oja, kun je mischien nog kijken voor een soort van aftap kraantje (met een t-splitsing) en een fitting/koppeling deraan, zodat ik er meteen een slang op kan doen om het water uit me loopje te halen (komt denk naast me pomp te zitten)


Als dat nog kan binnen het budget (of met iets anderre pomp ofzo) zal het echt helemaal toppie zijn....
 
tja ik denk eigenlijk dat je al iets over je budget heen zit.. paypal kost toch een aantal %? en verzenden zal ook wel 15 euro zijn..

winkelmandje kun je gewoon opslaan als je ingelogd bent in de shop.

verder is die pomp hartstikke goed, er is nog een betere van , de mpc355, maar de mpc350 die jij dan hebt, kun je gewoon modden naar de 355 ! ( al zal dat echt niet nodig zijn, want het is zelf al een hele krachtige pomp :))

aftappunt is wel handig ja, maar niet echt nodig, je trekt gewoon de onderste slang los en houd er een bak onder, met een beetje eigen inzicht kan dat makkelijk..

Het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld zelf nog fans zou hebben liggen , dat bespaart je weer 3x13 eur aan fans.

een andere optie ipv van die scythe s-flex, zijn de Yate Loon 1650rpm.. die zijn iets goedkoper, en zo kan je misschien nog wel een aftappunt erbij doen.

je moet zelf maar even kijken wat het verzenden enzo kost, en wat het kost om het via paypal te doen ( is het niet goedkoper om van paypal op je bank te zetten en dan gewoon over te maken ? )
 
Er is iets foet gegaan in je lijstje volgens mij... de pomp+res kost in je lijstje 50E maar dat moet 76,99 zijn volgens mij.....

verder zal je aan 2m slang wel genoeg hebben en als je de Purewater flesjes weg laat en gewoon kruitvat of gamma water gebruikt heb de meer prijs van het res er alweer uit...

Voor de rest heb ik niks aan te merken... mooie set...
 
ten eerste, denk even na voor je post en edit ze even dan, wordt een beetje onoverzichtelijk zo :eusa_silenced:

fangrills ben ik niet zo weg van het ziet er echt veel cooler uit als je van die fan blades mooi ziet draaien, ik vindt zwart het mooist ( ik had yates blue, maar ik kon niet normaal gamen omdat de hele kamer blauw was :p )

verder is het niet erg als je fittingen overhoud, zo kun je makkelijk nog een graka blok erbij prikken ( je rad en pomp kunnen dat makkelijk aan )

verder zie ik ook niet in waarom je zulke achterlijk dure fans wilt, die niet echt meerwaarde hebben ( koop dan triebwerks :O )

als ik jou was zou ik het gewoon doen zoals het nu is, alleen dan met yates 1650rpm, en eventueel gewoon demi water halen bij de kruidvat oid.

je set is dan ook wel vergelijkbaar met mijne, ( mpc350, 360 aan radiator oppervlakte, heatkiller AM2.. :038::)

gewoon lekker bestellen en bouwen, pas als je je pc opnieuw gaat doen krijg je echt een idee van hoe je het echt wilt en wat je nog nodig hebt :icon_wink:

de eerste keer dat je je pc doet doe je meestal wel wat fout, dus neem wel 3m slang, zeker als je je rad extern gaat doen, moet je miss wel meer nemen..

denk ook even na hoe je extern wilt gaan, gewoon gaten boren, of heb je al gaten in je kast.. vaak handig om even met paint te doen, en als je er echt niet uit komt, kun je misschien coolfris even pm'en.. hij heeft mij ook goed geholpen ( eigenlijk aangestoken met de watercoolingsgriep.. :icon_fU:)

edit:

over die fout met pomp+ top... moet je even zelf kijken hoe je dat weer goed krijgt, anders freddy even pmen (niet zomaar bestellen, het kan fout gaan, of je naait freddy gewoon hard, en dat wensen we hem niet toe. toch?
 
Dat wensen we hem idd niet toe......


Maar ik zat meer te denken om die fans ff extern (niet hierzo) te kopen zoda ik wa meer paypal kan kopen (moet via een vriend werken omdat mijn bank niet met paypal kan werken)

En, over de montage.....

Ik heb een antec 900 kast.


Ik wil leiver niet al te veel gaan boren en zagen in me kast......

Kan ik niet bijvoorbeeld kijken dat ik segmar de radiator naast de kast op de tafel neerzet (dat de fans naar bij toe blazen - gratis kachel -, weenie of hier soort van beugeltjes voor zijn......)


Als ik dus externe fans koop, moet ik dan wel eventje schroefjes kopen?? (80 cent ofzo per 4)
 
Hmm, als ik jou was zou ik hem niet los extern zetten .. en vooral niet naar je toe blazen, je krijgt daar echt uber droge ogen van :p

als ik jou was zou ik hem óf achterop je case hangen, of als het past, met beugels in je dvd bays met deze beugeltjes.

je kan idd je fans ergens anders kopen, dan kun je nu wel een aftappunt erbij doen, en die rad beugels ! :):040:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
vincent wie kan afbeelding aanpassen? Hardware & Software 7
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
Bar Weinig Kan ik reserveren, aanbetalen, of kunnen we iets anders regelen? HighFlow Webshop 2
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
D Waarom kan ik niet meer dan 1 meter bestellen? HighFlow Webshop 1
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
J Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen Waterkoeling 15
J Kan dit materiaal in de loop? (messing, koper, delrin) Waterkoeling 4
vincent Gezocht iemand die een bedrijfs logo kan maken Algemene Discussies 3
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
A Kan iemand mij helpen met acrylic tubing Waterkoeling 9
T Advies en Hulp gevraagd of onderstaande kan : Waterkoeling 5
S Kan geen verkoop topic aanmaken? HighFlow Forum 17
Freddy Netwerkkabel kan defect gaan?! Problemen & Oplossingen 5
coppercoq Kan niet alle waardepunten gebruiken HighFlow Computer Cooling Shop 2
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
J 4890 kan geen 3d beelden afspelen AMD / ATI 4
CDA441 Kan beeldscherminstellingen niet opslaan Problemen & Oplossingen 4
P [IN-ACTIVE] Modder die een LED strip kan/wil solderen. Gevonden 3
X Kan ik meerdere fans aansluiten op 1 aansluiting van een fan-controller? Overige Koeling 6
J Kan multiplier niet aanpassen na nieuwe videokaart en overclock fail Overclocking 2
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
S Vraagje hoeveel gewicht kan een reservoir aan Waterkoeling 2
B Kan GPU erbij in mijn loop? Waterkoeling 2
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
Adam Vandervorst Kan de XSPC 750 baypump/pomp mijn loop aan? Waterkoeling 3
B Kan je een gevuld waterkoeling systeem op zijn kant leggen? Waterkoeling 5
B GEZOCHT iemand in de buurt van hoogkerk(groningen) die mijn 24 pin atx kan sleven €25 Cases en Modding 2
Freddy [SOLVED] Kan je geen berichten plaatsen? (met IE?) HighFlow Forum 9
aadje93 Project "omdat het kan" Gallery & Build Logs 20
R Kan er nog een GPU blok bij mijn set? Waterkoeling 10
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
M Nieuwe videokaart gewonnen, kan dit met mijn huidige setup? Waterkoeling 12
Legendary1985 kan mijn Coupon Code/waardepunten niet toepassen HighFlow Webshop 1
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
gerjanlubbers Wat kan ik modden aan de Inwin Griffin? Cases en Modding 7
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
J Kan Paypal niet selecteren HighFlow Webshop 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan