ten eerste, denk even na voor je post en edit ze even dan, wordt een beetje onoverzichtelijk zo :eusa_silenced:
fangrills ben ik niet zo weg van het ziet er echt veel cooler uit als je van die fan blades mooi ziet draaien, ik vindt zwart het mooist ( ik had yates blue, maar ik kon niet normaal gamen omdat de hele kamer blauw was
)
verder is het niet erg als je
fittingen overhoud, zo kun je makkelijk nog een graka blok erbij prikken ( je rad en
pomp kunnen dat makkelijk aan )
verder zie ik ook niet in waarom je zulke achterlijk dure
fans wilt, die niet echt meerwaarde hebben ( koop dan triebwerks :O )
als ik jou was zou ik het gewoon doen zoals het nu is, alleen dan met yates 1650rpm, en eventueel gewoon demi water halen bij de kruidvat oid.
je set is dan ook wel vergelijkbaar met mijne, ( mpc350, 360 aan
radiator oppervlakte, heatkiller AM2.. :038:
gewoon lekker bestellen en bouwen, pas als je je pc opnieuw gaat doen krijg je echt een idee van hoe je het echt wilt en wat je nog nodig hebt :icon_wink:
de eerste keer dat je je pc doet doe je meestal wel wat fout, dus neem wel 3m
slang, zeker als je je rad extern gaat doen, moet je miss wel meer nemen..
denk ook even na hoe je extern wilt gaan, gewoon gaten boren, of heb je al gaten in je kast.. vaak handig om even met paint te doen, en als je er echt niet uit komt, kun je misschien coolfris even pm'en.. hij heeft mij ook goed geholpen (
eigenlijk aangestoken met de watercoolingsgriep.. :icon_fU
edit:
over die fout met
pomp+ top... moet je even zelf kijken hoe je dat weer goed krijgt, anders freddy even pmen (
niet zomaar bestellen, het kan fout gaan, of je naait freddy gewoon hard, en dat wensen we hem niet toe. toch?