UnexpectedBE
Member
hey hey allemaal,
binnenkort ga ik beginnen met een deskmod, en ik zou daarin mijn cpu en vga willen koelen.
aangezien ik door het bos de bomen niet meer zie, kom ik hier wat hulp vragen.
is er veel verschil tussen de soorten waterblocks? hiermee bedoel ik dan zowel de merken als het soort (nickel, copper,...).
hetzelfde met radiators, is er veel verschil?
hoe weet ik ook wat voor pomp ik moet nemen?
ik was ook van plan om zoals l3p (thanks voor het idee btw) enkele cilindrische reservoirs te gaan gebruiken.
ik zou ook stille fans willen, waar ik dacht aan noctua's.
voor de vloeistof dacht ik aan mayhem aurora, in het blauw, maar ik had het graag iets donkerder gehad, gaat zoiets?
en moet ik daar ook nog iets anders bijdoen?
nogal veel vragen, maar ik heb weinig weet van waterkoeling, toch te weinig om zo te kopen, ik had toch graag wat informatie gehad
alvast thnx!
edit: ik heb dit precies wat fout geplaatst?
binnenkort ga ik beginnen met een deskmod, en ik zou daarin mijn cpu en vga willen koelen.
aangezien ik door het bos de bomen niet meer zie, kom ik hier wat hulp vragen.
is er veel verschil tussen de soorten waterblocks? hiermee bedoel ik dan zowel de merken als het soort (nickel, copper,...).
hetzelfde met radiators, is er veel verschil?
hoe weet ik ook wat voor pomp ik moet nemen?
ik was ook van plan om zoals l3p (thanks voor het idee btw) enkele cilindrische reservoirs te gaan gebruiken.
ik zou ook stille fans willen, waar ik dacht aan noctua's.
voor de vloeistof dacht ik aan mayhem aurora, in het blauw, maar ik had het graag iets donkerder gehad, gaat zoiets?
en moet ik daar ook nog iets anders bijdoen?
nogal veel vragen, maar ik heb weinig weet van waterkoeling, toch te weinig om zo te kopen, ik had toch graag wat informatie gehad
alvast thnx!
edit: ik heb dit precies wat fout geplaatst?
Laatst bewerkt: