mindwarper
New member
Excuses als ik dit topic op een niet gebruikelijke manier heb verzonden - ik wist nl. zo snel niet een andere manier.
Ik heb even wat vragen over een D5 pomp montage in mijn Enthoo Primo kast.
Hierover vind je meer informatie in mijn persoonlijke voorstel topic - zie link
mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project
Bijgevoegd plaatje (JPG) uit de handleiding van deze kast geeft de dimensies weer van de plaats die gebruikt kan worden om een D5 pomp met bracket te kunnen monteren...
Had deze vraag/tekst ook via e-mail gesteld en kreeg het advies om dat in het forum te doen, dus op die manier dit topic...
Nu had ik ook een D5 pomp top nodig - en had er mogelijk 2 in gedachten - zie de links
HighFlow Product - Singularity Computers D5 & DDC Pump Mount
Weet niet of Bitspower D5 Top een bracket meegeleverd krijgt (volgens informatie lijkt het erop), maar nog veel belangrijker of deze dan ook past..
Een PWM D5 pomp heb ik al in mijn bezit (een EKWB D5 G2 PWM pomp).
Nu zit ik nog met een vraag over de montage van de pomp...
Ik wilde weten of u dit weet of anders een tip heeft om dit voor elkaar te krijgen...
Ik heb even wat vragen over een D5 pomp montage in mijn Enthoo Primo kast.
Hierover vind je meer informatie in mijn persoonlijke voorstel topic - zie link
mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project
Bijgevoegd plaatje (JPG) uit de handleiding van deze kast geeft de dimensies weer van de plaats die gebruikt kan worden om een D5 pomp met bracket te kunnen monteren...
Had deze vraag/tekst ook via e-mail gesteld en kreeg het advies om dat in het forum te doen, dus op die manier dit topic...
Nu had ik ook een D5 pomp top nodig - en had er mogelijk 2 in gedachten - zie de links
- HighFlow product - Singularity Computers Protium D5 Pump Top
- HighFlow product - Bitspower Premium D5 MOD Top G1/4" POM Version
HighFlow Product - Singularity Computers D5 & DDC Pump Mount
Weet niet of Bitspower D5 Top een bracket meegeleverd krijgt (volgens informatie lijkt het erop), maar nog veel belangrijker of deze dan ook past..
Een PWM D5 pomp heb ik al in mijn bezit (een EKWB D5 G2 PWM pomp).
Nu zit ik nog met een vraag over de montage van de pomp...
- Afgaande op de afmetingen in het plaatje uit de handleiding van mijn Phanteks Enthoo Primo kast is de genoemde D5 pomp met de gelinkte artikelen op die manier bruikbaar is in mijn kast ?
- Welke schroefjes heb ik dan daarbij nodig om vast te zetten ?
- Kan ik die er ook bij bestellen dan op die manier ?
Ik wilde weten of u dit weet of anders een tip heeft om dit voor elkaar te krijgen...
Bijlagen
Laatst bewerkt: