• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project: Custom TEC GPU Blok

nieuwe update:
ik heb vandaag de koel blokken qua frezen af gemaakt.


daarna ook maar gelijk de afsluitplaat een gootje in gefreest voor later een siliconen seal.


en dan nog een foto van alles samen:


nu is het wachten tot ik het koperen centrale stuk binnen krijg dit zal in januari zijn maar voor de rest ben ik klaar met het freeswerk met aluminium :)

nou alleen nog de troep opruimen :p



maar dit kan wachten tot morgen haha :p
 
heb eens gekeken mbv google en zo'n set is toch best prijzig, iets wat mijn budget na 300 euro aan metaal niet echt meer toe laat :p
dus eerst maar eens met siliconen kit proberen lukt dat niet kunnen we het altijd nog anders proberen.
 
kleine update:

ik heb nog een goedkope phobia 1080 op de kop kunnen tikken dus nu worden het dus 2 phobia 1080 radiatoren met 9 ultra kazes ertussen gesandwiched :)
als dit niet genoeg meer is dan is het onmogelijk :p
 
de tek's zijn binnen 2 van de 4 maar ik zie nu al een probleem met mijn oude antec cp-850
hij wil de tek niet aan zetten, hij zegt klik en dan gaat hui uit. mijn thermaltake thoughpower 1500 w trekt wel 1 tek dus die heeft geen probleem ermee. toch maar eens kijken of ik 10 of 12 lichtere 90 watt teks kan gebuiken
 
maakt niet meer uit, heb ze weer opgeborgen en waarschijnlijk stuur ik ze retour en koop nieuwe tekjes van 90 watt
met 12 in totaal heb ik dan veel meer vermogen dan deze 4 en van die heb ik er nog 4 thuis liggen dus het is even duur zelfs zonder terug sturen.
heb de kleinere tek's ook al het amperage op 12 volt gemeten en dat is 6,5 A dus 12 op die voeding moet miss wel lukken

dan nu nog een kleine update:
ben aan het boren geweest vandaag en heb het eerste deel er al weer op zitten.

de groteren gaten zijn voor de verzonken schroeven die daar geplaatst worden om het koelblok en het afdichtblok aan elkaar vast te maken. foto daarvan volgt morgen want dan ga ik de gaten maken in het afdichtblok

 
update:

zonet eventjes de gaten gemaakt in de afdekplaat en ook maar gemonteerd, het blijkt wel dat de opgedroogde siliconen kit niet goed genoeg werkt. nou ga ik het testen met verse kit maar dat doe ik pas als ze helemaal klaar zijn want als ik ze niet meer open krijg is dat ook lullig :p
nou nog een paar foto's van de dingen gemonteerd met schroeven erin


 
ziet er goed uit!!
ga je hem nog laten glimmen (ofwel flink oppoetsen??)

waarom heb je er geen draad ingetapt (zodat je geen moertjes aan de achterkant hoeft) daar heb je meer dan genoeg "vlees" voor ;)
 
ja ik ga hem wel schuren ja, glimmen weet ik nog niet maar het plan is om hem als hij goed werkt te laten vernickelen.
en over het draad tappen ik had het gevoel dat ik dan een wat kleinere speling heb met de gaten, voor het onderste blok doe ik dit miss wel ivm ruimte die ik eronder heb. en ik vind persoonlijk die moertjes best leuk staan, geeft een wat industrieel gevoel.
had op het moment ook geen boor liggen voor het kerngat dus we zien wel
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
iSP Project Custom Case - Build by Dutch Engineers Cases en Modding 133
D Custom auto rad project Waterkoeling 1
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan