wannes10_0
New member
Ik heb onlangs op verkoop van een over de kop gegaan bedrijfje een gigabyte pc gekocht met waterkoeling. Was even schrikken want ik had dat ding alleen op foto gezien en was me niet bewust wat erin zat. Maar ja 50 euro plus kosten een mens kan niet sukkelen. Maar eens thuis gekomen bleek de harde schijf van dat bedrijf intact te zijn met alle data erop. Ik heb daar een mooie windows 7 versie opgezet en ben de pc beginnen gebruiken. Als leek in waterkoelingen...
Hoeveel water moet er in het reservoir zijn staat niet echt een max streep op. Bij het draaien hoor of zie ik ook niet veel gebeuren werkt dit ding wel? Mss gaat hij pas tot de aktie over als het nodig is?
Véél vragen kent er iemand de antwoorden aub?
Ben ook nieuwsgierig naar de samenstelling van deze pc, hij is niet echt recent denk ik maar toch nog een stevige jongen: gigabyte 965p-dq6
intel p 965
intel core 2 duo E6600@2400 mhz
6144 Mb DD2-sdram
radeon X 1950 series (microsoft WDDM)
In vergelijking met een nieuwe pc waar staat dit bakje dan?
Laatst gewijzigd door wannes10_0; 18 april 2011 om 10:47 Reden: meer info!
Hoeveel water moet er in het reservoir zijn staat niet echt een max streep op. Bij het draaien hoor of zie ik ook niet veel gebeuren werkt dit ding wel? Mss gaat hij pas tot de aktie over als het nodig is?
Véél vragen kent er iemand de antwoorden aub?
Ben ook nieuwsgierig naar de samenstelling van deze pc, hij is niet echt recent denk ik maar toch nog een stevige jongen: gigabyte 965p-dq6
intel p 965
intel core 2 duo E6600@2400 mhz
6144 Mb DD2-sdram
radeon X 1950 series (microsoft WDDM)
In vergelijking met een nieuwe pc waar staat dit bakje dan?
Laatst gewijzigd door wannes10_0; 18 april 2011 om 10:47 Reden: meer info!