Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben ik helemaal met je eens, de kabel moet anders/netter/strakker, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dit ga doen. Ideeën zijn altijd welkom
Kleine update met hoe de kast er nu bij staat. Ik moet toegeven dat ik sinds de pc in elkaar zit niet heel veel meer aan het modden heb gedaan. er is nog steeds een kleine to-do lijst.
It's alive!
Note: op de foto met de leidingen bij de GPU en CPU lijkt de onderste leiding scheef, dit is gezichtsbedrog omdat de videokaart iets doorhangt. Hopelijk los ik het doorhangen op door een backplate te maken.
To-do:
- GPU kabels netter maken.
- Backplate voor de GPU maken.
- Ledstrip in de onderkant van de kast maken.
- 7" touchscreen aansluiten.
- Mooie foto's maken.
oh sorry meelobee...
ik dacht te reageren op een foto, waar ik een einde rj45 stekker op zag zitten en andere einde een stopcontact stekker zag zitten..
maar ik kan dus die foto nergens meer vinden.. vaag... begin ik nou echt ze te zien vliegen?
anyway, please ignore it..
maar los daarvan: ziet er super uit, idd jammer dat die gpu kabels zo lang zijn.
hoe zijn die corsairfans??
Gave build man ! heb ff zitten lezen en idd die gpu kabels dat kan netter ... misschien tijdelijk of als het er mooi uitziet permanente oplossing voor dat is wat je met je 8 pins koper leidingen van plan was ... zet er soort van afstandhouders tussen je kabels zodat ze op meerdere punten mooi strak naast elkaar gehouden worden, mooi lichtgewicht net afgewerkt plaatjes zouden de truuk moeten doen ... hierdoor gaan de draden waarschijnlijk ook minder doorhangen omdat het dan als geheel vast zit aan elkaar en ondersteund ...
Kijk zoiets bedoelde ik ... opzich nog mooier omdat je dan geen plaatjes ertussen hebt zitten maar gewoon de kabels netjes aan elkaar zijn genaaid ... scheelt ook in gewicht ... enne qua doorhangen denk dat als je een klein beetje spanning erop zet dat ie gewoon strak is net zoals bij je 24 pins