Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Project Inverted doet mee aan de Coolermaster Casemod Competitie, ik doe mee in de Scratch build categorie.
Mocht je mijn build mooi vinden en ff tijd hebben dan zou ik het leuk vinden als je op me stemt via de onderstaande Facebook link:
Nee ik ook niet.. Ik heb em nu 40mhz trager geclocked en nu is de whine weg... Beetje jammer maar helaas.. RMa is geen optie meer, de garantie is al verlopen omdat ik de bracket heb verzaagd..
Ik heb nog een backplate liggen van ek, maar wel van een ander type kaart (580 DC2). Als je een foto van de aansluitingen post wil ik gerust eens vergelijken.
Het heeft even geduurd, maar hier dan eindelijke de final pics
Zelf ben ik erg tevreden over hoe de kast geworden is.
Een aantal dingen zou ik achteraf gezien anders aangepakt hebben, maar dat zijn dan weer de leermomenten voor de volgende keer. Dit was m'n eerste scratch build, maar zeker niet de laatste!
Dank jullie wel voor alle leuke comments en adviezen en hopelijk zie ik jullie weer in m'n topic voor Project 180!