Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het spuitwerk dat nu klaar is is nog niet 100% perfect, maar beter dan dit ga ik het zelf niet krijgen. Het paneel met de fan erop heb ik 3x overnieuw gedaan, 2x omdat er een paar stofjes opzaten en een keer omdat de blanke laklaag een gele gloed had. Maargoed, ondanks dat het nu niet 100% niet perfect is zien deze delen er goed genoeg uit om ze als 'af' te markeren (yay!) en met de rest verder te gaan.
Afgelopen week ben ik ziek geweest :'( dus iets minder kunnen doen als ik had gepland, maar alsnog wel wat vooruitgang: Alle delen van de kast, behalve het paneel waar het moederbord op zit (Daar moet ik nl nog wat in boren en zagen.) zijn gespoten met 2 lagen primer en klaar voor de lak. Eerst alle delen geschuurd tot grid 1200, toen de 1e laag primer, een dag laten drogen, daarna weer tot grid 1200 geschuurd en de 2e laag primer gespoten en die na een dag drogen opgeschuurd tot grid 2000 en ontvet.
Nu is het wachten tot het weer wat opklaart zodat ik de lak kan spuiten.
als je kleur gaat spuiten en vooral op grote platen zorg dat je spuitdopjes hebt die breed nevelen
dan krijg je een breede straal
en voor dat je gaat spuiten de spuitbus in een emmer met warm water zetten ongeveer 40c
met een steen of zo er boven op
10min wachten goed schuden en spuiten maar
hier door word de verf zacht en spuit het veel mooier
deze tip heb ik ooit eens gevonden via youtube en het werkt super
probeer het maar eens op een test plaatje
Het linker zijpaneel is zo goed als klaar! (yay) De onderdelen die erop komen heb ik vanavond vastgezet; de radiators, het 7" touchscreen en de fancontroller.
De achterkant van het scherm, met daarboven (dus op de foto links van het scherm) de print van de fancontroller:
En ook de print met oa de aan/uit knop voor het 7" display zit op z'n plek:
Thanks l3p Leds zitten er nog niet in en ik heb daarvan alleen nog maar de strips voor het rechtopstaande deel. Voor in de onderkant moet ik nog wat RGB strips kopen. (Tips voor een goede store hiervoor zijn welkom!)
Heb erover zitten denken, maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dat mooi zou kunenn doen. De logo's zijn niet heel diep en hebben niet echt een 'harde rand' waardoor het naar mijn idee moeilijk strak te krijgen is.