Hallo.
Me eerste post op deze forum heb al paar andere posten gelezen in Advies Waterkoeling Setup maar heb toch nog aantal vragen en of ik niks vergeten ben in me winkellijstje.
Huidig PC Componenten
Mij winkelkarretje heeft dus zover deze items.
De eerste noob vraag ga ik al gelijk stellen.
Als ik een fitting gebruik moet ik toch geen slangklem ook gebruiken? De fitting dient voor beide als ik het goed begrijp.
En de pomp die sluit netjes aan op de reservoir van bitspower? Snap dat ook nog niet echt helemaal.
Dan heb ik nog op paar posts gelezen dat het altijd handig is om een aftap te hebben op de laagste punt van je loop maar waar wordt deze dan gestoken? in een radiator gaatje?
Heb mischien nog een of twee vragen vergeten waar ik niet meer direct op kan komen maar die stel ik later dan hopelijk ben ik niets vergeten of heb ik een foute item in mijn lijstje. Elke info is welkom want dit is allemaal 100% nieuw voor me.
Dankjewel
Me eerste post op deze forum heb al paar andere posten gelezen in Advies Waterkoeling Setup maar heb toch nog aantal vragen en of ik niks vergeten ben in me winkellijstje.
Huidig PC Componenten
- Kast: Corsair 750D Windowed
- Mobo: Asus z87 Expert
- CPU: I7 4770K
- GPU: 2x 780GTX (Wordt vervangen over 2 weken met 1080GTX)
- PSU: HX850I (Hopelijk genoeg wattage)
Mij winkelkarretje heeft dus zover deze items.
- CPU: EK-Supremacy EVO - Nickel
- Rad Top Mount: Black Ice SR2 Xtreme+ 360 MP Multi Port Radiator - Black Carbon
- Rad Front Mount: Black Ice SR2 Xtreme+ 240 MP Multi Port Radiator - Black Carbon
- Pomp: Laing D5-MCP655 12V - 1/2 slang aansluiting
- Reservoir: Bitspower Dual / Single D5 Top Upgrade Kit- Cascade Tube Effect 150 - Black Acrylic Cap/POM Version
- Fittingen: Bitspower denk ik maar enig info is altijd welkom, Zover ik het snap heb ik nu 8 fittingen nodig?
- Tubing: Liefst Crystal Clear maar geen idee welke merk en of ik 1/2 moet nemen of iets anders.
De eerste noob vraag ga ik al gelijk stellen.
Als ik een fitting gebruik moet ik toch geen slangklem ook gebruiken? De fitting dient voor beide als ik het goed begrijp.
En de pomp die sluit netjes aan op de reservoir van bitspower? Snap dat ook nog niet echt helemaal.
Dan heb ik nog op paar posts gelezen dat het altijd handig is om een aftap te hebben op de laagste punt van je loop maar waar wordt deze dan gestoken? in een radiator gaatje?
Heb mischien nog een of twee vragen vergeten waar ik niet meer direct op kan komen maar die stel ik later dan hopelijk ben ik niets vergeten of heb ik een foute item in mijn lijstje. Elke info is welkom want dit is allemaal 100% nieuw voor me.
Dankjewel