remcokruizinga
New member
Hallo iedereen..
Ik bouw al een jaar of 15 pc's voor mezelf en vrienden/familie maar tot nog toe nooit een waterkoeling gedaan.. zit al geruime tijd te kijken om dit te doen. Wil graag wat advies wat betreft mijn setup en wat ik daar het beste voor kan doen..
Dit is mijn huidige setup:
- Asus Moederbord CROSSHAIR IV EXTREME,sAM3
- AMD Phenom II X6 1090T Black E 3.20Ghz
- Asus Radeon 5970x2 GDDR5
- Mushkin Geheugen Redline DDR3 1600-8GB KIT
- Cooler Master Voeding Silent Pro Gold 1200WATT
- Zalman Koeling CNPS10X Extreme
Ik wil graag mijn cpu en eventueel de noord/zuid bruggen met waterkoeling hebben. Dit wil ik doen met een custom setje of een pakket met aanvullingen. Voor de radiator wil ik graag een 3x fan bovenin de case plaatsen.
Verder moet de set genoeg power hebben om later een grafische kaart in de loop er bij te gooien. Of, als er niet genoeg power voor is, een tweede loop te maken.
Wat kunnen jullie me aanraden?
alvast bedankt!
Ik bouw al een jaar of 15 pc's voor mezelf en vrienden/familie maar tot nog toe nooit een waterkoeling gedaan.. zit al geruime tijd te kijken om dit te doen. Wil graag wat advies wat betreft mijn setup en wat ik daar het beste voor kan doen..
Dit is mijn huidige setup:
- Asus Moederbord CROSSHAIR IV EXTREME,sAM3
- AMD Phenom II X6 1090T Black E 3.20Ghz
- Asus Radeon 5970x2 GDDR5
- Mushkin Geheugen Redline DDR3 1600-8GB KIT
- Cooler Master Voeding Silent Pro Gold 1200WATT
- Zalman Koeling CNPS10X Extreme
Ik wil graag mijn cpu en eventueel de noord/zuid bruggen met waterkoeling hebben. Dit wil ik doen met een custom setje of een pakket met aanvullingen. Voor de radiator wil ik graag een 3x fan bovenin de case plaatsen.
Verder moet de set genoeg power hebben om later een grafische kaart in de loop er bij te gooien. Of, als er niet genoeg power voor is, een tweede loop te maken.
Wat kunnen jullie me aanraden?
alvast bedankt!
Laatst bewerkt: