Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Andere manier om het te checken? Ben er niet helemaal zeker van maar volgens mij zit er bij de 140 rad vrij weinig flow. Ik voel niks aan de slang. Misschien die er eens tussenweg halen dan...
Ik heb er zo eerst wel vrede mee. Het is tenslotte wel erg warm weer. Verbeterpunten zijn altijd welkom hoor, ben wel beniewd wat jij andersvzou hebben gedaan=)
Probleem is alleen dat de gpu in een aparte loop zit, denk niet dat die pomp de gtx470 en een 240 rad er bij kan trekken.
Die 2 90 graden om die twee mosfets te verbinden lijkt me wel een leuk idee. Waarom cpu blok 180 graden draaien? Logo staat nu mooi en leesbaar bovenaan en zo zou het kwa verbingen ook wel moeten lukken. maar thnx voor de input, heb ik weer wat om over na te denken:033:
ja maar als je hem niet 180 graden draait dan klopt de layout dan niet meer
kijk je nu geregeld bewust naar het logo dan?? (is hij echt te zien met side pannel dicht?)
en dat van je gpu in apparte loop kon ik niet zien (maar wel lezen als ik aan je loopvolgorde had gedacht )
ff een moment van verstandsverbijstering wss, logo is nu praktisch onleesbaar
maar ik kan ook niet bezig blijven hoor, stuk of 5 van die 90 adapters zijn ook niet gratis en het geld groeit me niet echt op de rug. Eerst dominator geheugen en een razer mamba met een lycosa kopen, daarna zien we wel weer verder =P
Ik hijack niet graag andermans threads maar ik heb juist mijn systeem aangezet en ik heb temps rond de 38-40°C op de cores.
De CPU is warmer dan mijn GPU (res -> pomp -> CPU -> GPU -> Rad)
Zelfs in games waar de GPU onder load staat is hij max 38°C waar dat mijn CPU rond de 45-48°C zit
Kan mss door het super warme weer zijn maar ik vind dit wel een beetje veel voor mijn setup.
Ik zie andere vergelijkbare setups met temps rond de 29-30°. voor de CPU
Die andere setups met temperaturen van 30 graden met dit weer snap ik uberhaupt niks van :s. Maar mijn gpu blijft ook ca 8 graden koeler dan de cpu. Wat zijn water/kamer temps dan??