SanderdeGoede
New member
Wat is jouw budget? 1000+
- Wat is jouw hardware?
Moederbord: asus maximus XII Extreme eatx 4xDDR4
Grafische kaart: Asus Geforce RTX 3090 24GB Rog Strix OC Edition
CPU: Intel Core i9 10900K 3.7Ghz / 5.3 Ghz
Geheugen: Kingston Hyperx Predator RGB 32GB X2 (64GB)
Cooler: Thermaltake Floe DX RGB 360 TT Premium 360mm
- Welke behuizing heb je? Thermaltake View 51 TG ARGB Zwart
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen? CPU,GPU wat kan er nog meer?
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)? het Koelen en geluidloos maken van mijn computer
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen? Tegen de bovenkant van mijn behuizing
- En overige informatie die van toepassing kan zijn
Aangezien ik al veel thermaltake heb, wil ik bij dit merk blijven.
ik zag bijvoorbeeld een Pacific waterblock die je tegen de achter wand van je computer vast kan maken als reservoir en pomp in een
1. Kies jouw Radiator: ik heb als een radiator, mocht deze niet passen opeen buizen constructie dan:
3a. Kies jouw CPU block: Thermaltake Pacific W4 Plus
3b. Kies jouw GPU block (als je ook jouw videokaart wilt waterkoelen) is deze er van Thermaltake voor de 3090 ?
(check hier of welke waterblokken van EK passen op jouw videokaart: https://www.ekwb.com/configurator/)
4. Kies jouw Reservoir Thermaltake Pacific DP100-D5 TT RGB Plus Pump/Distro Plate Combo
5a. Kies jouw Pomp Thermaltake Pacific DP100-D5 TT RGB Plus Pump/Distro Plate Combo
6. Kies jouw Koelvloeistof: Thermaltake pure Clear of Thermaltake White colour
7. Kies jouw Slang/Tube (zie uitleg slang/fitting formaten): Thermaltake Pacific RGB Fittings anders gewoon hard tubes
8. Kies jouw Fittingen Thermaltake fittingen
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren en een prijs opgave geven.
Groetjes sander
- Wat is jouw hardware?
Moederbord: asus maximus XII Extreme eatx 4xDDR4
Grafische kaart: Asus Geforce RTX 3090 24GB Rog Strix OC Edition
CPU: Intel Core i9 10900K 3.7Ghz / 5.3 Ghz
Geheugen: Kingston Hyperx Predator RGB 32GB X2 (64GB)
Cooler: Thermaltake Floe DX RGB 360 TT Premium 360mm
- Welke behuizing heb je? Thermaltake View 51 TG ARGB Zwart
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen? CPU,GPU wat kan er nog meer?
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)? het Koelen en geluidloos maken van mijn computer
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen? Tegen de bovenkant van mijn behuizing
- En overige informatie die van toepassing kan zijn
Aangezien ik al veel thermaltake heb, wil ik bij dit merk blijven.
ik zag bijvoorbeeld een Pacific waterblock die je tegen de achter wand van je computer vast kan maken als reservoir en pomp in een
1. Kies jouw Radiator: ik heb als een radiator, mocht deze niet passen opeen buizen constructie dan:
Thermaltake Pacific CL360 Plus RGB Radiator
2. Kies jouw Fans: Fans heb ik al allemaal Thermaltake Riing Quad 3x 140 9x 120. 2x Thermaltake Riing trio 20 200 mm3a. Kies jouw CPU block: Thermaltake Pacific W4 Plus
3b. Kies jouw GPU block (als je ook jouw videokaart wilt waterkoelen) is deze er van Thermaltake voor de 3090 ?
(check hier of welke waterblokken van EK passen op jouw videokaart: https://www.ekwb.com/configurator/)
4. Kies jouw Reservoir Thermaltake Pacific DP100-D5 TT RGB Plus Pump/Distro Plate Combo
5a. Kies jouw Pomp Thermaltake Pacific DP100-D5 TT RGB Plus Pump/Distro Plate Combo
6. Kies jouw Koelvloeistof: Thermaltake pure Clear of Thermaltake White colour
7. Kies jouw Slang/Tube (zie uitleg slang/fitting formaten): Thermaltake Pacific RGB Fittings anders gewoon hard tubes
8. Kies jouw Fittingen Thermaltake fittingen
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren en een prijs opgave geven.
Groetjes sander