• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Water koelvloeistof aanvullen

SoleX

New member
Beste Highflow,

Een simpel vraagje voor de zekerheid.

Ik moet mijn H240x bij vullen en het is de eerste keer dat ik zoiets ga doen. Maakt het uit wat voor water koelvloeistof ik erbij doe? Kan ik het er bij schenken of moet ik hem eerst helemaal drainen?

met vriendelijke groet,
-SoleX

Madbull

New member
Hey Solex,

Ik zie dat Freddy 1 van je vragen vergeet te beantwoorden.
Zoals Freddy al aangeeft zal je eerst je setje moeten schoonspoelen dit kan je het beste doen met demi water.
Dit is makkelijk te verkrijgen bij bijv de kruidvat voor 45 cent/L of de praxis voor 2euro/L.
Het maakt zeker uit wat voor vloeistof je gebruikt, persoonlijk gebruik ik demi water met een anti biocide maar bijvoorbeeld een premix is veel makkelijker en goedkoper als je niet regelmatig je vloeistof vervangt.

Groetjes en succes.

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
D Hoeveel water / koelvloeistof in een waterkoeling loop/setup ? Waterkoeling 4
S AMD threadripper 3960x met water- of luchtkoeling Waterkoeling 3
D Lektesten, pomp laten draaien voor water circulatie en vullen Waterkoeling 7
V Water Block for Aorus 2070 Super? Waterkoeling 12
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
N Water koeling oplossing voor een AMD 7 Advies Waterkoeling Setup 3
W Inbouw Water Cooling combinatie met Asus Maximus IX Extreme mboard Advies Waterkoeling Setup 2
D additieven bij X1 met distilled water Waterkoeling 3
O Advies water cooling 1000W+ Advies Waterkoeling Setup 57
R Demineralized water for coolant Waterkoeling 1
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy EK-Velocity series High-End CPU Water Blocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
Freddy Bitspower Water Cooling Kit Merge Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S terug trekkend water?? Waterkoeling 11
R Custom water loop in een Jonsbo UMX 4 (I7-6700k en gtx 1070/ 1080) Advies Waterkoeling Setup 4
A Vragen omtrent rigid tubing, merkcompatibiliteit van fittings/tubes, en puur water. Advies Waterkoeling Setup 3
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
N Bitspower 300 mm Water Tank HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Bas9466 Thermaltake Pacific M3 Motherboard Water Block voor msi z170a gaming 5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S Oplossing voor Algen en Microben in water? Waterkoeling 1
A Buizen vullen niet volledig op? / Pompen krijgen geen water in de buizen? Waterkoeling 67
Tath Thermaltake VGA Water Block for ASUS STRIX-GTX 980 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
K GPU water koelblok R9 280X MSI OC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tath Bitspower NEW Water Tank Z-Multi 150\200\300 (Limited Brass Edition - True Brass) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
T Water en Blacklight Waterkoeling 10
Pharlap [VERKOCHT] 4x EK Water Blocks Fitting G1/4 13/19mm Verkocht 1
Tath Bitspower Water TanK Z-Multi Ultra 50/100/150/200/250 (POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tath Bitspower Water Tank Z-Multi Compact 150/200/250/300 (Black Acrylic Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader Water Tank Z-Multi 150 (Acrylic Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
W bitspower water tank z-multi 250 Waterkoeling 2
T Asus R9 290 directcu ii water koelen Advies Waterkoeling Setup 10
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
Sw333t [VERKOCHT] Lileng-301 Dancing Water Speakers Wit Verkocht 16
XenoMorpH [IN-ACTIVE] EK Water Blocks EK-FC7970 DCII - Acetal+EN (Nickel) Verkocht 5
T Tips betreft R9 290 water koeling / evt air Waterkoeling 4
J Eerste water koeling set (800d) Advies Waterkoeling Setup 6
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
P advies gevraagd voor water koeling Advies Waterkoeling Setup 4
WiSK NCase M1 (mini ITX, 12 liter, water koeling, fab Lian Li) Cases en Modding 20
D Demi water vs. (zonnebloem)olie Waterkoeling 1
D aquariumpomp voor water cooled xbox360 Waterkoeling 2
D Zomer komt eraan, ik ga eraan geloven. ADVIES WATER KIT GEZOCHT :) Advies Waterkoeling Setup 1
P [Gezocht] Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - Full Clear Acrylic Version BP Gevonden 0
coolfris Hoe een glas water in te schenken Handleidingen en Installatie Tips 1
S Koolance HDD Water Block HD-60 Waterkoeling 3
H Newbie aan het water Advies Waterkoeling Setup 3
reclamations Water koeling advies Advies Waterkoeling Setup 6
Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan